Åter igen ny Tröj-omgång

Status
Ej öppen för fler svar.

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Ort
Umeå
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
Jag tycker (som nåra andra) att du ska ligga lite lågt ett tag så kommer det i princip att bli garanterat flera st. som beställer då än en om du drar igång en omgång till nu på direkten!
Men det är ju upp till dej om du vill paketera halv 3 på natta en gång till inom snar tid... :tungan :tummenupp
 

fwk

Certifierad Landsvägsloksförare
Gick med
1 Jul 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Old School ZX900R-A2
Klart det finns intresse för en tröja, kommer köpa en vare sig det blir nu på direkten eller om ett par månader nästa omgång kommer.

Sign me up! :yoparty
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Nu är det t.o.m. grymt nära.... Imorgon så kommer den...

Fasen, man är ju som ett litet barn... :rullandeu
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Om du beställer en Large får du en Large. Om du sen vill ändra din order efteråt får du se till att kontakta mig och få bekräftelse på att din order är ändrat till XL. Enda jag kan erbjuda är att vid nästa tröjbeställning att vi gör nått på priset.
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Swedie skrev:
Om du beställer en Large får du en Large. Om du sen vill ändra din order efteråt får du se till att kontakta mig och få bekräftelse på att din order är ändrat till XL. Enda jag kan erbjuda är att vid nästa tröjbeställning att vi gör nått på priset.

Jo det är säkert så att de är jag gjort fel :huvet
Hade tänkt beställa en vid nästa tillfälle ochså så om du kan göra nåt på priset skulle de vara kanon :)
Tack iaf
//D
 

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Ort
Mullhyttan
Hoj
FZR 600R
Swedie skrev:
har redan blivit konktad en hel del om att fler vill ha dessa tröjor... ska man orka? =)


du kan ju ta emot beställningar, å sätta upp ett visst antal innan du trycker upp dom, altså exempelvis ta emot beställningar å när du har 100tröjor på beställning så tar du dem då... behöver ju inte va nåra bestämda datum å sådär utan du tar det när du har 100tröjor... :tummenupp
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Fluxir skrev:
du kan ju ta emot beställningar, å sätta upp ett visst antal innan du trycker upp dom, altså exempelvis ta emot beställningar å när du har 100tröjor på beställning så tar du dem då... behöver ju inte va nåra bestämda datum å sådär utan du tar det när du har 100tröjor... :tummenupp
problemet är att tryckeriet jag använder mig av har kö för att få trycka. så om jag säger att jag vill trycka IDAG, så blir det egentligen kanske inte tryckt förrän om 2-3 veckor o sen skickas dom ut. Under dessa 2-3 veckor så kan jag fortfarande ta emot beställning dock inte sista 3 dagar då det tar 3 dagar för tryckeriet att få hem alla tröjorna från därifrån de beställer.

Om nån annan här känner ett tryckeri i mälardalen / sörmland / eskilstunas omkrets som är BILLIGA (men BRA!).. hör av er!
 

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Ort
Mullhyttan
Hoj
FZR 600R
Swedie skrev:
problemet är att tryckeriet jag använder mig av har kö för att få trycka.
//
Om nån annan här känner ett tryckeri i mälardalen / sörmland / eskilstunas omkrets som är BILLIGA (men BRA!).. hör av er!


äsh. det kan vi leva med... det spelar ju ingen roll om du sägar att den datumen trycks nya tröjor upp, eller om du väntar in tills du har ex 100 beställningar.

du kan ju vänta tills du har 100 tröjor då ringer du tryckeriet å kollar när dom kan trycka å så sätter du en Deadline för när beställningarna e slut för den omgången.
 

Blomquist

Kebab och gröt är hälsokost
Gick med
31 Aug 2003
Ort
Uppsala
Hoj
CBR900RR -96:a
Levererad och klar! Beställde fläckfri och så kom den! :D
Sitter som en smäck!
:Bugar :Bugar :Bugar
 

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
ser ni en tomte på en Husaberg utan nick å slogan så e de jag :p :tomten
 

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Östersund och Eskilstuna
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
duckie skrev:
Sluta gnälla, börja banta.
:lol
Tack Swedie, å frakt till dörren också :tummenupp :tummenupp :tummenupp (Cales dörr asså)
Fast jag trodde jag beställde en blå tröja :confused: Det kanske inte gjordes några blå denna gång?
Glömde lägga till "Stockholm" på min tröja men vi säger väl att det är självklart att man bor i Stockholm va?? :tungan
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
:) Nu ere ju så att din beställning var utan "Stockholm" o sen är faktiskt tröjan åt det blåa hållet. Svart är... kolsvart. Blå är .. mörkmörk blå :) "Navy blue" (fast lite mörkare tror ja allt)
 

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Ort
Västervik
Hoj
nietjunie
Jaaa... bra Mjukis, beställ en Large!! :huvet

Har man nicket "mjukis" kanske de är dax att undra varför och handla därefter!!

(obs flickor, jag är sej inte fet bara stor o stark vety)
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top