Kollemannen
#101 Noll Koll Racing
Du kan kanske samåka med någon annan?
Suger på det...
Du kan kanske samåka med någon annan?
Meeh... vad är det som händer?! En efter en trillar av här, det ÄR verkligen som tio små negerpojkar. Det blir ju BARA gamlingar på Åland i år med!!! Supermoto-PRO? Fy vad jag är dum nu... man kanske ska strunta i att åka istället för att vimsa runt på banan som rundningsmärke?
Vi syns snart hörrni!
Meeh... vad är det som händer?! En efter en trillar av här, det ÄR verkligen som tio små negerpojkar. Det blir ju BARA gamlingar på Åland i år med!!! Supermoto-PRO? Fy vad jag är dum nu... man kanske ska strunta i att åka istället för att vimsa runt på banan som rundningsmärke?
Vi syns snart hörrni!
jag hade väldigt gärna åkt.. men känner att jag inte har råd med det.
Banken har pengar ( )
Jo, det har blivit några avhopp, så platser finns för de som är sugna på att åka. Man tar då lämpligen över en redan bokad plats.
Då kan våra små Husor stå och skämmas ihop då! C ya!Lovar att ställa upp som rundningsmärke på banan så du kan känna lugnet
Det är klart du ska komma över en sväng! Det är värt det till och med bara för EN dag! Ev gör jag dig sällskap hem på måndagkvällen...I den händelse att ingen hör av sig och vill ta över min plats är det inte helt uteslutet att jag tar en dagstur över på måndagen för att vara med i alla fall EN dag.
Ev gör jag dig sällskap hem på måndagkvällen...
yasha du kommer att få en stor kram av en gammling. bara för att du kör HUSABERG och för att du kommer med till åland ? synd att inte cupcake kunde följa med . såg henne köra i söndags , i örebro .hon kör jävligt bra,för att vara en ...CHUCKABOWA jag sponsrar dig med 500 kr om du vill komma till åland ..ring mig så skickar jag pengar..någon mer som kan spånsra en åksugen arbetsledig kille????MVHARRYMeeh... vad är det som händer?! En efter en trillar av här, det ÄR verkligen som tio små negerpojkar. Det blir ju BARA gamlingar på Åland i år med!!! Supermoto-PRO? Fy vad jag är dum nu... man kanske ska strunta i att åka istället för att vimsa runt på banan som rundningsmärke?
Vi syns snart hörrni!
...CHUCKABOWA jag sponsrar dig med 500 kr om du vill komma till åland ..ring mig så skickar jag pengar..någon mer som kan spånsra en åksugen arbetsledig kille????MVHARRY
yasha du kommer att få en stor kram av en gammling. bara för att du kör HUSABERG och för att du kommer med till åland ? synd att inte cupcake kunde följa med . såg henne köra i söndags , i örebro .hon kör jävligt bra,för att vara en ...CHUCKABOWA jag sponsrar dig med 500 kr om du vill komma till åland ..ring mig så skickar jag pengar..någon mer som kan spånsra en åksugen arbetsledig kille????MVHARRY
Du är en gullesnutt, Harry! Men jag menade ju självklart att jag också tillhör PRO-gänget. Får jag en kram ändå?yasha du kommer att få en stor kram av en gammling. bara för att du kör HUSABERG och för att du kommer med till åland ? synd att inte cupcake kunde följa med . såg henne köra i söndags , i örebro .hon kör jävligt bra,för att vara en ...MVHARRY
Vem letar jag då upp för att få hojen kollad? Eller det kanske löser sig när jag väl kommer dit...
Harry du är världens snällaste det har jag alltid sagt!
Vi syns snart hörrni!
Va? Menar du att jag med mina nyss fyllda 31 ska dra ner medelåldern??
Nåväl, nu verkar det finnas hopp, Crf:en hostade igång seent i går kväll efter massvis med strul. Var ett tag osäker på om jag skulle få ihop den i tid, men det löste sig
Med reservation för att jag inte konsumenttestat ordentligt än ska det bli kul att ses på Åland!
Tom, är det okey om jag kör med spidway-hojen
Den är jätte lätt, så den kommer vara jätte snäll mot asfalten.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|