redbird skrev:benkar sa att vi skulle ta det lugnt på transportsträckorna
polisen är ute extra mycket nu i påsktider
/eg
Fredda66 skrev:Röstar stenhårt på norrut. Har en känsla av att man kommer bli helt avhängd på transportsträckorna annars.
//Fredda
Fredda66 skrev:Jo ursch, läste expressen i går dem skulle stå efter alla större vägar i hela länet.
Möte farbror Haffa bara 1 minut efter att ha lämnat hemmet för att skjutsa tjejen till jobbet i morse. Bizzart! Tur man hann bromsa säger jag bara.
Värt att titta på för alla som anser att det skall gasas friskt på motorvägarna.
http://www.aftonbladet.se/vss/bil/story/0,2789,293758,00.html
Jag har prövotid 3 månader till så jag lär inte ligga och trycka på transportsträckorna kan jag ju direkt säga.
//Fredda
benkar skrev:Hur fort går den strypta? Blir inga tokhastigheter på "transportsträckorna", åtminstone jag tycker det är tråkigt åka på raka vägar, och blir inte så mycket roligare om det går i 200 km/h.... däremot kul gasa när det svänger!
Men, alla kan väl ta och dansa lite värme-dans så att det kryper upp till +15 på söndag?!
/B
benkar skrev:Brukar hålla mig till max +25 på motor/europa/riks-vägar och in/ut-fartslederna. Urtråkigt, men vägrar bli av med lappen, och när det väl sker så ska det vara när jag åtminstone haft kul på någon krokväg.....
/B
Fredda66 skrev:Den maxar ur vid 150km/h förutsatt att det är lite nerförsbacke.
//Fredda
Tom skrev:Då tar jag plats nummer 14
Någon måste ju kompensera för alla twinnar som är ute och rullar.
redbird skrev:visst är man med
Monster skrev:Det här kan ju bli kanon juhe..... men 20-25 mil då förmodar jag att en tankning är inräknad för som som har mindre touringinriktade hojjar...
hohoho
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |