Ålandsläger våren 2007

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Meeh... vad är det som händer?! En efter en trillar av här, det ÄR verkligen som tio små negerpojkar. :va Det blir ju BARA gamlingar på Åland i år med!!! :D Supermoto-PRO? Fy vad jag är dum nu... man kanske ska strunta i att åka istället för att vimsa runt på banan som rundningsmärke? :tungan

Vi syns snart hörrni! :krama

yates

Rackabajk Mc
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR CBR929RR Fighter
Meeh... vad är det som händer?! En efter en trillar av här, det ÄR verkligen som tio små negerpojkar. :va Det blir ju BARA gamlingar på Åland i år med!!! :D Supermoto-PRO? Fy vad jag är dum nu... man kanske ska strunta i att åka istället för att vimsa runt på banan som rundningsmärke? :tungan

Lovar att ställa upp som rundningsmärke på banan så du kan känna lugnet:D

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Hoj
Stor moppe

jag hade väldigt gärna åkt.. men känner att jag inte har råd med det.

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
jag hade väldigt gärna åkt.. men känner att jag inte har råd med det.

Banken har pengar :7peta ( :pannkyss )

Jo, det har blivit några avhopp, så platser finns för de som är sugna på att åka. Man tar då lämpligen över en redan bokad plats.

Slantarna är redan inbetalda och allt fixat :tummenupp De ska tydligen ha med ett litet klistermärke att sätta på de hojar som godkänns vid besiktning (ett vackert rosa ? :D ).

Lasse har lovat ställa upp som platsansvarig tills jag dyker upp. Men någon till av det gamla gardet får gärna vara behjälplig (skicka PM, så noterar jag det).

SvenneC

Medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Inte så många som jag skulle vilja ha...
Banken har pengar :7peta ( :pannkyss )

Jo, det har blivit några avhopp, så platser finns för de som är sugna på att åka. Man tar då lämpligen över en redan bokad plats.

I den händelse att ingen hör av sig och vill ta över min plats är det inte helt uteslutet att jag tar en dagstur över på måndagen för att vara med i alla fall EN dag.

Vem letar jag då upp för att få hojen kollad? Eller det kanske löser sig när jag väl kommer dit... :rolleyes:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Lovar att ställa upp som rundningsmärke på banan så du kan känna lugnet:D
Då kan våra små Husor stå och skämmas ihop då! C ya! :tummenupp

I den händelse att ingen hör av sig och vill ta över min plats är det inte helt uteslutet att jag tar en dagstur över på måndagen för att vara med i alla fall EN dag.
Det är klart du ska komma över en sväng! Det är värt det till och med bara för EN dag! Ev gör jag dig sällskap hem på måndagkvällen... :krama

Last edited:

husa harry

8 år med SLANGLÖST
Gick med
2 Jul 2005
Hoj
#90 HUSABERG FSE 550 -01A + #97 FSE 450 -03A

yasha du kommer att få en stor kram av en gammling. bara för att du kör HUSABERG och för att du kommer med till åland ? synd att inte cupcake kunde följa med . såg henne köra i söndags , i örebro .hon kör jävligt bra,för att vara en :tuttar ...CHUCKABOWA jag sponsrar dig med 500 kr om du vill komma till åland ..ring mig så skickar jag pengar..någon mer som kan spånsra en åksugen arbetsledig kille????MVHARRY

Vargen

#48 Kungaklassen
Gick med
5 Apr 2006
Hoj
KTM 450 SMR -06, KTM 525 EXC/SM -03
...CHUCKABOWA jag sponsrar dig med 500 kr om du vill komma till åland ..ring mig så skickar jag pengar..någon mer som kan spånsra en åksugen arbetsledig kille????MVHARRY

Verkar gå bra att kränga slanglöst :D
Sätt in en tuss på mitt konto när du ändå är igång :rolleyes:

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
yasha du kommer att få en stor kram av en gammling. bara för att du kör HUSABERG och för att du kommer med till åland ? synd att inte cupcake kunde följa med . såg henne köra i söndags , i örebro .hon kör jävligt bra,för att vara en :tuttar ...CHUCKABOWA jag sponsrar dig med 500 kr om du vill komma till åland ..ring mig så skickar jag pengar..någon mer som kan spånsra en åksugen arbetsledig kille????MVHARRY

Harry du är världens snällaste det har jag alltid sagt!

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
yasha du kommer att få en stor kram av en gammling. bara för att du kör HUSABERG och för att du kommer med till åland ? synd att inte cupcake kunde följa med . såg henne köra i söndags , i örebro .hon kör jävligt bra,för att vara en :tuttar ...MVHARRY
Du är en gullesnutt, Harry! Men jag menade ju självklart att jag också tillhör PRO-gänget. Får jag en kram ändå? :tungan

Cupcake kommer kikka massa butt i år, fi fan vilken breeeewd!!! Me lajk!!!

pw

new ride
Gick med
26 Aug 2004
Hoj
1.3 0.75 0.45

Va? Menar du att jag med mina nyss fyllda 31 ska dra ner medelåldern??:D

Nåväl, nu verkar det finnas hopp, Crf:en hostade igång seent:trött i går kväll efter massvis med strul. Var ett tag osäker på om jag skulle få ihop den i tid, men det löste sig:6surkart
Med reservation för att jag inte konsumenttestat ordentligt än ska det bli kul att ses på Åland!

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Yes, jepp och HELL YEAH! :gamlingsmiley

Du är inte den enda som inte är konsumenttestad, hojen alltså... min har ny fjädring, märklig motor och nytt diverse som jag inte förstår mig på, så hela lägret går nog åt till att lära sig krypa igen. I gräset! :D

Kul att du hänger med! :krama

Va? Menar du att jag med mina nyss fyllda 31 ska dra ner medelåldern??:D

Nåväl, nu verkar det finnas hopp, Crf:en hostade igång seent:trött i går kväll efter massvis med strul. Var ett tag osäker på om jag skulle få ihop den i tid, men det löste sig:6surkart
Med reservation för att jag inte konsumenttestat ordentligt än ska det bli kul att ses på Åland!

Motard Jimmy

Slide in burn out
Gick med
5 Sep 2006
Hoj
KTM 450 sxf + KTM 525 SMR + Nitrometanstinn Jawa 500
Bredsladd

Tom, är det okey om jag kör med spidway-hojen:confused:
Den är jätte lätt, så den kommer vara jätte snäll mot asfalten.:tummenupp

Monobike

Huliganus Slangus
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV1000R Tuono,KTM 525EXC -04 Supermoto Urban Terror Edition (Såld), Honda XR650R SM -02 Big-gun helsystem (Såld), Honda VTR1000 Firestorm med F1 Slipons (Såld)
Min plats blir ledig om någon vill ta över, PM:a mig isåfall.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA