Åmål med omnejd!

Nisén

Lite vass ;)
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Åmål
Hoj
FireBlade Repsol
Em-tur

:) Liten hojtur imorrn, lördag, kl 14.30 vid Preem! Nån som hänger på? :yoparty
 

jono

Ny medlem
Gick med
24 May 2005
Ort
Dalsland
Hoj
ducati
:yoparty Kul om ni vill hänga med oss! :)


:tummenupp Nice!!! Bra jobbat JTN! :banana

Hej Igen!

Jag och peter tar en liten tur runt kl 13.30 kan tyvärr inte senare.
Vi tänkte köra via långed till bengtsfors(glass) och vidare hem över edsleskog. ska bort senare så det får bli en liten sväng i dag.
Ni som vill åka med kan väl samlas på preem.
 

Helander

Lagom!
Gick med
14 Jan 2007
Ort
Rivergoal
Hoj
CBR900RR - KTM 690 SM *såld* - ZZR-600 *såld*
Vad tidigt ni var ute och körde idag då. Precis fått hem hojen och är körsugen så har alla redan lekt av sig :D

Lutarju åt bra väder imorgon så får väl se om det blir en tur då istället.

//D
 

Nisén

Lite vass ;)
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Åmål
Hoj
FireBlade Repsol
Vad tidigt ni var ute och körde idag då. Precis fått hem hojen och är körsugen så har alla redan lekt av sig :D

Lutarju åt bra väder imorgon så får väl se om det blir en tur då istället.

//D
:huvet Å va synd! Vi prata just om de förut, att du skulle få hojen som igår, o att du kunde ha hängt me! Hade vart jävligt kul isf! Riktigt skön hojtur ida! Kanonväder! :tummenupp
:) Är vädret ok imorrn, kan vi ta nya gastag såklart! :yoparty

Tack TRS o JTN för att ni rasta-tanten! :tuttar Kul att ni kan ha roligt på andras bekostnad! Terra mej ni bara! :arsele :D Jag bryter ihop o kommer igen! :cdevil
 

JTN

Så kan det gå.......
Gick med
7 Oct 2006
Ort
Norge
Hoj
2001 Honda CBR 600, 2019 Honda CBR 1000 Fireblade SP1
Tack TRS o JTN för att ni rasta-tanten! :tuttar Kul att ni kan ha roligt på andras bekostnad! Terra mej ni bara! :arsele :D Jag bryter ihop o kommer igen! :cdevil

Tack själv, va skitkul i dag... :yoparty :yoparty


Jag vet inte om vi terrar dig, vi bara kommenterar fakta... :krama

Men jag tycker alt att TRS är taskigare än va jag är.... :p

buuuurp.... Va va det, va det nån som rapade??? Nei, det va Nisén som körde om... :D:D:D:D
 

Nisén

Lite vass ;)
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Åmål
Hoj
FireBlade Repsol
Vad tidigt ni var ute och körde idag då. Precis fått hem hojen och är körsugen så har alla redan lekt av sig :D

Lutarju åt bra väder imorgon så får väl se om det blir en tur då istället.

//D
:va När vill du ut o köra imorrn Helander? :) Vi är relativt anpassningsbara o gör nästan allt för goda vänskapens skull! :tuttar :D T o m bjuder på sköna rapningar! :D
 

Helander

Lagom!
Gick med
14 Jan 2007
Ort
Rivergoal
Hoj
CBR900RR - KTM 690 SM *såld* - ZZR-600 *såld*
:va När vill du ut o köra imorrn Helander? :) Vi är relativt anpassningsbara o gör nästan allt för goda vänskapens skull! :tuttar :D T o m bjuder på sköna rapningar! :D

Mig spelar det ingen större roll. Har inget planerat idag. Men 14.00 vid pumpen slänger jag in som förslag!

//D
 

TRS

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2009
Ort
Åmål
Hoj
1985 XT-350
Tack själv, va skitkul i dag... :yoparty :yoparty

...

buuuurp....

:D

Kul tur, även om det var läskigt att möta en buss(!?) i en vänstersväng på fjället.
Det bidde lite trångt.. :skrämd :näsblod

Funderar på att starta en ny site: husbil.com och anordna lördagskörningar mellan Tissleskog och Håverud.
Fatta vad medlemmar den skulle få!! :rolleyes:

Mig spelar det ingen större roll. Har inget planerat idag. Men 14.00 vid pumpen slänger jag in som förslag!
//D

Kanske dyker upp!
 

Nisén

Lite vass ;)
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Åmål
Hoj
FireBlade Repsol
Mig spelar det ingen större roll. Har inget planerat idag. Men 14.00 vid pumpen slänger jag in som förslag! //D
Kommer förmodligen, men kör inte gärna fjället bara, varit där idag o fått en skräckupplevelse! :Bugar Mår tjyvens, men ska fösöka preparera mej nu! :yoparty
 

JTN

Så kan det gå.......
Gick med
7 Oct 2006
Ort
Norge
Hoj
2001 Honda CBR 600, 2019 Honda CBR 1000 Fireblade SP1
Kommer förmodligen, men kör inte gärna fjället bara, varit där idag o fått en skräckupplevelse! :Bugar Mår tjyvens, men ska fösöka preparera mej nu! :yoparty


Va hände nu då?:va Du verkar ha otur när du är ute ensam.
 

Nisén

Lite vass ;)
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Åmål
Hoj
FireBlade Repsol
Back to basic

:tummenupp De va så här vi börja; Helander, TRS o lilla jag! :D Gott att du ä tillbaka igen Helander! :yoparty Tack för en go söndagsåkning i mycket trevligt sällskap! :tuttar

:va Mindre kul va att min hjälm börjar ramla isär! Först centralstöd, kedjelås, nu hjälm - vad sen??!! :mad: Ja, ja - ska ändå köpa ny! :)

:shrules Föreslår kvällstur tisdag kl 18.30, samling vid Preem! :yoparty

Vilka hänger på? :tungan

("Va hände nu då? Du verkar ha otur när du är ute ensam" - Inget hände mer än att jag blev jättedålig, svimfärdig o tappade seendet! Inte så allvarligt :D)
 
Last edited:
  • Gilla
Reaktioner: TRS

JTN

Så kan det gå.......
Gick med
7 Oct 2006
Ort
Norge
Hoj
2001 Honda CBR 600, 2019 Honda CBR 1000 Fireblade SP1
:tummenupp De va så här vi börja; Helander, TRS o lilla jag! :D Gott att du ä tillbaka igen Helander! :yoparty Tack för en go söndagsåkning i mycket trevligt sällskap! :tuttar

:va Mindre kul va att min hjälm börjar ramla isär! Först centralstöd, kedjelås, nu hjälm - vad sen??!! :mad: Ja, ja - ska ändå köpa ny! :)

:shrules Föreslår kvällstur tisdag kl 18.30, samling vid Preem! :yoparty

Vilka hänger på? :tungan

("Va hände nu då? Du verkar ha otur när du är ute ensam" - Inget hände mer än att jag blev jättedålig, svimfärdig o tappade seendet! Inte så allvarligt :D)

Synd att jag missade denna tur... vore kul. Men familjen och barnen går först. Kan inte få allt.

Tur att du klarade dig da... Vore inge kul att vakna upp ute i salladen.

Jag jobbar kveld till veckan, så for mig blir det inga kväldsturer. Kör lungt! :D
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top