JTN
Så kan det gå.......
Va äré me er gnällkärringar?! Ut o kör med er istället så att ni blir som fôlk!
Med en sånn reaktion så måste det va nåt i det!
Va äré me er gnällkärringar?! Ut o kör med er istället så att ni blir som fôlk!
Du ä rar du! Får snart utfästa en tantvarning för dej!Med en sånn reaktion så måste det va nåt i det!
Du ä rar du! Får snart utfästa en tantvarning för dej!
Hur många av er skall på knixkurs den 1/8?
Tillfälligt körförbud, som du vet! Hade vart kul annars! Hoppas på att få knixa på söndag istället!Det var tydligen fri körning på Gelleråsen imorgon.. Kanske man ska iväg på!
Det var tydligen fri körning på Gelleråsen imorgon.. Kanske man ska iväg på!
Kolla http://www.karlskogamotorstadion.com/files/bikeweek2010.pdf
Knix brinner nog inne för mej på söndag! Inget bra väder! Har väl inte gett upp hoppet riktigt än! Får satsa på nästa kurs ist
Kanske en hojtur imorrn, när det inte ska regna! Ev kan solen visa sig oxå! Nån som vill köra en sväng?
Tack Enzo, de hade jag mycket gärna gjort! Följer de briljanta killarna i Säffle-pressen , då jag knegar i grannstaden! Men det lär bli ett heldagsprojekt o de fixar jag kanske inte tills imorrn! (Ska funderar en stund!) Trist! Med lite framförhållning hänger jag iaf gärna på en annan gång!Ska till karlskoga i morrn, se när bröderna Bergman från Säffle kör, dom är dj-ligt duktiga! Du kan ju hänga på om du vill! Åker från Bengtsfors vid niotiden!
Annars vore det kul att se dej med paraply på hoj! Ett rosa!Tillbaka efter en liten mc-semester på västkusten..
Nå, hur blir det med Kristinehamn?
Om det blir regnfritt så åker åtminstone jag.
Tack Enzo, de hade jag mycket gärna gjort! Följer de briljanta killarna i Säffle-pressen , då jag knegar i grannstaden! Men det lär bli ett heldagsprojekt o de fixar jag kanske inte tills imorrn! (Ska funderar en stund!) Trist! Med lite framförhållning hänger jag iaf gärna på en annan gång!
Ha en himla bra dag på Gelleråsen! Kör försiktigt!
OBS! Kolla PM!!!
Kommer!Dick och jag utgår från Preem 16.30 om nån mer vill me!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |