Nån som känner för ett litet genrep idag? Vädret är perfekt för en tur.
13.00 på Preem?
Vi kör 15.00 istället om nån mer vill följa med!
Nån som känner för ett litet genrep idag? Vädret är perfekt för en tur.
13.00 på Preem?
Go tur ida! Kul med nygamlingen oxå!Vi kör 15.00 istället om nån mer vill följa med!
Tack alla, för en underbart kul o givande dag! Kunde behövt lite mer Flodium kanske eller oxå fick jag en överdos! Hett värre ida! Men helt fantastiskt väder iaf! Tackar nån stjärna att ja inte tappa nåt eller hamna i kärran! Men klapp på stjärt o erbjudande om massage va ja nog ensam om att få! Papp-Papparazzi Nisén misslyckades få Helanders face, men ett gott försök iaf!
Jädra utlänning!jag hadde skitkul, och det blev ju inte tråkigare när säcken va nära att gjöra en säcktralla i dag.
Jädra utlänning!
Nä´rå, så lättknäckt ä man inte! Även om jag hade lappsjuka ida, så fick de bli en liten stadsvandring ist för fjället!Just hemma efter en några härliga varv på fjället, helt allena.
Bara jag, cbr:en och hästarna!
Börjar redan mörkna o en jädrans massa djur ute. Snart är mörkret här.
Vad gör ni? Tog knixen knäcken på er allihop?
Vad gör ni? Tog knixen knäcken på er allihop?
JTN med bi-hang kommer till mej imorrn kväll för lite grill o tjat! Behöver lite fler grillmästare bara!
Kul om nån mer kommer såklart! Du kan allt släppa hammarn ett tag, Raay, jag har en här o säkert nåt att slå på om du blir sugen!
Vid 18-18.30-tiden sådär, så vi kan tända på! Hör gärna av er, så jag vet!
Helstekt norsk kanin.....eller ekorre.........kanske get........-ing?! Eller va kan de bli tro?Helt enig med dig Nisén.
Jag har kjöpt mat till nästan ett helt fotbollslag, så nu får ni f**n i mig komma och hjälpa till at äta upp allt.
Sällskapet k-k-k-k-kanske inte ä fint nog?!Kommer inte på grillkvällen, men tar gärna en liten förmiddagstur med er om ni har lust!
12.00 på Preem!
(Hoppas jag kan komma loss då...)
EDIT: 12.00
Kommer inte på grillkvällen, men tar gärna en liten förmiddagstur med er om ni har lust!
12.00 på Preem!
(Hoppas jag kan komma loss då...)
EDIT: 12.00
Härligt sommarväder vi har!!
Vi får försöka vid 14.00 istället...
SÖNDAGSTUR!!
Sol imorrn! Samling vid pumpen kl 13.00
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari