DumDum skrev:Mölnlycke till Landvetter och sedan nedåt Lygnern för att till sist hamna på ett fik i K-backa.
red_ninja skrev:sergeant< du glömmer väl inte mej=) jag vill oxo med nästa gång, jag kan visa hur bra jag är på att fika: )) mvh
Sergeant skrev:
Ha det gött
tjena kompis=) självklart ska vi åka gemensamt ner till götet, jag kan visa dej nåra favvospår här uppe samtidigt, ahh, Läckö..... den vägen är kanon, tog du vägen över Råda då? (gamla riksvägen) jäkligt nice väg, jag tänker åka hoj hela helgen som kommer, kom upp då mvhSergeant skrev:Har inte glömt dig . Hojen går hur bra som helst så där gjorde du ett bra jobb.
Jag lägger upp en tråd samt pm:ar dig nästa gång det blir dags. Dröjer inte för länge hoppas jag. Jag kan kanske möta upp dig lite tidigare i närheten av trollhättan så åker vi ned i gemensamt majestät till då troligtvis götaplatsen eller något. Kommer kanske upp till trollhätan en sväng så kan du få visa några fina vägar . Sista jag åkte genom trollhättan (i början av juni) hamnade jag vid läckö-slott.
Ha det gött
Sergeant skrev:Japp jag pm:ar dig samt att jag lägger upp en tråd i denna forumsdel
Slut, frågor, framåt
Var exakt var det nånstans?(Bonden tänkte nog att han hade velat va me o gasa)DumDum skrev:Hade en helkul tur! Undrar vad bonden i traktorn tänkte? Två hojar som far fram och tillbaka, fram och tillbaka men den vägen är grym!
Thundercat skrev:Jag vill också åka med...
Roger, över och ut....
hållundan skrev:Ha, är det du å ludde som kör den nu =).....
Pm:a mej med nästa gång!!....Fan du är värsta generalen nu =)
Ha det gött...
Sergeant skrev:Har du inget kort? Då får du se till att fixa det
låter bra det här....Sergeant skrev:På 173:an har jag rejsat mot klockan med både bil och hoj ett antal gånger (säkert 100) . Ruskigt fin och bra asfalt.
Bodde ju i Stigen i två år och min mor bor där nu.
Aldrig åkt kring munkedal med annat än bilen.
PM:ar dig .
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |