ja e snart igenom andra kartongen. Nattlig aktiviteter erbjudes... för tjejer alltså. Att paketera SH tröjor naken t.ex. Kan bli kul
stoffer skrev:Ekängen? Vettefan var det ligger, men jag kan ta mig dit sålänge det finns mc-duglig väg så. Fast jag har ingen lust att åka idag :/
Öhm.. sno nycklar vettefan, jag kan bara sno saker som folk ger till mig
Swedie skrev:ja e snart igenom andra kartongen. Nattlig aktiviteter erbjudes... för tjejer alltså. Att paketera SH tröjor naken t.ex. Kan bli kul
stoffer skrev:Jåmenvisst! Den gamlingen sitter man bekvämt på. Har du ställ och hjälm och grejjer då, så far vi!
Jag kör alltid lugnt med skjuss, är tokrädd att nått ska hända!Syss skrev:Jepp, har här i garderoben serru! Är väl bara att pressa in mitella och allt va, kan Fredde Watz så kan väl jag...
Men kör inte så våldsamt så att jag trillar av, bara...
Swedie skrev:va!? nu kom jag ju på! du hade ju bullar åt mig! Fast det var väl bara segerbullar?
Min lägenhet ser ut som ... ja.. hmm. som en stor tröja
stoffer skrev:Jag kör alltid lugnt med skjuss, är tokrädd att nått ska hända!
Var ska jag hämta upp dig då?
Syss skrev:Tja, vi kan nog alla gissa var du köpt din tröja iaf...
jisses... racing är inte bra för en! Jag tappar fokusen bort från bullarna! Det är helt sjukt! jag brukar aldrig kunna säga nej till bullar! Jag vill se repris på dina bullar igen på Sviestad! Om jag inte tar emot då får du brotta ner mig o trycka i mig bullarna! Så 'ere! jisses. jag skäms!Syss skrev:Nej, det var ju lycka till-bullar... Men du ville ju inte ha... Hur tror du det kändes, när jag hade släpat ner dem till Knudan bara för dig, va, va?! *ledsen*
Tja, vi kan nog alla gissa var du köpt din tröja iaf...
Swedie skrev:jisses... racing är inte bra för en! Jag tappar fokusen bort från bullarna! Det är helt sjukt! jag brukar aldrig kunna säga nej till bullar! Jag vill se repris på dina bullar igen på Sviestad! Om jag inte tar emot då får du brotta ner mig o trycka i mig bullarna! Så 'ere! jisses. jag skäms!
Swedie skrev:jag brukar aldrig kunna säga nej till bullar!
Swedie skrev:skickas ut imorgon! allihopa! promiss!
Swedie skrev:skickas ut imorgon! allihopa! promiss!
Du gör ett bra jobb Swedie.... (Så länge det inte är min tröja som saknas )Swedie skrev:NU är jag klar! Kom fram till att det saknas 1 tröja bara. Rätt bra. Ja inte att det saknas tröja utan att det bara är 1 som saknas. Kunde varit värre.
Står 3 mastodontkartonger här nu som ska levereras imorgonbitti! Typ när jag vaknar, runt 11 kanske.
Streetfightertröjorna skickas ut på Måndag. Jag orkar inte sitta imorgon o packetera mera. Jag ska mecka hoj!
du kan vara lugn de e min tröjja som saknas.. fick PM om det nyligenFirefly skrev:Du gör ett bra jobb Swedie.... (Så länge det inte är min tröja som saknas )
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|