husa harry
8 år med SLANGLÖST
MEN FÖR FAAN JIMMY inte spedvajhojen.är du sååå sugen att åka SUPERMOTO igen ..så byt hojen ,vetja
MEN FÖR FAAN JIMMY inte spedvajhojen.är du sååå sugen att åka SUPERMOTO igen ..så byt hojen ,vetja
Jag kommer med samma färja som du, Tom, men självklart hjälper jag till om/när jag kan.TomK skrev:Lasse: Tar du befälet över truppen vid banan ? Någon behöver också ringa till "Gundis" som har Valborg-nycklarna och åka dit och hämta dessa (Lasse får ta hand om nycklarna sedan). Yasha som gammal veteran kanske vill vara behjälplig ? Jag plockar fram nödvändiga telefonnr.
Lasse: Tar du befälet över truppen vid banan ? Någon behöver också ringa till "Gundis" som har Valborg-nycklarna och åka dit och hämta dessa (Lasse får ta hand om nycklarna sedan). Yasha som gammal veteran kanske vill vara behjälplig ? Jag plockar fram nödvändiga telefonnr.
BET 0. Tom Johans (TomK) 073-0351738 (gamla numret 073-6125167)
BET 5. Lasse R #45# 0708 11 03 06
-
Ähum, tja lyckas du få på vettiga kraschskydd på den och tycker det är värt att harva asfalt med knotterdäck så... be my guest... Fast en motard är ju sju resor bättre och snabbare på det aktuella underlaget
Oroa dig inte, gammal militär som man är. Militär precision kommer att råda.
Vi kommer över på Lördag kl 18 någon gång. Åker ut till banan. Sen kanske vi samlar ihop oss och åker in hela gänget till Mariehamn och går på det populära "Hempa, Fromell Russindiscot"
Ähum, tja lyckas du få på vettiga kraschskydd på den och tycker det är värt att harva asfalt med knotterdäck så... be my guest... Fast en motard är ju sju resor bättre och snabbare på det aktuella underlaget
Okey. Du har nog rätt
Det kan kanske bli lite svårt i höger svängarna.
Ja Ja.
Då får jag väll bli med och filma och istället.
Oroa dig inte, gammal militär som man är. Militär precision kommer att råda.
Vi kommer över på Lördag kl 18 någon gång. Åker ut till banan. Sen kanske vi samlar ihop oss och åker in hela gänget till Mariehamn och går på det populära "Hempa, Fromell Russindiscot"
Vad har hänt med vertematin då???
Gott! Jo, det lär nu bli så att jag inte kommer på söndag. Lill-tjejen kom ut i fredags
Grattis Tom!Jo, det lär nu bli så att jag inte kommer på söndag. Lill-tjejen kom ut i fredags
Vilka kommer åka cinderella på lördag med ankomst åland på söndag morgon? Kunde ju vara kul om vi kunde träffas redan på båten för en (två?) bira.
/Lucky9
Jag hade tänkt göra det men hytterna var redan slut när jag skulle boka, du har inte en ledig hyttplats tro?
Kolla med Jakke! Han är min personliga reseledare... Ehrm... Förlåt Jakke... Han är den som är vänlig nog att ge mig skjuts dit. En hytt är bokad och han kan nog svara på om det finns plats eller inte.
/Lucky9
Yes, det är Alebo vi ska bo på! Nån mer som ska bo där eller nån mer som åker båten kl 1500 från Grisslehamn?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|