lilltryne
Den modiga lilla grisen...
Tjohooo, både hojfest och examensskiva, detta kommer bli bra...
Hehe, ni tokstollar är INTE bjudna till min kusin!
Tjohooo, både hojfest och examensskiva, detta kommer bli bra...
Det blir ett "Ålandsläger i Örebro" till för er som missade det första eller som vill bygga på med ytterligare färdigheter. Denna gång kommer vi utöver att köra planlöst i tre dagar även fördjupa oss i att optimera hoj och körning. Teori och praktik. Prova på hur det kan vara att rejsa och att ta kurvor och hopp på ett bra sätt.
Marin o Fritid har ett tält under helgen med billiga och bra saker till försäljning, och även en Husaberg 570 som får provköras. En bra motardhoj med senaste tekniken.
Annars blir det samma uppläg och kostnader som tidigare. Jag kommer att skapa en ny tråd om detta mycket snart. Håll ögonen öppna.
Helgen innan Endurancet är tänkt helg för detta evenemang. Det vill säga 2a-4e juli.
Hehe, ni tokstollar är INTE bjudna till min kusin!
Trevligt, det bästa skulle vara om du skapade en ny tråd för att uppmärksamma detta så att det inte blir något missförstånd eller att man missar det i den här tråden. Jag är med då jag har semester
Hur menar du?
De e lugnt, vi hyr in lite studenter och kör studentfesten i samma badtunna som sist.
Men vart är bilderna dåååå
Har dom på usb. Har krympt dom nu till 4Gb. Ge mig en plats att lägga dom på. Har inte kollat på dom själv. Det är för många. 1400 st
Philip hade väl plats?
Man vill ju så gärna se ifall de fanns nå fina bilder på en själv när man körde motard för första gången o allt =)
Jo han sa att han hade, men jag har fortfarande inte någon plats att lägga det på. Kolle och några till hann göra kopior på dom bilder jag hade.
Nu hänger jag inte med riktigt, om han sa han har plats så har du väl nånstans att lägga de
Ja men vart??? Behöver ju webadress. Det går inte att maila 4Gb.
Kan tillägga att vi hade inbrott ute på Täby. Motardsektionen klarade sig bra men speedway och cross sektionen blev av med bland annat pengar.
Täbygruppen hyrde in billiga "problemungdomar" som har gått och målat om klubbstugan tidigare i veckan. Sammanfaller lite väl mycket med tanke på att det är det första inbrottet ute på Täby i modern tid.
Vet ni nåt så är tips välkomna. Jag gillar INTE att obehöriga förgriper sig på andras egendom.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|