Sitter på altanen och lyssnar efter lite skön motorsång om ni tar Ekenäs ikväll.
Eller så startar du upp och hänger på!?
18.30 blir isf bra för mig med....
Sitter på altanen och lyssnar efter lite skön motorsång om ni tar Ekenäs ikväll.
Eller så startar du upp och hänger på!?
18.30 blir isf bra för mig med....
Reta mig inte..
Skulle gärna hänga på men tyvärr så kommer jag inte upp på hojen nu. Går på nu och ca 8-12 veckor framåt. Har opererat en felläkt bäckenfraktur efter kraschen för snart 7 år sen utanför Åmål.
Tack för en go tur killar! Kanonkul! Gôtt att se dej på hoj igen Helander, även om du inte löpte linan ut! Kurera lite mera bara!
Men I-kapp!?! Inte igår heller!
Kan väl va hänt vid nåt tillfälle, kanske när vi stod still vid Sunnanå?!? Men vid slutet kom ju varken du eller Raay I-kapp oss! Man hann bli frusen innan ni dök upp!Är ju försiktig å så...men va de inte dig jag skymta i spegeln Nisén
Fint väder imorrn! En ny liten torsdagstur kanske!? I-kapp kan alltid ta med sig förstärkning hemifrån, om han känner sig nedtryckt på nåt sätt! Anyone?
Hmm... Kanske kan jag följa med ut en sväng och avvika efter en stund.
Eventuellt kan vi få tillskott av ytterligare en förmåga om vi har tur.
Jaja, vi får la se...
Vem har snyggast pakethållare??
Bra tur idag med... lite väl spännande på sina ställen bara.
Gropar, grus, harar, katter.... och hundar.
Verkar va en väldigt kul rutt, men blir lite väl lång för mej nu på söndag iaf! Runt 45 mil härifrån! Jag tänker mej ca 25 mil med start vid typ 13 härifrån. Mer hinner inte jag, men andra kanske hänger på!Jeg har klurat ut en till rutt som jag tror är kul. Rundan är på ca 31 mil från Årjäng och tilbaka till Årjäng. Av dom 31 mil är det ca 25 mil med vägar som det var mellom Ørje og halden . Dette er også i Norge.
Finss det nåt interesse??
Verkar va en väldigt kul rutt, men blir lite väl lång för mej nu på söndag iaf! Runt 45 mil härifrån! Jag tänker mej ca 25 mil med start vid typ 13 härifrån. Mer hinner inte jag, men andra kanske hänger på!
Carpe diem!
Lite söndagsåkning, Preem kl 13 imorrn!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |