Åmål med omnejd!

TRS

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2009
Ort
Åmål
Hoj
1985 XT-350
Äh, surt att det inte blev något idag.
Blev en liten sväng på fulmoppen i skogen istället, kul det också.:D

Får se om jag kan åka med till veckan. Ser återigen ut att bli en solig och bra vecka! :tummenupp :)
 

Nisén

Lite vass ;)
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Åmål
Hoj
FireBlade Repsol
Måndagstur!!!

:huvet En hel dag till spillo! Så dags att bli fint på kvällen när man gett upp hoppet:gnissla!

:tummenupp Kvällstur imorrn istället!! Någon som hänger på? :yoparty

Förslagsvis 18.30 vid Preem :)
 

TRS

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2009
Ort
Åmål
Hoj
1985 XT-350
:huvet En hel dag till spillo! Så dags att bli fint på kvällen när man gett upp hoppet:gnissla!

:tummenupp Kvällstur imorrn istället!! Någon som hänger på? :yoparty

Förslagsvis 18.30 vid Preem :)

Jepp, jag åker med... :tummenupp
Måste ju testa så att däcken håller för mina otroligt djupa nedlägg... :rolleyes:
 

Nisén

Lite vass ;)
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Åmål
Hoj
FireBlade Repsol
Jepp, jag åker med... :tummenupp
Måste ju testa så att däcken håller för mina otroligt djupa nedlägg... :rolleyes:

:Rockbanan Däcken höll! Himla trevlig kvällstur!! :D Revansch på tråkiga regnsöndan! :tummenupp
:arsele Sista turen med gänget CE, hur känns DE?!? :va Hur ska vi klara oss när du har det gott på Gott-land? :gråta :hihi Ta det lugnt bara, med kurvorna, ölen o brudarna :tuttar Speciellt med Babben! :skrattaåt
:2cool Tack killar för "första hojhjälpen"! Skramlar inte så mycket nu! :hihi Nu blir det tunggung några dar, sen drar vi igen! Lite knix kanske & annat smått o gott! :squid
 

JTN

Så kan det gå.......
Gick med
7 Oct 2006
Ort
Norge
Hoj
2001 Honda CBR 600, 2019 Honda CBR 1000 Fireblade SP1
1. Nisén
2. JTN
3.
4.
5.
6......................
 

Nisén

Lite vass ;)
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Åmål
Hoj
FireBlade Repsol
C-ställ

:hojcbr Gott med en lugn o fin kvällstur på fjället! :) Helt allena! :tummenupp

:notme Inte bara C-äck, C-kärra - idag C-ställ! :huvet En sketen jävla Volvo gjorde vänstersväng vid möte!!?? :finger Bred- och uppställ på hans högersida! Suck!:6surkart

Tacka vetja lugnet på fjället! :hojsmilie
 

TRS

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2009
Ort
Åmål
Hoj
1985 XT-350
:confused: Vänstersväng? På fjället? Var? Slog du ned honom? :va

Bredställ har jag endast lyckats med med trampcykel. Det får du lära oss andra nån gång. :yoparty

Hur gick det med er?
 

Nisén

Lite vass ;)
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Åmål
Hoj
FireBlade Repsol
:confused: Vänstersväng? På fjället? Var? Slog du ned honom? :va

Bredställ har jag endast lyckats med med trampcykel. Det får du lära oss andra nån gång. :yoparty

Hur gick det med er?
:ajjabajja Nej, nej - inte fjället! Mitt i Säffle - de va väl nån obegåvad bonne som åkt till stan!? :va :arsele Vi vet ju hur dom kör på näset tex! :hihi :hihi
Ser det mer som en lektion i bromsteknik! :shrules Körde lugnt därifrån med hojen o hedern i behållare! :hjälm :skrattaåt
 
Last edited:

JTN

Så kan det gå.......
Gick med
7 Oct 2006
Ort
Norge
Hoj
2001 Honda CBR 600, 2019 Honda CBR 1000 Fireblade SP1
:ajjabajja Nej, nej - inte fjället! Mitt i Säffle - de va väl nån obegåvad bonne som åkt till stan!? :va :arsele
Ser det mer som en lektion i bromsteknik! :shrules Körde lugnt därifrån med hojen o hedern i behållare! :hjälm :skrattaåt

Finns folk till allt... Gött att det gikk bra med deg!
 

ce

Ny medlem
Gick med
25 May 2009
Ort
Åmål
Hoj
Kawasaki zx9r -96, Husaberg 450FE -10
:Rockbanan Däcken höll! Himla trevlig kvällstur!! :D Revansch på tråkiga regnsöndan! :tummenupp
:arsele Sista turen med gänget CE, hur känns DE?!? :va Hur ska vi klara oss när du har det gott på Gott-land? :gråta :hihi Ta det lugnt bara, med kurvorna, ölen o brudarna :tuttar Speciellt med Babben! :skrattaåt
:2cool Tack killar för "första hojhjälpen"! Skramlar inte så mycket nu! :hihi Nu blir det tunggung några dar, sen drar vi igen! Lite knix kanske & annat smått o gott! :squid

Ja säg det:) ni får köra lugnt å fint:D så syns vi ju om ett tag igen. Då är jag med å kör igen:tummenupp Ha de så bra på turerna tills dess. Kommer nog å tjatar lite när ni samlas för en tur även fast jag inte har möjlighet å följa med pga beredskapen
 
  • Gilla
Reaktioner: TRS

Nisén

Lite vass ;)
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Åmål
Hoj
FireBlade Repsol
Ny rapport tack!!

Lägesrapport från krymplingen!

Var en sväng förbi Bike idag och kollade status på Kåtten. Jodå, bolaget har sagt OK till reparation och delar är beställda idag. Kommer delarna så kan, om jag har tur, cykeln vara klar redan nästa vecka.

Själv ska jag till verkstaden på Sahlgrenska i slutet på nästa vecka och kolla läget på ryggen och se så jag sitter ihop ordentligt. Sen är frågan om mekanikern ger klartecken på att jag får köra hoj eller inte den närmsta tiden.

Sen är det bara den enkla biten kvar med nytt skinnställ och ny ryggplatta.

Fasiken vad det suger i hojtarmen nu =)

//Danne, snart på en hoj framför dig :arsele
:hej Berätta nu Danne, vad som händer, så vi vet när du kommer o kör med oss! :rock Vi saknar ju dej o nån mer som drar släptåget! :(
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top