Ålandsläger i Örebro.

<micke>

#647, Supermoto S1.
Gick med
20 Aug 2004
Hoj
Cb 985 Café-racer bygge, SXS 300 -07 Motocross, Kxf 450 -09 Supermoto, Minimoto 49 cc
Absolut! Se till bara så det inte krockar med något av tävlingarna o.sv!

Jag löser det med Philip när jag kommer hem nästa vecka. Om han nu har plats.

En annan sak: Det va många som tyckte det va ett lyckat läger och undrade när nästa skulle vara. Om tillräckligt intresse finns för ett nytt läger, typ läger del 2 med lite körtips och fjädringsinställningar så ordnar jag givetvis till det. Pratade med Marin o Fritid i Örebro, dom kommer ut med sin Demohoj då. En Husa 570 som ni kommer att få prova. Mera racefärdig motard som e reggad finns inte att köpa. Kunde va kul för er att få jämföra.

Bodoe

Motorhaverist? Javisst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda NSR 250 SP -90, Kawasaki KX 250 -91 (Elduro!), Kawasaki ZR750 Zephyr -97, KTM 450 SMR -04...
Jag löser det med Philip när jag kommer hem nästa vecka. Om han nu har plats.

En annan sak: Det va många som tyckte det va ett lyckat läger och undrade när nästa skulle vara. Om tillräckligt intresse finns för ett nytt läger, typ läger del 2 med lite körtips och fjädringsinställningar så ordnar jag givetvis till det. Pratade med Marin o Fritid i Örebro, dom kommer ut med sin Demohoj då. En Husa 570 som ni kommer att få prova. Mera racefärdig motard som e reggad finns inte att köpa. Kunde va kul för er att få jämföra.
Säg bara i tid när det blir av så man hinner avboka andra aktiviteter!

Förövrigt kan jag säga att lårkakan jag fick i stort sett lagt sig, haltar knappt längre :tummenupp Nästa gång ska jag se till att köra alla dagar.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Det byggs vidare på hondan, ett par puckar har kommit dit, lokaliserat varför den trycker ur lite olja, ny framskärm kommer i dagarna. wooopie.
KTMen ska måttas för tillverkning av distanser så man kan få dit reservfälgarna på den.
Nu vill jag köra meeeer =)

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
Det byggs vidare på hondan, ett par puckar har kommit dit, lokaliserat varför den trycker ur lite olja, ny framskärm kommer i dagarna. wooopie.
KTMen ska måttas för tillverkning av distanser så man kan få dit reservfälgarna på den.
Nu vill jag köra meeeer =)

Snabba dig på, gör klart till helgen. Vi kör på Lördag. 9-14.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Snabba dig på, gör klart till helgen. Vi kör på Lördag. 9-14.

Har fortfarande dendär jävla najningen kvar att göra o den hinner jag aldrig till lördag :gnissla

Min kusse sitter på alla bra borr o skit till sånt o han är bara hemma med dem grejjerna på helgerna.

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Du behöver inte naja för att träna, fler bortförklaringar..? ;)

MaG

...
Gick med
12 Oct 2007
Hoj
Husaberg TE 250 -13
Fan jag vill också bo i närheten av Örebro :huvet

Förresten... någon som har lagt upp bilderna från "lägret" ännu?

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
:banana:banana

Det blir ett "Ålandsläger i Örebro" till för er som missade det första eller som vill bygga på med ytterligare färdigheter. Denna gång kommer vi utöver att köra planlöst i tre dagar även fördjupa oss i att optimera hoj och körning. Teori och praktik. Prova på hur det kan vara att rejsa och att ta kurvor och hopp på ett bra sätt.

Marin o Fritid har ett tält under helgen med billiga och bra saker till försäljning, och även en Husaberg 570 som får provköras. En bra motardhoj med senaste tekniken.

Annars blir det samma uppläg och kostnader som tidigare. Jag kommer att skapa en ny tråd om detta mycket snart. Håll ögonen öppna.
Helgen innan Endurancet är tänkt helg för detta evenemang. Det vill säga 2a-4e juli. :yoparty

<micke>

#647, Supermoto S1.
Gick med
20 Aug 2004
Hoj
Cb 985 Café-racer bygge, SXS 300 -07 Motocross, Kxf 450 -09 Supermoto, Minimoto 49 cc
Grymt!

Måste bunkra med lite däck bara.....rackarns! =)

:banana:banana

Det blir ett "Ålandsläger i Örebro" till för er som missade det första eller som vill bygga på med ytterligare färdigheter. Denna gång kommer vi utöver att köra planlöst i tre dagar även fördjupa oss i att optimera hoj och körning. Teori och praktik. Prova på hur det kan vara att rejsa och att ta kurvor och hopp på ett bra sätt.

Marin o Fritid har ett tält under helgen med billiga och bra saker till försäljning, och även en Husaberg 570 som får provköras. En bra motardhoj med senaste tekniken.

Annars blir det samma uppläg och kostnader som tidigare. Jag kommer att skapa en ny tråd om detta mycket snart. Håll ögonen öppna.
Helgen innan Endurancet är tänkt helg för detta evenemang. Det vill säga 2a-4e juli. :yoparty

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha