Åka-tråden!

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Va outlaw ni håller på att bli!! .. tur man inte kan va med och delta i dessa kriminella handlingar, som att inte ha regskylt, kör på ett hjul och överskrida den tillåtna hastighetsbegränsningen som är satt av många orsaker.. o sen filma de hela också :eek: Tur man har vuxit upp och slutat med dessa påfund... :tungan

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
Va outlaw ni håller på att bli!! .. tur man inte kan va med och delta i dessa kriminella handlingar, som att inte ha regskylt, kör på ett hjul och överskrida den tillåtna hastighetsbegränsningen som är satt av många orsaker.. o sen filma de hela också :eek: Tur man har vuxit upp och slutat med dessa påfund... :tungan

ja linus är ju en riktig förebild i trafiken ;)

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
OBS!!

Hur många tänker köra på Lördag 27/8-11 heldags trafiksäkerhetsutbildning (bankörning) på Sveistad ?? 700kr.. mer åka av för pengarna får ni leta efter. Skulle ja rekomendera till många av er, det är där man lär sig köra. På bana alltså... Hoppas några drar dit, man kommer garanterat vara bättre på att åka vid dagens slut än när man kom. Finns instruktörer med mycket tips och ideer.

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
OBS!!

Hur många tänker köra på Lördag 27/8-11 heldags trafiksäkerhetsutbildning (bankörning) på Sveistad ?? 700kr.. mer åka av för pengarna får ni leta efter. Skulle ja rekomendera till många av er, det är där man lär sig köra. På bana alltså... Hoppas några drar dit, man kommer garanterat vara bättre på att åka vid dagens slut än när man kom. Finns instruktörer med mycket tips och ideer.

fan att hojen inte är ok .. får bli nästa år

Aldén

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2011
Hoj
Suzuki GSX-R 600 - 2006
Elles : Var det mig du menade o isf var ?

LiG: Vi var o åkte på trafiksäkerhetsutbildningen igår o det var riktigt roligt, Kan rekomendera alla att köra den men glöm inte ngt att dricka : /

Cbr600Ny

Ny medlem
Gick med
18 May 2011
Hoj
Honda
OBS!!

Jag kan tänka mig åka dit. När börjar den ???

Peeth

No Guts, No Glory
Gick med
18 Mar 2011
Hoj
Yamaha 600cc & Honda bobber
glöm inte orginalblås om ni ska dit.. :mad::va

jag tar ett par hundra pilsner i eksjö i helgen istället..

TheWhip

Medlem
Gick med
17 Jun 2011
Hoj
R1-03 Banhoj, Yamaha XS 750 -77 (Caféracerobjekt)
OBS!!

Jag instämmer med föregående talare, mer åka för pengarna får du inte. Var där igår och gatåka är nästan tråkigt efter en kväll på bana. Man utvecklas ngt enormt på dessa körningar. Sinnessjukt roligt är det med. Rekommenderar det varmt!

Tyvärr jobbar jag och kan inte köra. Men ni andra bandag alla gånger före lite gatåka!

Slutar dock 1430 så om någon är sugen på lite åka så är jag på men tidigast 15.

Last edited:

Hedi

Living to ride, riding to live baby
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Yamaha R1
nån som har ett mc batteri liggandes som jag kan få köpa? egg mök lukten som kom från min hoj sist var från batteriet. Paaarteeey:yoparty

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
nån som har ett mc batteri liggandes som jag kan få köpa? egg mök lukten som kom från min hoj sist var från batteriet. Paaarteeey:yoparty

Biltemas batterier funkar helt ok, om du inte vill lägga ut 2000:- på ett original batteri :)

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024