En till fråga angående detta; Ser man på dagtid om man blir fotad eller ej? Och de nya kamerorna borde väl fota ALLA som kör för fort? Men det är fortfarande inte kameror i alla eller?
"En kompis" åkte ner till göteborg förra veckan och kom på sig själv med att missa att hålla för ansiktet på en kamera och får de honom på en så lär de väl få en på alla övriga också när de jämför kläderna?
Inte skoj om man åker dit på 20 fartkameror bara för det
Jag tycker dom löser ut väldigt sällan - en gång hittade jag en påslagen kamera och då körde jag förbi den 20 gånger ståendes på tanken o visa fingret.
VV oh polisen mäter snitthastigheten från varje kamerskåp oh beslutar om att den skall aktiveras.
Jag ringde polisen efter min tortyr av kamera skåpet och sade vad jag hette och allt och bad den lilla polispojken skaffa sig hamilton agent leg och ta jobb på säpo.
Han lade på luren...
Jag tycker dom löser ut väldigt sällan - en gång hittade jag en påslagen kamera och då körde jag förbi den 20 gånger ståendes på tanken o visa fingret.
VV oh polisen mäter snitthastigheten från varje kamerskåp oh beslutar om att den skall aktiveras.
Jag ringde polisen efter min tortyr av kamera skåpet och sade vad jag hette och allt och bad den lilla polispojken skaffa sig hamilton agent leg och ta jobb på säpo.
Han lade på luren...
Blev rätt chokad över att få hem fortkörnings böter idag..
De var på 2300:-
Bilen står på min mor och jag kör med keps samt en bokstav saknas fram på nummerplåten
Ändå har de skickat en bild och jämfört med min passbild.
så jag är hyffsat oskyldig till alltsammans, men skall ändå vara med och dela på böterna naturligtvis.
...
Förlorar du mot snuten så får du ta rättegångskostnaderna om jag har fattat det...
Han lade på luren...
till Chrille förstår att du sålt din hoj.. Eftersom du aldrig kan göra fel samt gladligen betalar ut runt 3k om det är så att du åker dit i 112 på en 90 väg.....!
Men om polaren körde kan han betala böterna?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|