går att fixa genom att du köper en egen tröja, skickar den till mig.. sen så trycker jag på den! På så sätt gör jag inte ett dålig val av tröja åt dig.duckie skrev:Fixa tjejtröjor. Jag vägrar dra på mig en säck.
går att fixa genom att du köper en egen tröja, skickar den till mig.. sen så trycker jag på den! På så sätt gör jag inte ett dålig val av tröja åt dig.duckie skrev:Fixa tjejtröjor. Jag vägrar dra på mig en säck.
Swedie skrev:går att fixa genom att du köper en egen tröja, skickar den till mig.. sen så trycker jag på den! På så sätt gör jag inte ett dålig val av tröja åt dig.
Swedie skrev:Har nu fått reda på att stället de beställer ifrån är på semester! Va är det här för nått? Suck... iaf stället de beställer ifrån är nånstans i Finland. De kanske har annorlunda semestertider där.
Tröjorna trycks så fort de fått lasset med tröjor till sina lokaler. Det tar 2-3 dagar att trycka klart tröjorna.
Swedie skrev:Har nu fått reda på att stället de beställer ifrån är på semester! Va är det här för nått? Suck... iaf stället de beställer ifrån är nånstans i Finland. De kanske har annorlunda semestertider där.
Tröjorna trycks så fort de fått lasset med tröjor till sina lokaler. Det tar 2-3 dagar att trycka klart tröjorna.
det som kostar är de flera olika trycken och att varje tröja är unik...stoffer skrev:Otur att allt ska strula, men det hade kanske hjälpt att kolla upp det innan? Byt leverantör till nästa gång, 550kr för en huvtröja är inte särskilt billigt (Klubben betalade 450kr för en hel träningsoverall med munkjacka, tryckt med klubblogo, av bra kvalité). Så även fast du själv självklart ska tjäna en hacka så borde det gå att trycka dem på ett proffsigare tryckeri.
Ser fram emot min tröja, däremot skulle det vara fint att få veta när de kommer ungefär.
Kristoffer
Var hittar jag listan? Pröjsade för ett bra tag sen?!Gradda skrev:* HÄR ÄR LISTAN PÅ DE DE SOM BETALAT *är du inte med så ... har du troligen inte betalat. Annars skicka kvitto på insättningen.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|