Åter igen ny Tröj-omgång

Status
Ej öppen för fler svar.

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Jag som precis kom på en bra text till en ny tröja.. men nu dröjer det ett tag innan en ny tröjomgång sker antar jag :/

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Swedie skrev:
OKej! har hämtat tröjorna nu, men problemet är att jag behövde beställa paket från posten. De hade inte nog hemma.. så de kommer inte in förrän på Onsdag! Suck.. tills dess kan jag ju försöka förbereda på nått sätt. Står fyra 20kg's kartonger här nu... maffigt :)
Ok, men hur är det nu? Skickar du dem på onsdag? Kommer de fram på torsdag då? Eller tar det längre tid? (Jag måste ha den på körningen på söndag..........)

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:) hinner han sända på onsdag innan 18 så har du dom på fredagen annars på måndag.
mvh Kakan

Firefly skrev:
Ok, men hur är det nu? Skickar du dem på onsdag? Kommer de fram på torsdag då? Eller tar det längre tid? (Jag måste ha den på körningen på söndag..........)

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Kakan skrev:
:) hinner han sända på onsdag innan 18 så har du dom på fredagen annars på måndag.
mvh Kakan
Åh! Snääääälla Swedie!!!! Hoppas du hinner skicka dem innan 18... Håll kvar postis när han kommer annars... Det vore så sweeeeeet om jag kunde ha den på körningen på söndag...

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Kakan skrev:
mvh Kakan
näää de skall delas ut på torsdagen, *jag har jobbat på posten :) * om de skickas före kl 18 så går dem med 19 lasset till spridande terminal under natten å på morgonen skall dem ligga på varje post kontor... kan dock bli så att dem på posten inte delar ut dem i lådan utan lägger en avi å då kommer dem till utdelnings kontoret på fredag å kan hämtas efter kl 14-17 beroende på områdets rutin.. :)

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Drog inte Swedie till Tyskland idag? Tror han skulle köpa en till R1a. Isf hinner han nog knappast skicka det imorn...

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Biifer skrev:
Drog inte Swedie till Tyskland idag? Tror han skulle köpa en till R1a. Isf hinner han nog knappast skicka det imorn...
NEEEEJ!!!! Det får inte vara sant! Nu har jag väntat så länge juh...

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Firefly skrev:
Tror aldrig vi får våra tröjor... nAckSKÅTT!

:rolleyes: Närå, du gör ett toppenjobb swedie, långsamt men säkert :gnissla

Blomquist

Kebab och gröt är hälsokost
Gick med
31 Aug 2003
Hoj
CBR900RR -96:a
Firefly skrev:

Han läste väl tråden om "Literhoj som sålt bäst"-tjossan och kom på att hans älsklingar
inte säljer värst bra och vill få upp statistiken... Men det är straffbart i sånt fall!! :fatta!

Fan va barnsligt man vill ha hem ett klädesplagg... :yoparty

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
Blomquist #14 skrev:
Fan va barnsligt man vill ha hem ett klädesplagg... :yoparty

Man är tametusan lite femenin av sig i detta fall att bara snacka om sin snygga tröjja som man väntar på!! :tungan

men snart kommer tomten alla barn! :tomten

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Hade en TLR..
Japp han drog säkerligen.. han slutade svara i tråden och har inte varit inloggad sen 11:31 igår.. :3freak

Han har säkert förberett allt och ordnat någon underhuggare -- jag tror inte han skulle riskera fördröjningen :banana

Edit: Jag är enormt nyfiken -- jag vet ju inte ens vad jag skrev :hihi

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
DaGaz skrev:
Japp han drog säkerligen.. han slutade svara i tråden och har inte varit inloggad sen 11:31 igår.. :3freak

Han har säkert förberett allt och ordnat någon underhuggare -- jag tror inte han skulle riskera fördröjningen :banana

Edit: Jag är enormt nyfiken -- jag vet ju inte ens vad jag skrev :hihi
åhh ja som ville ut å köra i min sporthoj.com tröja i helgen :tomten

Danne me Z1

Ny medlem
Gick med
20 Sep 2003
Hoj
Triumph Daytona 955
Jag hoppas att tröjorna kommer tills på fredag så man kan ut och :rofl i sin nya sf-tröja :yoparty .
Det ska väll finnas en liten möjlighet om tröjorna skickas på torsdag i sånna fall :kiss på dig swedie annars :kulspruta :lol

Micke me Trajja

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2003
Hoj
Daytona
tröja

Danne me Z1 skrev:
Jag hoppas att tröjorna kommer tills på fredag så man kan ut och :rofl i sin nya sf-tröja :yoparty .
Det ska väll finnas en liten möjlighet om tröjorna skickas på torsdag i sånna fall :kiss på dig swedie annars :kulspruta :lol

Det här är väl tråden för "sporthojtröja" :3freak
:fyllisar Beställde inte du "streetfightertröja"?

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Micke me Trajja skrev:
Det här är väl tråden för "sporthojtröja" :3freak
:fyllisar Beställde inte du "streetfightertröja"?
Jag hänvisade alla som ville veta när SF-tröjorna dyker upp till den här tråden. Det är ju ändå en såkallad samproduktion :tungan

Glöm inte att ha på er eran SH/SF-tröja när ni kommer ut på Lundaflygfält den 28/8 för GR3-dagen (aka. Swedish Freestyle Festival).

Last edited:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Sådär! tillbaka i gamla svedala igen. Imorgon kommer jag att sitta hela dagen och klippa o klistra adresser på brev.

beställde redan i måndags alla paketen, så de ska bara vara att hämtas ut idag. Dessa paket kommer vanligtsvis fram dagen efter, om nu du inte bor längst ut o barrskogen eller högst upp i norrlands toppiga toppar.

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Hade en TLR..
Swedie skrev:
Dessa paket kommer vanligtsvis fram dagen efter, om nu du inte bor längst ut o barrskogen eller högst upp i norrlands toppiga toppar.

Satan, jag bor ju i barrskogen juh.. jaja vad är väl en bal på slottet? Känns jädrans nära nu iallfall :tungan Kan du inte bara berätta vad som står på min tröjja? Jag håller på att avlida av nyfikenhet (kärringtrams jag vet.. med detta är ju tröjjornas tröja ffs) :hihi

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
DaGaz skrev:
Satan, jag bor ju i barrskogen juh.. jaja vad är väl en bal på slottet? Känns jädrans nära nu iallfall :tungan Kan du inte bara berätta vad som står på min tröjja? Jag håller på att avlida av nyfikenhet (kärringtrams jag vet.. med detta är ju tröjjornas tröja ffs) :hihi
har inte ens öppnat nån av lådorna! Men kan säga såhär att Sporthoj.com-tröjorna får prioritet över Streetfightertröjorna. Samt, den som väntat längst får sin tröja paketerade först...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM