GSXR1100R
The older i get the faster i was
Ehhh öhhh jag ska bara låna henne en kväll, du får tillbaka henne hel igenSwappe skrev:ser vad?
Ehhh öhhh jag ska bara låna henne en kväll, du får tillbaka henne hel igenSwappe skrev:ser vad?
Varför planerar man en möghackerunda utan möghackor??? Verkar sen logiskt att ragga på ett ställe med 97% killar...GSXR1100R skrev:Ehhh öhhh jag ska bara låna henne en kväll, du får tillbaka henne hel igen
Ja helt otroligt och ändå så får jag napp, det är mer än du får på www.myskillar.nuCorbenDallas skrev:Varför planerar man en möghackerunda utan möghackor??? Verkar sen logiskt att ragga på ett ställe med 97% killar...
Vad vet du om det???GSXR1100R skrev:Ja helt otroligt och ändå så får jag napp, det är mer än du får på www.myskillar.nu
Ta med din pojkvän till Möghackerundan dåCorbenDallas skrev:Vad vet du om det???
Sluuta bråka är ni gulliga, ni sköna pojkar - Jag tycker faktiskt att Corben kan åka halva rundan på den manlige GixxerMicke, se'n kan ni juh byta om ni vill, för att höja tempot liteGSXR1100R skrev:Ta med din pojkvän till Möghackerundan då
Jag har ju redan fixat pallböna, iof har Korv me sallad längre hår än dom flesta tjejer men snygg är han inte.Robz skrev:Sluuta bråka är ni gulliga, ni sköna pojkar - Jag tycker faktiskt att Corben kan åka halva rundan på den manlige GixxerMicke, se'n kan ni juh byta om ni vill, för att höja tempot lite
Då måste vi ju passa väldigt bra ihop...GSXR1100R skrev:...men snygg är han inte.
Men det är du?GSXR1100R skrev:Jag har ju redan fixat pallböna, iof har Korv me sallad längre hår än dom flesta tjejer men snygg är han inte.
Ohh tack för komplimangenvalmers skrev:Men det är du?
Milome skrev:Det har jag med!
Får du inte napp så ställer jag upp som barlast *håller för ögonen*
Såja tjejer sluta slåss, ställ er i kö så ordnar Farbror Bosse allt.exiteme skrev:Fan. Du hann skriva först
exiteme skrev:Fan. Du hann skriva först
Sluta krångla nu, kom ut till Statoil så får vi turas om att va Möghacka, Exiteme kan åka med Cornfeed.Milome skrev:Jag kan skaffa en egen möghacke och köra, så kan du vara möghacka (måste säga att det är ett smickrande namn ) åt Mickemannen.
Om Micke godkänner alltså!
GSXR1100R skrev:Sluta krångla nu, kom ut till Statoil så får vi turas om att va Möghacka, Exiteme kan åka med Cornfeed.
/Farbror Bosse
Hur villig är hon, vill hon mer än att bara åkaexiteme skrev:Vafaaan grabbar. Nu har jag ju fixat en villig möghacka...(en snygg en!)
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|