FettSnok
96% enligt läkaren
Efter en flock ärr var det liksom inte så att jag sabba fläckfri tavla. Fast det blev bara en. Den är 16år gammal nu, lagom blek och åldrad. Det klär mig...
Frågan är om jag ska vänta tills barnen är lite äldre bara, det är det största hindret just nu...
Ångrar mig då alla har det idag. Vissa av dem är 10år gamla och behöver fyllas på men varken orkar eller vill lägga pengar på det.
Hur lång väntetid tatueraren har beror helt på hur populär/duktig de är. Finns tatuerare som är bokade flera år framåt, och tatuerare som kan ta in dig nästa vecka. Titta igenom deras tidigare verk noga så du inte väljer en klåpare, för då kommer du ångra din tatuering.
Hur resonerar man om man bokar upp kalendern flera år framåt istället för att höja priset?
Vissa kommentarer känns igen från andra sammanhang:
- "Jag började lyssna på dem innan de blev populära men nu när alla lyssnar på dem är de inte lika bra längre!"
Jag hade fått för mig att en gaddning var något rätt personligt och alltså inte något som enbart införskaffas för att man skall få uppmärksamhet och som därmed tappar sitt värde när man inte längre är lika "unik" för att andra skaffat sig egna... Fast det förstås, fick man för sig att man var unik med sin ylande varg och sina indianfjädrar fanns risken att man bedrog sig.
Vissa kommentarer känns igen från andra sammanhang:
- "Jag började lyssna på dem innan de blev populära men nu när alla lyssnar på dem är de inte lika bra längre!"
Jag hade fått för mig att en gaddning var något rätt personligt och alltså inte något som enbart införskaffas för att man skall få uppmärksamhet och som därmed tappar sitt värde när man inte längre är lika "unik" för att andra skaffat sig egna... Fast det förstås, fick man för sig att man var unik med sin ylande varg och sina indianfjädrar fanns risken att man bedrog sig.
nja för mig e de mer, jag gillade rock innan takida kom och rixfm spelade de oavbruttet och kallade de rock
Alla ursprungliga macnördar måste vara så jävla bittra va? När 80-90% kör iPhone och Conny och AliFali fortfarande tror att de är lite unika och flääshiga för att de gör det.
NÄ!
(vad betyder retorisk?)
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO