Ok, men hur är det nu? Skickar du dem på onsdag? Kommer de fram på torsdag då? Eller tar det längre tid? (Jag måste ha den på körningen på söndag..........)Swedie skrev:OKej! har hämtat tröjorna nu, men problemet är att jag behövde beställa paket från posten. De hade inte nog hemma.. så de kommer inte in förrän på Onsdag! Suck.. tills dess kan jag ju försöka förbereda på nått sätt. Står fyra 20kg's kartonger här nu... maffigt
Firefly skrev:Ok, men hur är det nu? Skickar du dem på onsdag? Kommer de fram på torsdag då? Eller tar det längre tid? (Jag måste ha den på körningen på söndag..........)
Åh! Snääääälla Swedie!!!! Hoppas du hinner skicka dem innan 18... Håll kvar postis när han kommer annars... Det vore så sweeeeeet om jag kunde ha den på körningen på söndag...Kakan skrev:hinner han sända på onsdag innan 18 så har du dom på fredagen annars på måndag.
mvh Kakan
näää de skall delas ut på torsdagen, *jag har jobbat på posten * om de skickas före kl 18 så går dem med 19 lasset till spridande terminal under natten å på morgonen skall dem ligga på varje post kontor... kan dock bli så att dem på posten inte delar ut dem i lådan utan lägger en avi å då kommer dem till utdelnings kontoret på fredag å kan hämtas efter kl 14-17 beroende på områdets rutin..Kakan skrev:hinner han sända på onsdag innan 18 så har du dom på fredagen annars på måndag.
mvh Kakan
NEEEEJ!!!! Det får inte vara sant! Nu har jag väntat så länge juh...Biifer skrev:Drog inte Swedie till Tyskland idag? Tror han skulle köpa en till R1a. Isf hinner han nog knappast skicka det imorn...
Tror aldrig vi får våra tröjor... nAckSKÅTT!Firefly skrev:NEEEEJ!!!! Det får inte vara sant! Nu har jag väntat så länge juh...
Firefly skrev:NEEEEJ!!!! Det får inte vara sant! Nu har jag väntat så länge juh...
Blomquist #14 skrev:Fan va barnsligt man vill ha hem ett klädesplagg...
åhh ja som ville ut å köra i min sporthoj.com tröja i helgenDaGaz skrev:Japp han drog säkerligen.. han slutade svara i tråden och har inte varit inloggad sen 11:31 igår..
Han har säkert förberett allt och ordnat någon underhuggare -- jag tror inte han skulle riskera fördröjningen
Edit: Jag är enormt nyfiken -- jag vet ju inte ens vad jag skrev
Danne me Z1 skrev:Jag hoppas att tröjorna kommer tills på fredag så man kan ut och i sin nya sf-tröja .
Det ska väll finnas en liten möjlighet om tröjorna skickas på torsdag i sånna fall på dig swedie annars
Jag hänvisade alla som ville veta när SF-tröjorna dyker upp till den här tråden. Det är ju ändå en såkallad samproduktionMicke me Trajja skrev:Det här är väl tråden för "sporthojtröja"
Beställde inte du "streetfightertröja"?
Swedie skrev:Dessa paket kommer vanligtsvis fram dagen efter, om nu du inte bor längst ut o barrskogen eller högst upp i norrlands toppiga toppar.
har inte ens öppnat nån av lådorna! Men kan säga såhär att Sporthoj.com-tröjorna får prioritet över Streetfightertröjorna. Samt, den som väntat längst får sin tröja paketerade först...DaGaz skrev:Satan, jag bor ju i barrskogen juh.. jaja vad är väl en bal på slottet? Känns jädrans nära nu iallfall Kan du inte bara berätta vad som står på min tröjja? Jag håller på att avlida av nyfikenhet (kärringtrams jag vet.. med detta är ju tröjjornas tröja ffs)
Swedie skrev:Samt, den som väntat längst får sin tröja paketerade först...
Swedie skrev:Samt, den som väntat längst får sin tröja paketerade först...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|