RedBaron
Kör lätt modifierad och aptrimmad GSX1100
Du har ingen koll på hur många flator det finns va ?supernaut skrev:Ju fler homosexuella killar, desto mer brudar till mig.
Du har ingen koll på hur många flator det finns va ?supernaut skrev:Ju fler homosexuella killar, desto mer brudar till mig.
RedBaron skrev:Du har ingen koll på hur många flator det finns va ?
ah17 skrev:Nja säg så här:
Om evo-teorin är falsk, hur kan man visa det?
Mattehuggorm skrev:...Brukar det inte sägas att man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad. Så alla kristna, om ni inte vill att andra ska smutskasta er livsstil, så kanske inte ni ska smutskasta andras val av livsstil.
Hej John,John skrev:Undantag? Jag förstår inte frågan.
Mattehuggorm skrev:Efter att ha träffat många homosexuella så är jag helt övertygad om att man föds som homosexuell. Varför skulle man inte kunna göra det?
Du kan födas utan armar, eller som blind eller vad som helst.
Jag tycker att homosexuelitet är normalt, men det är en mutation på nåt sätt.
Men eftersom så många blir muterade på samma sätt så anser jag det vara normalt.
John skrev:....
Jag fattar inte. Ser du mig också som en hycklare?
Jag minns alldeles för väl den dagen jag brände mig ordentligt på Sporthoj genom "Det börjar med ett val"-inlägget. Sorry, än en gång.
....
Så rätt och ändå så fel! Du vet säkert att man inte kan "bevisa" något med den vetenskapliga synsätt som kallas hypotetsikt deduktivt. Så om man skall vara helt krass så har man ännu inte lyckats bevisa tyngdkraften heller, så på det sättet har du rätt i att man inte kan bevisa evolutionen heller. Men inom forskningkretsar finns det nu så enormt med "indicier" att den är ansedd som fakta eller axiom. Det finns gott om vetenskapliga sidor på internett som du kan gå in och läsa mer på, En aktuell sida med tanke på tråden om kreationism kan vara http://skepdic.com T.o.m. den katolska kyrkan accepterade evolutionen i mitten av 90-talet vilkat jag inte tror att den skulle gjort utan "bevis".ah17 skrev:Nja säg så här:
Om evo-teorin är falsk, hur kan man visa det?
Tror väldigt många av träffarna är att folk bara råkar gå in där. Sen finns det väldigt många som kollar på sjuka saker bara för att bli äcklade, tror min gräns går en bra bit före barnporr men nog har jag sett faces of death och såna saker bara för att bli äcklad.Gixxer-Anders skrev:Föds man även till att vara pedofil?
Stod i blaskan för några dagar sedan att det nya barnporrfiltret som man (telia?) börjat köra med sen ett tag tillbaka stoppar c:a 30.000 requests per dag. Det tycker jag är ganska många. Alltså är pedofili vanligt.
Betyder det att det är normalt?
Tur att du förklarade för jag kände mig tvingad att göra det annars, däremot hade det blivit ett mycket sämre inlägg.bonny skrev:Förklaring på hur säker evo teorin är
korvgubbe skrev:Är det inte rent fysiskt ansträngande att sitta och vara så rädd och så orolig och hatisk hela dagarna och verkligen leva i skräck för allt som man inte känner till?
t-rex skrev:Är du en fundamentalist?
Zita skrev:Jag tycker att han borde ha fått en fet spark i häcken in i finkan + stora böter. Man kan ju inte hålla på o mobba folk sådär
ah17 skrev:rädd
orolig
hatisk
okunnig
ojojoj.
Du är visst full av fördomar.
....
HansJ skrev:Jag studsade lite på din motivering av ev. utträde ur din församling. Jag blev nyfiken på hur bokstavstrogen Bibeln du är, och det mest av nyfikenhet hur man kan bygga sitt liv och sina åsikter på en textsammanställning. Att så så många gör det och kan komma till så olika slutsatser? Alltifrån att Teletubbies är moraliskt förkastligt och inte bör visas för barn, att WTC kraschen var rätt åt syndarna i N.Y. till att man ska älska sin nästa, näst intill självutplånande, och alla dessa diametrala åsikter baseras och motiveras av en text som är sammanställd nästan 2000 år sen.
MVH,
Hasse
bonny skrev:så på det sättet har du rätt i att man inte kan bevisa evolutionen heller.
Chrille skrev:Visst får du höra en del men med tanke på ditt eget tonläge så är det väl inte så konstigt? Du tror väl inte att det bara är en av dina "motståndare" här som tycker så?
Medan Chrille svarar på sina kan ju du svara på en av dina obesvarade frågor.ah17 skrev:Är det inte fysiskt jobbigt att hata mig?
För övrigt har du obesvarade frågor att ta itu med.
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1786635&postcount=29
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1786649&postcount=34
Alicia skrev:Den lilla del av de män som är homosexuella i Sverige som har just analsex är extremt liten, kan tänka mig att det är fler heterosexuella som har det än homosexuella...
ah17 skrev:Motbjudande? Vad är det som är motbjudande? Om det råkar vara sant eller att någon säger sanningen?
ah17 skrev:Vad anser du vara onaturligt?
...
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |