Åter igen ny Tröj-omgång

Status
Ej öppen för fler svar.

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Swedie skrev:
:) gosit alla! Hoppas resten får sina oxå! Skickade trots allt ut nästan 100st i fredags... 3 kartonger fulla med paket. he he
Ha ha, posttanten här i stan var inte glad på dig... Jag kom och sa att jag skulle hämta ett paket. Hon försvann en stund, men när hon kom tillbaka så poängterade hon mycket tydligt att "detta är inget paket. Det är ett alldeles för stort brev!", syftandes på att du skickat den i ett kuvert istället för i ett paket... Jag skrattade åt henne öppnade det på plats drog på mig tröjan och gick... :hihi

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Firefly skrev:
Ha ha, posttanten här i stan var inte glad på dig... Jag kom och sa att jag skulle hämta ett paket. Hon försvann en stund, men när hon kom tillbaka så poängterade hon mycket tydligt att "detta är inget paket. Det är ett alldeles för stort brev!", syftandes på att du skickat den i ett kuvert istället för i ett paket... Jag skrattade åt henne öppnade det på plats drog på mig tröjan och gick... :hihi
haha! ja jag vet... tänk dig 100st sådana.. De säger ju inget när jag skickar dom så..

Får se om ajg till nästa omgång kan fixa nått sorts "paket".. vet inte hur dock...

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Swedie skrev:
haha! ja jag vet... tänk dig 100st sådana.. De säger ju inget när jag skickar dom så..

Får se om ajg till nästa omgång kan fixa nått sorts "paket".. vet inte hur dock...
Äh, skit i det. Jag tror det är billigare att skicka dem som du gjorde nu. Paket är dyrare har jag för mig.

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Kan man med och spamma lite här, och fråga hur man går till väga för att köpa en tröja?

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
Fick också min tröja :)

Jag är sugen på att beställa en ny på en gång, men det är nog bäst att vänta ett tag till för att få fler intresserade!

lillen81

försöker lära mig
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
numer en fireblade -00
Tackar Tackar!!!

tack tack nu har jag äntligen fått min tröja :) Kanon jobb swedie :tummenupp :bow Passar utmärkt :)

maccan#22

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2004
Hoj
r1 -04
sweeet dude....

Tack för tröjjan SWedie! :tummenupp

Dock dom gubbarna som skulle hjälpa mig beställa storleken för 3½ månad sen måste varit ickevältränade grabbar när dom LOVADE mig att en Large tröjja skulle defentivt gå över en goretex-jacka lr skinnställjacka!

Dock satt min L slimmat på mig utan någe under! :hihi

Så ska jag leva upp mitt motto på ryggen så får jag nog åka utan skydd under! :tungan

Men tack än en gång... den var fin! :)

p.s bättre sent än aldrig, lr vad är det man brukar säga? :D d.s

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
jag kommer påbörja en ny tröjomgång i veckan faktikst.. med en STOR disclaimer om att det TAR TID ATT FÅ TRÖJAN!!!!!!!!! o att jag inte är o skylla om det tar lite mer tid än det kanske var sagt! :D tröjorna får ni iaf!

Kan även ta med valet att köpa Streetfightertröja. De blev riktigt balla de oxå!

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
Swedie skrev:
jag kommer påbörja en ny tröjomgång i veckan faktikst.. med en STOR disclaimer om att det TAR TID ATT FÅ TRÖJAN!!!!!!!!! o att jag inte är o skylla om det tar lite mer tid än det kanske var sagt! :D tröjorna får ni iaf!

Kan även ta med valet att köpa Streetfightertröja. De blev riktigt balla de oxå!
Låter fint, då ska jag köpa en tröja att ha utanpå stället.

En fråga bara, borde man inte skriva nicket med större bokstäver? Eller olika stora beroende på hur långt nick man har, mitt nick är nämligen väldigt litet på tröjan :)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Fuckon apå tryckeriet använder en mall där om ordet är 3 tecken långt så blir ordet SUPERSTORT!!!!!!!!!!!!! medans om det är kanske 10 tecken så blire litet... Detta har då o göra med att de använder sig av en automatiskt textstorleksgrej...

Så även att vissa slogans som är väldigt långa blir oxå väldigt liten. Medans som t.ex en som har ordet "polis" på sin slogan så blev den texten typ större än SH loggan...

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
Swedie skrev:
Fuckon apå tryckeriet använder en mall där om ordet är 3 tecken långt så blir ordet SUPERSTORT!!!!!!!!!!!!! medans om det är kanske 10 tecken så blire litet... Detta har då o göra med att de använder sig av en automatiskt textstorleksgrej...

Så även att vissa slogans som är väldigt långa blir oxå väldigt liten. Medans som t.ex en som har ordet "polis" på sin slogan så blev den texten typ större än SH loggan...
Haha, fan, det var ju inge bra. :/

Och det är ju inte så kul att göra tryckmall själv för några hundra tröjor :rolleyes:

Har du hört med tryckeriet om de tillfälligt kan "ställa om" mallen för vårat tryck då?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
stoffer skrev:
Haha, fan, det var ju inge bra. :/

Och det är ju inte så kul att göra tryckmall själv för några hundra tröjor :rolleyes:

Har du hört med tryckeriet om de tillfälligt kan "ställa om" mallen för vårat tryck då?
gjorde det inför denna omgången. men det glömdes nog bort... även fast jag pratade med den faktiskt personen som gör texterna.... ackbar

maccan#22

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2004
Hoj
r1 -04
Swedie skrev:

streetfightertröjja? det låter spännande, är det för någe? :)

visa en bild! :yoparty

madmagnus

metal fabricator
Gick med
1 Jun 2004
Hoj
Kawasaki kz440
maccan#22 skrev:
streetfightertröjja? det låter spännande, är det för någe? :)

visa en bild! :yoparty

titta in i streetfighter tråden :tummenupp där finns "beställ din streetfightertröja här" med bild å allt :yoparty

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
Min tröja kom också idag och var riktigt ball :yoparty .
Tur att man tog en XL istället för en L.
Storlekarna var lite små tycker jag fast XL var perfa.
Tack swedie!

DaLorD

...alla borde ha en...
Gick med
28 May 2004
Hoj
GSXR1000 K7
Thx Swedie... :tummenupp

Satt perfa o ingen miss i trycket :yoparty

Too bad att jag söp bort en väska med diverse dyra grejer i helgen inklusive min nya digitalkamera... jaja.. jag lägger in en bild när f-bolaget pröjsat en ny... :yoparty :banana

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM