Christoffer.L
Ny medlem
Thomb skrev:Var hittar jag listan? Pröjsade för ett bra tag sen?!
/ Thomb
första sidan, första inlägget.
Thomb skrev:Var hittar jag listan? Pröjsade för ett bra tag sen?!
/ Thomb
Swedie skrev:förlåt alla för att det tar sån tid!!! Vill inte heller att det ska ta mer tid utan att de ska vara KLAAARA NUUU!! Imorgon åker jag till tryckeriet och mordhotar dom Skojar ! Jag kommer iaf ringa o trakassera dom och vänligen kyssa mitt arsle om de inte fixar nått imorgon! okej, inte det heller, för då blire inga tröjor! ska iaf prata med gubbarna!
Swedie skrev:Men jag ska försöka göra så att brorsan hämtar upp tröjorna så att jag har dom på Söndagkväll (natt) eller tidigt på Måndagmorgon så att jag kan börja skicka ut alla tröjorna på Måndag! De skickas med Inrikesbrev som vanligtsvis tar 1 dag att komma fram. Dyra brev! ack värt det...
Ledsen för fördröjningen!!!
DaGaz skrev:Speciellt när man som jag har glömt bort vad man valde för text
Det blir juh lite
ja, korrekt. Folk borde vänta. men när jag får 20 + PM om dagen.. typ.. om att jag ska lägga upp ordersidan så blir jag till slut tvingad... Så vid det tillfället kan jag inte garantera nån snabb leverans och jag har börjat med att skriva till alla vid beställning att det ibland tar väldigt lång tid.morecore skrev:hehehe
Man borde vänta tills sista sekunden med att betala, känns som det var en helt annan årstid då jag beställde min....
Swedie skrev:ja, korrekt. Folk borde vänta. men när jag får 20 + PM om dagen.. typ.. om att jag ska lägga upp ordersidan så blir jag till slut tvingad... Så vid det tillfället kan jag inte garantera nån snabb leverans och jag har börjat med att skriva till alla vid beställning att det ibland tar väldigt lång tid.
Gradda skrev:Du gör det mycket bra! en stor stjärna i kanten är du värd!
Lilla_Tingeling skrev:Kan bara hålla med!
// Lena
Slappa skrev:Folk fjäskar för mycket
DaGaz skrev:Yeeees.. hade inte så bråttom till att börja med men ju mer det snackas i denna tråden ju mer sugen blir man. Speciellt när man som jag har glömt bort vad man valde för text
Det blir juh lite
*Foxen* skrev:har du inte hört att om man fjäskar tillräkligt så skickar swedie med lite saft å bullar också!
Swedie skrev:ja, korrekt. Folk borde vänta. men när jag får 20 + PM om dagen..
SpoonMannen skrev:Finns det så många chix på SportHoj????
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|