Åka-tråden!

Så hur är uppslutningen/intresset för gruppkörningar?
Följde med på några för ett antal år sedan och då var det rätt så trevligt med en hel del som följde med.

Numera verkar det ha avsvalnat något, men kanske är bara jag som missuppfattar hur det är ? :)

Så hur är uppslutningen/intresset för gruppkörningar?
Följde med på några för ett antal år sedan och då var det rätt så trevligt med en hel del som följde med.

Numera verkar det ha avsvalnat något, men kanske är bara jag som missuppfattar hur det är ? :)

Jag planerar att skapa några event i Facebookgruppen. Det var någon som sa att handelsboden har en kortege snart. Detta kanske vore ett tillfälle för en tur före/efter och under kortegen?

Vi har blivit ett gäng i den nya gruppen så det ser ljust ut. (25 Pers tror jag)

Jag tror att de flästa tycker det är kul att åka med andra.

Absolut, det har jag inte ifrågasatt, tycker själv att det är trevligare att köra när det är fler :)

Jag planerar att skapa några event i Facebookgruppen. Det var någon som sa att handelsboden har en kortege snart. Detta kanske vore ett tillfälle för en tur före/efter och under kortegen?

Vi har blivit ett gäng i den nya gruppen så det ser ljust ut. (25 Pers tror jag)

Låter trevligt, dock har jag inte fejjan men får hålla utkik här om det blir nån körning :)

Bra intitiativ med gruppen! Men kändes som om det inte var nåt för mig. Ni verkar vilja åka väldigt långa sträckor och det är inte riktigt min grej :D Jag brukar köra runt i stan och busköra på f13

Hallå på er alla, kör ni något? Ser att det är inte många ansikten som man känner igen sen 2 år tillbaka. Dammade av gamla geten igår o fick sug, några kvällskörningar i veckan? Mvh Tobbe

Jag hänger mer en gärna på om du skall köra cross..Roligare att åka till en bana om man känner någon så skrik till så hänger jag på ett varv :tummenupp

Någon som vet ett bra ställe där man kan köra lite fly-by:s? :) Tänkte försöka filma lite. En lång raka, utan bebyggelse och snutar vore bra.. :)

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick