Åmål med omnejd!

Nisén

Lite vass ;)
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Åmål
Hoj
FireBlade Repsol
Tur att du klarade dig da... Vore inge kul att vakna upp ute i salladen.
Vart ska inte salladsbesticken va, om inte mitt i salladen?!? Norsk humor!! :hihi :hihi :hihi Hare! Eller vare ekorre??!! :D
----------------------------------------------

:rock SOL PÅ TISDAG!!!! :cool:

:shrules Föreslår kvällstur tisdag kl 18.30, samling vid Preem! :yoparty

Vilka hänger på? :tungan
 

JTN

Så kan det gå.......
Gick med
7 Oct 2006
Ort
Norge
Hoj
2001 Honda CBR 600, 2019 Honda CBR 1000 Fireblade SP1
Vart ska inte salladsbesticken va, om inte mitt i salladen?!? Norsk humor!! :hihi :hihi :hihi Hare! Eller vare ekorre??!! :D

Hehe....:D:D Vi kom ju fram till at det va en get, eller en humla..:fakta :D
 

Lonewolf

Ny medlem
Gick med
8 Jan 2005
Ort
Säffle
Hoj
CBR 1000 RR -04 Såld. Nu Ducati 848-08
:tummenupp De va så här vi börja; Helander, TRS o lilla jag! :D Gott att du ä tillbaka igen Helander! :yoparty Tack för en go söndagsåkning i mycket trevligt sällskap! :tuttar

:va Mindre kul va att min hjälm börjar ramla isär! Först centralstöd, kedjelås, nu hjälm - vad sen??!! :mad: Ja, ja - ska ändå köpa ny! :)

:shrules Föreslår kvällstur tisdag kl 18.30, samling vid Preem! :yoparty

Vilka hänger på? :tungan

("Va hände nu då? Du verkar ha otur när du är ute ensam" - Inget hände mer än att jag blev jättedålig, svimfärdig o tappade seendet! Inte så allvarligt :D)

Ahaa va d därför du kom sist förbi.. Tyckte d gick väääldigt långsamt..:)
 

Nisén

Lite vass ;)
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Åmål
Hoj
FireBlade Repsol
Ahaa va d därför du kom sist förbi.. Tyckte d gick väääldigt långsamt..:)
:hihi :hihi :hihi Nä, då mådde jag allt bättre, ville inte köra över föråkarna bara! :tuttar Nästa gång får du allt bju på kaffe så vi får se en ensamvargs ansikte! ;) Å så slipper vi åka så j-vla långt! :D
 

TRS

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2009
Ort
Åmål
Hoj
1985 XT-350
Vart ska inte salladsbesticken va, om inte mitt i salladen?!? Norsk humor!! :hihi :hihi :hihi Hare! Eller vare ekorre??!! :D
----------------------------------------------

:rock SOL PÅ TISDAG!!!! :cool:

:shrules Föreslår kvällstur tisdag kl 18.30, samling vid Preem! :yoparty

Vilka hänger på? :tungan

Hund? :va

Jag e på!
 

/J

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2004
Ort
Skogen
Hoj
GSX400
Finns det någon runt Åmål som kan tänka sig att ta med en elev på lite körning nästa år? :) Hade tänkt skaffa hoj nu under sommaren men det kom lite *host* för mycket utgifter i vägen tyvärr. :huvet

Jag bor för övrigt i Bengtsfors men får jag någon att köra med så ska jag nog lyckas transportera hojen en bit när jag väl har införskaffat en.

Anledningen till att jag frågar är för att jag känner ingen i närheten som kan övningsköra med mig.
Sen vore det ju roligt att lära känna lite nytt folk. :tummenupp

Vill ni inte svara i tråden så kan ni alltid skicka PM.

Är det någon som har en snuskigt billig hoj till salu så får ni också höra av er, jag är inte rädd för att skruva tyvärr. :gnissla

/Johan
 
Last edited:

ce

Ny medlem
Gick med
25 May 2009
Ort
Åmål
Hoj
Kawasaki zx9r -96, Husaberg 450FE -10
Nu har man kört ringen:banana:banana:banana:banana:D:D:D Riktigt roligt va det, men man fick passa sig för kalkdammet
 

Nisén

Lite vass ;)
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Åmål
Hoj
FireBlade Repsol
Nu har man kört ringen:banana:banana:banana:banana:D:D:D Riktigt roligt va det, men man fick passa sig för kalkdammet
:va Körde du på ringmuren eller?! Tufft! :D :krama

:2cool Saatans go tur de ble idag! Perfekt! :jäs Tack Helander, TRS o Dick för att jag fick ligga sist heeela tiden!! :FU :hihi :hihi :hihi

:cpparty Något intresse för ny grillkväll, typ knyte, hos mej 21:e? Vore trevligt tycker jag! :) Sist va vi 3, kanske kan slå gällande rekord!? :D Cheyer o kids är såklart oxå välkomna ! :tungan
 
Last edited:

TRS

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2009
Ort
Åmål
Hoj
1985 XT-350
En hälsning från Karlskoga och Gelleråsen. Något trött men körsugen. :yoparty
 

JTN

Så kan det gå.......
Gick med
7 Oct 2006
Ort
Norge
Hoj
2001 Honda CBR 600, 2019 Honda CBR 1000 Fireblade SP1
:va Körde du på ringmuren eller?! Tufft! :D :krama

:2cool Saatans go tur de ble idag! Perfekt! :jäs Tack Helander, TRS o Dick för att jag fick ligga sist heeela tiden!! :FU :hihi :hihi :hihi

Tycker synd om dig....... :D Eller inte... :va

:cpparty Något intresse för ny grillkväll, typ knyte, hos mej 21:e? Vore trevligt tycker jag! :) Sist va vi 3, kanske kan slå gällande rekord!? :D Cheyer o kids är såklart oxå välkomna ! :tungan

Om man får komma, så tar jag med frugan och barn.....:D
 

JTN

Så kan det gå.......
Gick med
7 Oct 2006
Ort
Norge
Hoj
2001 Honda CBR 600, 2019 Honda CBR 1000 Fireblade SP1
:banana Hojtur imorrn! Preem kl 18.30 om vädret är ok! :yoparty

Ni får ha en trevlig tur i dag, jag får satsa på söndag i stället. Jobbar kväld denne veckan, och lördag skall vi troligtvis kolla hoj till frugan...:banana
 

Nisén

Lite vass ;)
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Åmål
Hoj
FireBlade Repsol
:jisses Som att köra med 2 kvicksilverfiskar! :crash :hihi Tack Helander o en något tankad Raay för trevliga nästuren! :yoparty Kul att Du ville vila hammarhanden för lite gaspådrag en stund o joina oss, Raay! :rofl De e väl hedersrelaterat antar jag! :D Å snälla va ni ju oxå mot tant Rosa Panther! :fatta! 1967 :machinegu
 

Nisén

Lite vass ;)
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Åmål
Hoj
FireBlade Repsol
Kniiiiix!!!!

:2cool SOOOL på söndag!!! :tummenupp Samling vid Preem o sticker iväg kl 7.00!! :yoparty

:såjaponken Försök å vakna själv denna gång TRS :arsele, jag är varken din morsa eller Fröken Ur! Bara PantherTant! :tuttar :D
 

TRS

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2009
Ort
Åmål
Hoj
1985 XT-350
Nån som känner för ett litet genrep idag? Vädret är perfekt för en tur. :yoparty
13.00 på Preem? :va
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top