Ev en liten stund...Nån som hänger på?
Liten hojtur imorrn, lördag, kl 14.30 vid Preem! Nån som hänger på?
Liten hojtur imorrn, lördag, kl 14.30 vid Preem! Nån som hänger på?
Kul om ni vill hänga med oss!Hej!
Vi tänkte ta en liten tur i dag men vet inte när ännu.
Nice!!! Bra jobbat JTN!Jag kommer
Kul om ni vill hänga med oss!
Nice!!! Bra jobbat JTN!
Å va synd! Vi prata just om de förut, att du skulle få hojen som igår, o att du kunde ha hängt me! Hade vart jävligt kul isf! Riktigt skön hojtur ida! Kanonväder!Vad tidigt ni var ute och körde idag då. Precis fått hem hojen och är körsugen så har alla redan lekt av sig
Lutarju åt bra väder imorgon så får väl se om det blir en tur då istället.
//D
Tack TRS o JTN för att ni rasta-tanten! Kul att ni kan ha roligt på andras bekostnad! Terra mej ni bara! Jag bryter ihop o kommer igen!
buuuurp.... Va va det, va det nån som rapade??? Nei, det va Nisén som körde om...
När vill du ut o köra imorrn Helander? Vi är relativt anpassningsbara o gör nästan allt för goda vänskapens skull! T o m bjuder på sköna rapningar!Vad tidigt ni var ute och körde idag då. Precis fått hem hojen och är körsugen så har alla redan lekt av sig
Lutarju åt bra väder imorgon så får väl se om det blir en tur då istället.
//D
När vill du ut o köra imorrn Helander? Vi är relativt anpassningsbara o gör nästan allt för goda vänskapens skull! T o m bjuder på sköna rapningar!
Tack själv, va skitkul i dag...
...
buuuurp....
Mig spelar det ingen större roll. Har inget planerat idag. Men 14.00 vid pumpen slänger jag in som förslag!
//D
Kanske dyker upp!
Kommer förmodligen, men kör inte gärna fjället bara, varit där idag o fått en skräckupplevelse! Mår tjyvens, men ska fösöka preparera mej nu!Mig spelar det ingen större roll. Har inget planerat idag. Men 14.00 vid pumpen slänger jag in som förslag! //D
Kommer förmodligen, men kör inte gärna fjället bara, varit där idag o fått en skräckupplevelse! Mår tjyvens, men ska fösöka preparera mej nu!
De va så här vi börja; Helander, TRS o lilla jag! Gott att du ä tillbaka igen Helander! Tack för en go söndagsåkning i mycket trevligt sällskap!
Mindre kul va att min hjälm börjar ramla isär! Först centralstöd, kedjelås, nu hjälm - vad sen??!! Ja, ja - ska ändå köpa ny!
Föreslår kvällstur tisdag kl 18.30, samling vid Preem!
Vilka hänger på?
("Va hände nu då? Du verkar ha otur när du är ute ensam" - Inget hände mer än att jag blev jättedålig, svimfärdig o tappade seendet! Inte så allvarligt )
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari