raus_85
Ny medlem
Tycker att vi får dra ut en runda till helgen om det blir fint väder..
Jag körde en liknande runda igår med liknande resultat. Det kliar som fan i gasarnäven idag, men har man barn så har man
Kanske blir en runda på lördag?!?!?
Hahahaha. Det hade jag gjort, om det inte inneburit att jag dragit deras mammas vrede över mig
är sugen på att hänga med ut och gasa. ska ni ut och köra nått i helgen?
Någon som har en tid, plats och resmål?!?! Är som sagt rätt ny i området och med begränsad erfarenhet av just sporthoj
LÅter som en finfin runda!!! Med en viss brasklapp som jag kommer att veta redan ikväll så kommer jag dit till 12!!!
Brasklappen består av att lillebror köpt en R1 som han kanske kommer ner med från göteborg, och då blir det träff med honom istället.
Hur många är det här inne som bor i eller runt Helsingborg?
Det hade iaf varit roligt om vi hade kunnat dra ihop en bra gäng och köra en lite runda någon gång.
Hör av er till mig eller här inne på forumet om ni ärungan[/Q låter trevligt hänger gärna på hojta till när det är dags
Blir spännande och se ifall det kommer några som e med på min runda imorn, eller om det bara e mycket snack och lite hockey i denna tråden
Som sagt, 12.00 på McD Statena - HBG imorgon!
Blir spännande och se ifall det kommer några som e med på min runda imorn, eller om det bara e mycket snack och lite hockey i denna tråden
Som sagt, 12.00 på McD Statena - HBG imorgon!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|