Men det kan ju knappast vara mainstream att tatuera sig, iaf inte i min umgängeskrets.
Det är bara sjömän och kriminella som har tatueringar.
Känslan jag har är att medan många kanske tidigare nöjde sig med en varg och en indianfjäder som enbart syntes i bastun så har det blivit vanligare med mer exhibitionistiska tatueringar. Att de ska synas mer. Fullsleeves med 17 dödskallar, något stenhårt budskap på knogarna, tribals som sträcker sig långt upp på halsen, en tår i ögonvrån och så vidare.Nja, jag tror snarare att det blivit större tatueringar nu.
Nja, så länge man inte spiller något olämpligt på tavlan så slipper man ju för det mesta just att den smetas ut. Men däremot så brukar de flesta färger på eller annat sätt förändras med åren. De bleknar, krackelerar, eller liknande.Skillnaden är att tavlan oftast inte smetas ut med åren.
Helt sjukt för jag tänkte skriva exakt samma sak. Antar att du kommer från en väluppfostrad familj.
Har två, varav den ena gjorde jag när jag var knappt 19 (6 år sen snart) och ångrar den inte. Old School-rosor längs hela sidan från höft upp till bröstet. Har även en på rumpan som jag gjorde för 4 år sedan
Vill gärna bli mer täckt av tatueringar, tycker det är sjukt sexigt med tatueringar! Så länge det inte är några tribals, förstås. Jag är sjukt allergisk mot tribals, de är så jävla fula och icke originella.
Min studentplånbok tillåter dock inte några tatueringar så jag får vänta med att fortsätta tatuera mig.
När till och med gamla kärringar i kassan på Hemköp har tatueringar på underarmarna då tycker nog jag att det är ganska mainstream.
.
Inga bilder på era tatueringar?
Om vi håller oss kvar vid musikliknelserna då...
- Blir den rock du gillar sämre för att någon annan fått för sig att Takida spelar rock.
Så länge som man trivs med sina egna val finns det väl ingen anlending att ångra sig eller vara mindre nöjd för att alla andra gör något annat ELLER ens gör samma sak.. Det där med att saker blir mindre värt för att fler gör det känns lite fjortis...
- "Jag går min egen väg och är unik, jag följer inte med strömmen!" ...säger den emosminkade pandan för att betona att hon minsann inte är mainstream där hon sitter omgiven av hela sin pandaflock, lika hårt sminkade, bleka och svartklädda..
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|