Var inne en sväng i U:a idag. Bl.a. en svart daytona 675 hälsade på mig när jag stod vid rödljuset från norra hamngatan.
När det äntligen blev grönt för mig drog jag bort mot Åhlens efter er men ni var borta.
Någon annan här i tråden som såg mig idag? KawaGrön ZX-10R -08 med svart/vitt Alpinestar. Massa hojar som hälsade iaf.
SÄSONGEN HAR BÖRJAT.
Var inne en sväng i U:a idag. Bl.a. en svart daytona 675 hälsade på mig när jag stod vid rödljuset från norra hamngatan.
När det äntligen blev grönt för mig drog jag bort mot Åhlens efter er men ni var borta.
Någon annan här i tråden som såg mig idag? KawaGrön ZX-10R -08 med svart/vitt Alpinestar. Massa hojar som hälsade iaf.
svart daytona = Jessan?!
körde lite runt Trollhättan med omnejd, förvånansvärt bra underlag, såg dock inte till zx10r men ett helt gäng andra maskiner! SÄSONGEN HAR BÖRJAT.
Det har den sannerligen gjort..!!!
Var det någon av er som lade en brinnut vid korsen in till skogslyckan?
nja, det beror på.. fick du stenskott på bilen så va det knappast jag..
men annars så kan det mycket väl ha varit nån jag känner.. .
nja, det beror på.. fick du stenskott på bilen så va det knappast jag..
men annars så kan det mycket väl ha varit nån jag känner.. .
de här onsdagskörningarna som va förra året, tror de va på onsdagar iaf...är det nåt som kanske skulle vara intressant i år också lr..?? själv vart ja ju å jobba i norge förra året så va ju inte med på nån, men i år är det ju andra bullar..
denna dagen va kanonfin
sorry om kortet blev stort, vet inte hur man gör riktigt
vi åkte genom trollhättan emot hojum vidadre emot upphärad vidare till grästorp sen tebax. vi hade en del tjälskadade vägar me. hoppas vägarna rätar ut sig snart
Helt underbar dag idag
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |