I varberg är det knappt någon vind alls, typ 10-12s/m
Tjejen rapporterar att i göteborg där blåser ingenting men affärerna är stängda pga storm
I varberg är det knappt någon vind alls, typ 10-12s/m
Inte sant. Tre olika signaturer rapporterade in det på hd.se. Kul skämt.
Tjejen rapporterar att i göteborg där blåser ingenting men affärerna är stängda pga storm
Det var för bra för att vara sant. Men man börjar ju ändå fundera när olika signaturer rapporterar samma sak. Hoppas inte HD journalisterna sökte sig dit i det här skitvädret för att få en bekräftelse. Många troll i farten verkar det som.
Ok, nu börjar det likna något, 40m/s i byarna.
Det var just det de gjorde.
Tror jag ska ut med motorsågen imorgon... Fint med nyslipad kedja på qvarnan. Vinschen är kopplad på trucken med,imorgon blir en bra dag.
Här brukar det inte bli så dramatiskt, möjligtvis någon topp eller gren som ger sig av.
Vid Gudrun välte en enebuske....
Sitter i Halmstad, ca 400m från havet. Det fläskar på rätt bra vill jag påstå. Kom ett byggavspärrningsstaket körande själv över vägen, några inglasade balkonger verkar ha släppt sina fönster. Här i kåken sviktar panoramafönsterna ett antal millimeter. Rätt nöjd med att man tog upp båten förra veckan. Digitaltvn här hackar järnet, tror antennstackarn på taket sliter för sitt liv. Blir bedömt en skadekontroll av panntaket imorgon. Men det är så härligt i alla fall, lite riktigt väder!
Har ett antal ha inåt landet som brukar behöva ett par dagars jobb efter sådana här sessioner. .. tur att man inte har det som annat än hobby
Tror jag ska ut med motorsågen imorgon... Fint med nyslipad kedja på qvarnan. Vinschen är kopplad på trucken med,imorgon blir en bra dag.
Jag är besviken, alla eklöven ligger kvar på gräsmattan. Det blåser f*n inget här
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|