hoj_micke
Ny medlem
lorkan skrev:Har du vunnit humor på hästar ?![]()
för det var väl ett skämt ? eller ?![]()
oj nej jag skämtar inte

Honda, kawasaki(dock ej -06) och yamaha gör mkt snyggare hojar


lorkan skrev:Har du vunnit humor på hästar ?![]()
för det var väl ett skämt ? eller ?![]()
hoj_micke skrev:![]()
oj nej jag skämtar intekolla bara röven på gixxern....för bred!
Honda, kawasaki(dock ej -06) och yamaha gör mkt snyggare hojar![]()
![]()
Det heter punkt. Det ser förjävligt ut när någon skriver "pungt". Det låter som något som sitter mellan benen på det manliga könet.Pejo skrev:Pungt, annars nakcskåTT!![]()
sandstream skrev:Ja![]()
Frågan är när Honda, Kawasaki och Yamaha ska lära sig.
Vartannat år får Suzuki all uppmärksamhet och vartannat får de tre andra dela på uppmärksamheten.
Fred00 skrev:Om du skrev det på skämt så ber jag om ursäkt.
2ono skrev:Tydligen har MC Journalisterna i världen röstat fram denna framför KTM 990 superduke och Triumphs Speed triple.
Var detta rätt ?
Utan tvekan en av de stora sporthojs nyheterna 2005 då inga andra gjorde några störra uppdateringar i sporthojssegmentet.
Särade ben, har du drömt nu igen?IronMike skrev:Vet int om det är fel på mig, eller gixxer... Men jag ogillar att sitta å sära på benen som i en gynekolog-stol då man sitter på K5an.
*suck*
Känns ju helt värdelöst..... Iofs är jag biff. Men vanliga människor borde också ha en tendens att sitta men lite väl mkt särade ben![]()
-vilket är enda anl att jag avskyr suzuki.... känns så jävla fel.
Jag menade uppmärksamheten som respektive tillverkare får, inte vem som är först.don_tomazo skrev:Vad menar du? Honda, Kawasaki och Yamaha hade ju redan leverarat tunga uppdateringar 04 med cbr1000rr, zx10r och nya r1. Suzuki kom ju inte med någon ny mod. förens 05. Det är ju Suzuki som är sega inte de andra.
sandstream skrev:Särade ben, har du drömt nu igen?
Tanken på K5:an är ju smalare än någonsin![]()
Ljuddämpartillverkarna lär jubla. Eller är det bara jag som hade bytt ut ljuddämparen till en "vanlig" om jag köpte en R6:a (eller GSX-R)?DR-Zätare skrev:Den största nyheten med K5:an verkar ju i efterhand onekligen ha varit ljuddämparen av typen lågt monterad och kompakt som börjar bli branschstandard redan nästa år (R6, GSX-R 600 och 750).
//Eric
Men en -06:a kan ju knappast bli 2005 års hoj.David81 skrev:DETTA ÄR ENLIGT MIN MENING ÅRETS HOJ !!!!
LÄTT
Så tänkte de säkert men lättast blev den ändå inte.Zee skrev:...låg vikt och funktion först...
tyvärr så har ju yamaha lärt sig nusandstream skrev:Ja![]()
Frågan är när Honda, Kawasaki och Yamaha ska lära sig.
Vartannat år får Suzuki all uppmärksamhet och vartannat får de tre andra dela på uppmärksamheten.
som sagt lite tidigtDavid81 skrev:DETTA ÄR ENLIGT MIN MENING ÅRETS HOJ !!!!
![]()
LÄTT
Han skriver K5 men jag tror precis som du att han fått det om bakfotenNogger skrev:Han måste tänka på -01:an.......
Torrvikten vart lägst (166 mot ZX10R 170) men Suzuki måste ha haft en bra våg för när de är fulltankade väger ZX10R 198 och K5:an 199.7 (men K5:an har 1 liter större tank).Neutral skrev:Så tänkte de säkert men lättast blev den ändå inte.
sandstream skrev:Jag menade uppmärksamheten som respektive tillverkare får, inte vem som är först.
2006 kommer Yamaha, Honda och Kawa med "nya" literhojar medan Suzuki ligger lågt.
2007 kommer säkert en ny R1000 och då får Suzuki återigen pryda omslagen på varenda hojtidning jorden runt.
sandstream skrev:Torrvikten vart lägst (166 mot ZX10R 170) men Suzuki måste ha haft en bra våg för när de är fulltankade väger ZX10R 198 och K5:an 199.7 (men K5:an har 1 liter större tank).
Hur som helst så är både 10:an och K5:an ett par kilo lättare än konkurrenterna med seat-pipes både torrt och fulltankade![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |