Åter igen ny Tröj-omgång

Status
Ej öppen för fler svar.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
ja e snart igenom andra kartongen. Nattlig aktiviteter erbjudes... för tjejer alltså. Att paketera SH tröjor naken t.ex. Kan bli kul :D

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
stoffer skrev:
Ekängen? Vettefan var det ligger, men jag kan ta mig dit sålänge det finns mc-duglig väg så. Fast jag har ingen lust att åka idag :/

Öhm.. sno nycklar vettefan, jag kan bara sno saker som folk ger till mig :)

Bara förbi Gärstadverken och ut mot Roxtuna-anstalten. Där alla galningar bor... ;)
Men det är nog bäst att ta det en annan dag, jag tror mor min skulle bli aningen chockad om det kom någon och knackade på dörren och krävde bilnycklarna så här dags. ;)
Vi får ta din hoj istället! ;) :tummenupp

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
om nån vill veta så sitter jag väldigt lättklädd o paketerar... Jag har dock duschat! jag lovar.. iofs förra veckan... :hihi

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
Jåmenvisst! Den gamlingen sitter man bekvämt på. Har du ställ och hjälm och grejjer då, så far vi! :)

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
Swedie skrev:
ja e snart igenom andra kartongen. Nattlig aktiviteter erbjudes... för tjejer alltså. Att paketera SH tröjor naken t.ex. Kan bli kul :D

Får man bullar...?? MIna dög ju tydligen inte... :(

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
stoffer skrev:
Jåmenvisst! Den gamlingen sitter man bekvämt på. Har du ställ och hjälm och grejjer då, så far vi! :)

Jepp, har här i garderoben serru! Är väl bara att pressa in mitella och allt va, kan Fredde Watz så kan väl jag... :D
Men kör inte så våldsamt så att jag trillar av, bara... ;)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
va!? nu kom jag ju på! du hade ju bullar åt mig! Fast det var väl bara segerbullar? :)

Min lägenhet ser ut som ... ja.. hmm. :) som en stor tröja :p

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
Syss skrev:
Jepp, har här i garderoben serru! Är väl bara att pressa in mitella och allt va, kan Fredde Watz så kan väl jag... :D
Men kör inte så våldsamt så att jag trillar av, bara... ;)
Jag kör alltid lugnt med skjuss, är tokrädd att nått ska hända! :)

Var ska jag hämta upp dig då? ;)

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
Swedie skrev:
va!? nu kom jag ju på! du hade ju bullar åt mig! Fast det var väl bara segerbullar? :)

Min lägenhet ser ut som ... ja.. hmm. :) som en stor tröja :p

Nej, det var ju lycka till-bullar... Men du ville ju inte ha... :( Hur tror du det kändes, när jag hade släpat ner dem till Knudan bara för dig, va, va?! *ledsen*

Tja, vi kan nog alla gissa var du köpt din tröja iaf... ;)

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Syss skrev:

Ingen vill veta.... osv... :hihi nejdå...

----------------------------------------------------------------------

Swedie>> Det var inte illa menat. Du gör ett bra jobb... :tummenupp

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Syss skrev:
Nej, det var ju lycka till-bullar... Men du ville ju inte ha... :( Hur tror du det kändes, när jag hade släpat ner dem till Knudan bara för dig, va, va?! *ledsen*

jisses... racing är inte bra för en! Jag tappar fokusen bort från bullarna! Det är helt sjukt! jag brukar aldrig kunna säga nej till bullar! Jag vill se repris på dina bullar igen på Sviestad! Om jag inte tar emot då får du brotta ner mig o trycka i mig bullarna! Så 'ere! jisses. jag skäms!

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
Swedie skrev:
jisses... racing är inte bra för en! Jag tappar fokusen bort från bullarna! Det är helt sjukt! jag brukar aldrig kunna säga nej till bullar! Jag vill se repris på dina bullar igen på Sviestad! Om jag inte tar emot då får du brotta ner mig o trycka i mig bullarna! Så 'ere! jisses. jag skäms!

Okej då... Men då får du fan äta upp dem! Jag lovar att jag ska brotta ner dig annars... Hembakta bullar va... :mad:

Bara rätt att du skäms!!!! :fatta!

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
Swedie skrev:
jag brukar aldrig kunna säga nej till bullar!

har vi ett bullmonster i farten?! ;) förresten, är det alltså måndag eller tisdag som man kan räkna med att få sin vackra tröjja på nu eller är det jag som sitter å dagdrömmer om nåt annat? :rolleyes:

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
Swedie skrev:
skickas ut imorgon! allihopa! promiss!

det blir alla tiders de swedie! :tummenupp nepp, nu ska man dra sig till kojjs å drömma om sin fina sh-tröjja som snart kommer med tomtefar ;)

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
Swedie skrev:
skickas ut imorgon! allihopa! promiss!

Fan Swedie, hade det inte varit för mitt nyckelben hade du haft packhjälp på väg!!! :tungan
Jag är ju dessutom en mästare på det där med packning, okej då, mest uppackning, efter mitt jobb i sommar... ;)

Men, det får bli nästa gång! :)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
NU är jag klar! Kom fram till att det saknas 1 tröja bara. Rätt bra. Ja inte att det saknas tröja utan att det bara är 1 som saknas. Kunde varit värre.

Står 3 mastodontkartonger här nu som ska levereras imorgonbitti! Typ när jag vaknar, runt 11 kanske.

Streetfightertröjorna skickas ut på Måndag. Jag orkar inte sitta imorgon o packetera mera. Jag ska mecka hoj!

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Swedie skrev:
NU är jag klar! Kom fram till att det saknas 1 tröja bara. Rätt bra. Ja inte att det saknas tröja utan att det bara är 1 som saknas. Kunde varit värre.

Står 3 mastodontkartonger här nu som ska levereras imorgonbitti! Typ när jag vaknar, runt 11 kanske.

Streetfightertröjorna skickas ut på Måndag. Jag orkar inte sitta imorgon o packetera mera. Jag ska mecka hoj!
Du gör ett bra jobb Swedie.... (Så länge det inte är min tröja som saknas :hihi)

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Firefly skrev:
Du gör ett bra jobb Swedie.... (Så länge det inte är min tröja som saknas :hihi)
du kan vara lugn de e min tröjja som saknas.. fick PM om det nyligen :( :gråta

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...