Enkelt upplagt så kan du ju inte utföra ditt jobb pga din skada, och istället för att riskera psykiska defekter av din isolering hemma så väljer du att påskynda ditt tillfrisknande på annan ort. Det borde inte vara något att gnälla om?Nopp never never never
Men OT, prata med fk å se vad hon säger först alltså?
Jag förstår hur det låter "gratis semester" lalalala men alla som legat hemma i månader vet nog och jag trivs dessutom med mitt jobb
Enkelt upplagt så kan du ju inte utföra ditt jobb pga din skada, och istället för att riskera psykiska defekter av din isolering hemma så väljer du att påskynda ditt tillfrisknande på annan ort. Det borde inte vara något att gnälla om?
Blir till att ringa på måndag så får vi se vad hon säger
Tackar för hjälpen då
Väntade bara på ett sånt här härligt inlägg som riktigt värmer i hjärtat!
Jag byter gärna mot ett friskt knä
Jag åkte till side i turkiet när jag var sjukskriven...oxo efter en mc vurpa där jag bröt lårbenet, ska man inte hitta på diverse "aktiviteter" på semestern utan bara ligga å slappa vid pol kanten å dricka pilsner så funkar dä kanon, man får bara passa säj så man inte halkar å slår upp skadan igen bara speciellt när man är lite små lurig
bra text
Säkert kanon att bli snubblig å vinglig när man har brutit lårbenet ocksåJättebra för läkningsprocessen att dricka alkohol.....
Jag har faktiskt frågat två läkare om alkhol och läkning. Den första läkaren gav mig ett svar som jag tyckte lät riktigt oseriöst så jag frågade en annan och fick samma svar
"bara du inte blir så full att du ramlar och gör illa knät på det sättet"
vafan?
Hehe, då kan jag ha det som ursäkt, att jag dricker väldigt måttligt, istället för att jag är så van att läka i fortsättningen alltsåFår du in en patient vars frakturer är svårläkta så är denna med stor sannolikhet diabetiker som sköter sin diabetes illa eller en person med stor alkoholkonsumtion.
Jättebra för läkningsprocessen att dricka alkohol.....
Varför måste man bli full bara för att man är utomlands? Är det så jäva tråkigt så man måste döva sig med sprit för att stå ut kan man väl lika gärna stanna hemma?Resonerar man så ska ju ingen som är sjukskriven för fysisk åkomma fara utomlands som inte är nykterist...
Varför måste man bli full bara för att man är utomlands? Är det så jäva tråkigt så man måste döva sig med sprit för att stå ut kan man väl lika gärna stanna hemma?
Vem har sagt att man måste va full?
Slinker iaf ner ett par pilsner om dagen när man är i värmen...och jag tror inte jag är ensam om det
Vatten gör jobbet också
Och är man där med en läkande fraktur så är de bara att hålla sig ifrån pilsnern
Resonerar man så ska ju ingen som är sjukskriven för fysisk åkomma fara utomlands som inte är nykterist...
Håller tummarna.
krya på dig o trevlig helg till dig o alla andra
fkassan sa okey! Mycket trevlig dam måste jag faktiskt säga!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|