Åmål med omnejd!

:yoparty Tack alla, för en underbart kul o givande dag! Kunde behövt lite mer Flodium kanske :va eller oxå fick jag en överdos! :tungan Hett värre ida! Men helt fantastiskt väder iaf! :D Tackar nån stjärna att ja inte tappa nåt eller hamna i kärran! :hihi Men klapp på stjärt o erbjudande om massage va ja nog ensam om att få! :tuttar Papp-Papparazzi Nisén misslyckades få Helanders face, men ett gott försök iaf! :rofl :lol

Bifogat

• 20100815_004.jpg
    20100815_004.jpg
    229.7 KB · Visningar: 70
:yoparty Tack alla, för en underbart kul o givande dag! Kunde behövt lite mer Flodium kanske :va eller oxå fick jag en överdos! :tungan Hett värre ida! Men helt fantastiskt väder iaf! :D Tackar nån stjärna att ja inte tappa nåt eller hamna i kärran! :hihi Men klapp på stjärt o erbjudande om massage va ja nog ensam om att få! :tuttar Papp-Papparazzi Nisén misslyckades få Helanders face, men ett gott försök iaf! :rofl :lol

Tack sjalv, och tack till dom andra dårarna som va med i dag. Faan viken kul dag, "den bästa turen hitils" eller hur TRS?? :tuttar:tuttar

Jag hadde skitkul, och det blev ju inte tråkigare när säcken va nära att gjöra en säcktralla i dag. :tungan:tungan:tungan

Ni är f**n inte kloka nån av er..... Och det gillar jag :yoparty:yoparty

• Gilla
Reaktioner: TRS
:tummenupp Just hemma efter en några härliga varv på fjället, helt allena.
Bara jag, cbr:en och hästarna!

Börjar redan mörkna o en jädrans massa djur :katt ute. Snart är mörkret här.

Vad gör ni? Tog knixen knäcken på er allihop? :7peta

:tummenupp Just hemma efter en några härliga varv på fjället, helt allena.
Bara jag, cbr:en och hästarna!

Börjar redan mörkna o en jädrans massa djur :katt ute. Snart är mörkret här.

Vad gör ni? Tog knixen knäcken på er allihop? :7peta
:D Nä´rå, så lättknäckt ä man inte! :hoppa Även om jag hade lappsjuka ida, så fick de bli en liten stadsvandring ist för fjället! :rofl :hihi

:cpparty JTN med bi-hang :D kommer till mej imorrn kväll för lite grill o tjat! :tummenupp Behöver lite fler grillmästare bara! :D
Kul om nån mer kommer såklart! :) Du kan allt släppa hammarn ett tag, Raay, jag har en här o säkert nåt att slå på om du blir sugen!:smasha

Vid 18-18.30-tiden sådär, så vi kan tända på! :hojraket Hör gärna av er, så jag vet! :yoparty

:cpparty JTN med bi-hang :D kommer till mej imorrn kväll för lite grill o tjat! :tummenupp Behöver lite fler grillmästare bara! :D
Kul om nån mer kommer såklart! :) Du kan allt släppa hammarn ett tag, Raay, jag har en här o säkert nåt att slå på om du blir sugen!:smasha

Vid 18-18.30-tiden sådär, så vi kan tända på! :hojraket Hör gärna av er, så jag vet! :yoparty

Helt enig med dig Nisén.

Jag har kjöpt mat till nästan ett helt fotbollslag, så nu får ni f**n i mig komma och hjälpa till at äta upp allt. :D:D :hördu

Helt enig med dig Nisén.

Jag har kjöpt mat till nästan ett helt fotbollslag, så nu får ni f**n i mig komma och hjälpa till at äta upp allt. :D:D :hördu
:va Helstekt norsk kanin.....eller ekorre.........kanske get........-ing?! Eller va kan de bli tro? :arsele :D

Du har allt ett stort hjärta trots allt, JTN! :D :krama Okej, om du står för det köttsliga :hihi, får jag väl stå för alla tillbehör! Kan ju inte va sämre jag! :tuttar

Kommer inte på grillkvällen, men tar gärna en liten förmiddagstur med er om ni har lust!

12.00 på Preem!
(Hoppas jag kan komma loss då...)

EDIT: 12.00 :)

Last edited:
Kommer inte på grillkvällen, men tar gärna en liten förmiddagstur med er om ni har lust!

12.00 på Preem!
(Hoppas jag kan komma loss då...)

EDIT: 12.00 :)
Sällskapet k-k-k-k-kanske inte ä fint nog?! :( :hihi

Kan ev ta en liten sväng innan påtändning o den STORA anstormingen! :D Men de verkar bli regn :va isf avstår jag nog! :arsele :D

Missat Winnerbäck ida´? :va

Hinner tyvärr inte idag!

:2cool SÖNDAGSTUR!! :yoparty

:cool: Sol imorrn! :tummenupp Samling vid pumpen kl 13.00 :rock

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning