Åter igen ny Tröj-omgång

Status
Ej öppen för fler svar.

ElDiablo

Ny medlem
Gick med
12 May 2004
Ort
Umeå
Hoj
GammelGixxer 1208cc -94
Lite synd....

.... att det tar sån tid det här med tröjorna, men jag måste återigen ge en eloge till Swedie! Utan dig så hade det ju inte blitt nått av alls så... Tack... väntar otåligt och nervöst på mina nya spännartröjor! :hoppa
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
förlåt alla för att det tar sån tid!!! Vill inte heller att det ska ta mer tid utan att de ska vara KLAAARA NUUU!! Imorgon åker jag till tryckeriet och mordhotar dom :rolleyes: Skojar ! Jag kommer iaf ringa o trakassera dom och vänligen kyssa mitt arsle om de inte fixar nått imorgon! okej, inte det heller, för då blire inga tröjor! :p ska iaf prata med gubbarna!
 

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Bromma
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Haha :D Gör du det Swedie så sitter vi och väntar så glatt så.

Om du ändå ska köra på mr NiceGuy stilen så ta med dig bullar, uppskattas i alla lägen ;)
 

Annicka

Den som inte kan har inte försökt!
Gick med
8 Aug 2003
Ort
Upplands Väsby.
Hoj
En egen kinamoto.
Swedie skrev:
förlåt alla för att det tar sån tid!!! Vill inte heller att det ska ta mer tid utan att de ska vara KLAAARA NUUU!! Imorgon åker jag till tryckeriet och mordhotar dom :rolleyes: Skojar ! Jag kommer iaf ringa o trakassera dom och vänligen kyssa mitt arsle om de inte fixar nått imorgon! okej, inte det heller, för då blire inga tröjor! :p ska iaf prata med gubbarna!



Det är lugnt. Alla visste ju från första början att det skulle ta ett tag innan man fick tröjan. Lite irriterande är det bara att tryckeriet verkar ha lite problem med kundvård.




/Annicka
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Okej! Tryckeriet fick in tröjorna idag!!! Det var tydligen så att personen de vanligtsvis pratar med i Finland var på semester, men inte själva företaget i sig. Så nu fick de tröjorna och de ska påbörjas tryckas imorgon och borde vara klara på Fredag!!!

Dock lämnar jag landet och åker till skåne imorgon (Torsdag) för att köra RR på Knutstorp. Men jag ska försöka göra så att brorsan hämtar upp tröjorna så att jag har dom på Söndagkväll (natt) eller tidigt på Måndagmorgon så att jag kan börja skicka ut alla tröjorna på Måndag! De skickas med Inrikesbrev som vanligtsvis tar 1 dag att komma fram. Dyra brev! ack värt det...

Ledsen för fördröjningen!!!
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
Jag väntar nog med att beställa tills det poppar upp ett tryckeri med lite ordning och reda:) Skulle döööö av väntan.
 

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Ort
I en idyllisk barrskog
Hoj
Hade en TLR..
Swedie skrev:
Men jag ska försöka göra så att brorsan hämtar upp tröjorna så att jag har dom på Söndagkväll (natt) eller tidigt på Måndagmorgon så att jag kan börja skicka ut alla tröjorna på Måndag! De skickas med Inrikesbrev som vanligtsvis tar 1 dag att komma fram. Dyra brev! ack värt det...

Ledsen för fördröjningen!!!

Yeeees.. hade inte så bråttom till att börja med men ju mer det snackas i denna tråden ju mer sugen blir man. Speciellt när man som jag har glömt bort vad man valde för text :hihi

Det blir juh lite :tomten
 

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
ååhhhhhhh äntligen kommer den snart :D måste ju ha den bara lixom :D
 

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Triumph street triple RX
DaGaz skrev:
Speciellt när man som jag har glömt bort vad man valde för text :hihi

Det blir juh lite :tomten

hehehe

Man borde vänta tills sista sekunden med att betala, känns som det var en helt annan årstid då jag beställde min.... :tråkad
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
morecore skrev:
hehehe

Man borde vänta tills sista sekunden med att betala, känns som det var en helt annan årstid då jag beställde min.... :tråkad
ja, korrekt. Folk borde vänta. men när jag får 20 + PM om dagen.. typ.. om att jag ska lägga upp ordersidan så blir jag till slut tvingad... Så vid det tillfället kan jag inte garantera nån snabb leverans och jag har börjat med att skriva till alla vid beställning att det ibland tar väldigt lång tid.
 

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Ort
Umeå
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
Swedie skrev:
ja, korrekt. Folk borde vänta. men när jag får 20 + PM om dagen.. typ.. om att jag ska lägga upp ordersidan så blir jag till slut tvingad... Så vid det tillfället kan jag inte garantera nån snabb leverans och jag har börjat med att skriva till alla vid beställning att det ibland tar väldigt lång tid.

visserligen tar det tid, men man måste ju tänka på att det är ju inte ett företag som tar emot beställningarna och ska kolla att allting stämmer osv. det är ju trots allt en privat person! Du gör det mycket bra! en stor stjärna i kanten är du värd! :tummenupp
 

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Bromma
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
DaGaz skrev:
Yeeees.. hade inte så bråttom till att börja med men ju mer det snackas i denna tråden ju mer sugen blir man. Speciellt när man som jag har glömt bort vad man valde för text :hihi

Det blir juh lite :tomten

Håller med, har också glömt åtminstonde ena texten... beställde två tröjjor :wiggle

*Foxen* skrev:
har du inte hört att om man fjäskar tillräkligt så skickar swedie med lite saft å bullar också! ;)

ååååhhhhh smaskens till sista smulan! :)
 

Hägglund

Varför bromsa om man kan gasa?
Gick med
6 Feb 2004
Ort
Gävle
Hoj
Ducati Hypermotard
Längtar som f*n efter tröjan nu :)
Hoppas att den kommer hem i brevlådan snart :yoparty

Swedie, du gör ett grymt jobb :Bugar :Bugar :Bugar
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top