Åkning i GÖTEBORG. Söndagen den 29:e Juni.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
DumDum skrev:
Mölnlycke till Landvetter och sedan nedåt Lygnern för att till sist hamna på ett fik i K-backa.

Fan, benareby å den vägen då???.....eller eskilsby å hällingsjö å därr???

Fan jag bor ju i landvetter juuu.... Ville ju med åka juuuu!!!
 

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki GSX-R750
red_ninja skrev:
sergeant< du glömmer väl inte mej=) jag vill oxo med nästa gång, jag kan visa hur bra jag är på att fika: ):):)) mvh

Har inte glömt dig :) . Hojen går hur bra som helst så där gjorde du ett bra jobb.

Jag lägger upp en tråd samt pm:ar dig nästa gång det blir dags. Dröjer inte för länge hoppas jag. Jag kan kanske möta upp dig lite tidigare i närheten av trollhättan så åker vi ned i gemensamt majestät :) till då troligtvis götaplatsen eller något. Kommer kanske upp till trollhätan en sväng så kan du få visa några fina vägar :tummenupp . Sista jag åkte genom trollhättan (i början av juni) hamnade jag vid läckö-slott.


Ha det gött :hej
 

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Med min familj, THN och där
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
Sergeant skrev:
Har inte glömt dig :) . Hojen går hur bra som helst så där gjorde du ett bra jobb.

Jag lägger upp en tråd samt pm:ar dig nästa gång det blir dags. Dröjer inte för länge hoppas jag. Jag kan kanske möta upp dig lite tidigare i närheten av trollhättan så åker vi ned i gemensamt majestät :) till då troligtvis götaplatsen eller något. Kommer kanske upp till trollhätan en sväng så kan du få visa några fina vägar :tummenupp . Sista jag åkte genom trollhättan (i början av juni) hamnade jag vid läckö-slott.


Ha det gött :hej
tjena kompis=) självklart ska vi åka gemensamt ner till götet, jag kan visa dej nåra favvospår här uppe samtidigt, ahh, Läckö..... den vägen är kanon, tog du vägen över Råda då? (gamla riksvägen) jäkligt nice väg, jag tänker åka hoj hela helgen som kommer, kom upp då mvh
 
Last edited:

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki GSX-R750
Jupp.

Åkte: Färgelanda (Stigen) --> Frändefors --> Vänersborg --> Trollhättan --> Vargön --> 44:an --> Råda --> Sunnerberg --> Otterstad --> Läckö


Sedan har jag åkt endel kring Kroppefjäll.


Underbara vägar i södra Dalsland och Västergötland. Jag trivs bäst i öppna landskap :bow


:hej
 

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Med min familj, THN och där
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
se där se där=) ja 173;an från Frändefors o upp mot Stigen är inte dum, långa svepande kurvor, underbart, Har du kört Munkedal-Hedekas?? den vägen rockar weeeaaah jeje du vet vad som gäller när helgen närmar sej=) pm o sen iväg :squid
 

Vilgsbiker

Ny medlem
Gick med
25 Mar 2003
Ort
Fotskäl
Hoj
Cbr600-99,Cb750-97
DumDum skrev:
Hade en helkul tur! Undrar vad bonden i traktorn tänkte? Två hojar som far fram och tillbaka, fram och tillbaka men den vägen är grym!

Var exakt var det nånstans?(Bonden tänkte nog att han hade velat va me :squid o gasa)
 

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki GSX-R750
På 173:an har jag rejsat mot klockan med både bil och hoj ett antal gånger (säkert 100) :) . Ruskigt fin och bra asfalt.

Bodde ju i Stigen i två år och min mor bor där nu.


Aldrig åkt kring munkedal med annat än bilen.



PM:ar dig :tummenupp .
 

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Med min familj, THN och där
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
Sergeant skrev:
På 173:an har jag rejsat mot klockan med både bil och hoj ett antal gånger (säkert 100) :) . Ruskigt fin och bra asfalt.

Bodde ju i Stigen i två år och min mor bor där nu.


Aldrig åkt kring munkedal med annat än bilen.



PM:ar dig :tummenupp .
låter bra det här.... :tummenupp
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top