Härligt hoj väder Jag hoppar över idag
ni är väl inte rädda för lite vatten?
ut å åk med er
Alla kör väl inte omkring i våtdräkt som du heller!?!ni är väl inte rädda för lite vatten?
ut å åk med er
En hel dag till spillo! Så dags att bli fint på kvällen när man gett upp hoppet!
Kvällstur imorrn istället!! Någon som hänger på?
Förslagsvis 18.30 vid Preem
Jepp, jag åker med...
Måste ju testa så att däcken håller för mina otroligt djupa nedlägg...
Däcken höll! Himla trevlig kvällstur!!
Nej, nej - inte fjället! Mitt i Säffle - de va väl nån obegåvad bonne som åkt till stan!? Vi vet ju hur dom kör på näset tex!Vänstersväng? På fjället? Var? Slog du ned honom?
Bredställ har jag endast lyckats med med trampcykel. Det får du lära oss andra nån gång.
Hur gick det med er?
Nej, nej - inte fjället! Mitt i Säffle - de va väl nån obegåvad bonne som åkt till stan!?
Ser det mer som en lektion i bromsteknik! Körde lugnt därifrån med hojen o hedern i behållare!
Tack, tack! Ont krut förgås inte så lätt!Finns folk till allt... Gött att det gikk bra med deg!
Nej, nej - inte fjället! Mitt i Säffle - de va väl nån obegåvad bonne som åkt till stan!? Vi vet ju hur dom kör på näset tex!
Däcken höll! Himla trevlig kvällstur!! Revansch på tråkiga regnsöndan!
Sista turen med gänget CE, hur känns DE?!? Hur ska vi klara oss när du har det gott på Gott-land? Ta det lugnt bara, med kurvorna, ölen o brudarna Speciellt med Babben!
Tack killar för "första hojhjälpen"! Skramlar inte så mycket nu! Nu blir det tunggung några dar, sen drar vi igen! Lite knix kanske & annat smått o gott!
Berätta nu Danne, vad som händer, så vi vet när du kommer o kör med oss! Vi saknar ju dej o nån mer som drar släptåget!Lägesrapport från krymplingen!
Var en sväng förbi Bike idag och kollade status på Kåtten. Jodå, bolaget har sagt OK till reparation och delar är beställda idag. Kommer delarna så kan, om jag har tur, cykeln vara klar redan nästa vecka.
Själv ska jag till verkstaden på Sahlgrenska i slutet på nästa vecka och kolla läget på ryggen och se så jag sitter ihop ordentligt. Sen är frågan om mekanikern ger klartecken på att jag får köra hoj eller inte den närmsta tiden.
Sen är det bara den enkla biten kvar med nytt skinnställ och ny ryggplatta.
Fasiken vad det suger i hojtarmen nu =)
//Danne, snart på en hoj framför dig
Ha ha! Bor du där själv eller!Ja där ute har dom inte mycket trafikvett.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |