Tja.
Jag har precis skaffat mig en Z1000 och kompisen jag skulle åka med är en riktig toffel.
Så nu står man med en riktigt trevlig hoj och ingen å köra med. Det hade vart kul att hitta lite jämlika i Linköping.
Jag kör varken brutalt eller på ett hjul i taget men det är gött å bara köra hoj.
Hade vart skitkul om det var någon/några som man kunde haka på då och då?
Nice, man behöver inte alltid ligga i 200 för att det ska vara roligt. Tycker det är fantastiskt att bara ta en repa i vettig hastighet även fast man är gasglad vad blir det för hoj då?Från och med nästa vecka kommer jag att kunna hänga med er på äventyr igen på vägarna. För jag ska bli fader åt en gathoj igen (slutar inte med RR). Hoppas ni vill ta en och annan tur, för att lära mig hur det går till ute på vägarna nu för tiden! Jag lovar att bakhjulsåkning, stoppies, knäskrap och andra påhitt inte kommer att förekomma när vi är ute och glider eftersom roadracingen har sänkt min känsla av hojkontroll och känsla för hög fart på marginalerna.
Hör av er här, mobil eller fAcKbook när det är dags för en repa!
Scooter Power!
........ hastighet även fast man är gasglad vad blir det för hoj då?
Inget är klart än, men ska kolla på en gammal R1 från det goda 90-talet idag. Hoppas den lever upp till det skicket jag tror den är i. Hade gärna skaffat något nyare, men en bra budget för racesäsongen står högre prioriterat.
SP!
Köp en twin ist så slipper du lägga alla stålar på försäkring..
Mig lurar du inte, jag vet att du har din ute på annons! Skämt & sido, har en snäll fader som ställer upp som ägare min alla mina hojar.
Till helgen blir de åka! Vilka ska med? Eller ska alla klippa gräset och tvätta bilen...
SP
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |