Åter igen ny Tröj-omgång

Status
Ej öppen för fler svar.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
duckie skrev:
Fixa tjejtröjor. Jag vägrar dra på mig en säck.
går att fixa genom att du köper en egen tröja, skickar den till mig.. sen så trycker jag på den! På så sätt gör jag inte ett dålig val av tröja åt dig.
 

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Ort
Borlänge
Hoj
Street Triple R
Swedie skrev:
går att fixa genom att du köper en egen tröja, skickar den till mig.. sen så trycker jag på den! På så sätt gör jag inte ett dålig val av tröja åt dig.

ibland är du bara för smart... will do!
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Har dom börjat tryckas ännu? (vill ha, vill ha, vill ha...)
Du postar här när de är klara för utskick eller?
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Har nu fått reda på att stället de beställer ifrån är på semester! Va är det här för nått? Suck... iaf stället de beställer ifrån är nånstans i Finland. De kanske har annorlunda semestertider där.

Tröjorna trycks så fort de fått lasset med tröjor till sina lokaler. Det tar 2-3 dagar att trycka klart tröjorna.
 

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Ort
Ytterby
Hoj
Såld
Swedie skrev:
Har nu fått reda på att stället de beställer ifrån är på semester! Va är det här för nått? Suck... iaf stället de beställer ifrån är nånstans i Finland. De kanske har annorlunda semestertider där.

Tröjorna trycks så fort de fått lasset med tröjor till sina lokaler. Det tar 2-3 dagar att trycka klart tröjorna.

suck....
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Swedie skrev:
Har nu fått reda på att stället de beställer ifrån är på semester! Va är det här för nått? Suck... iaf stället de beställer ifrån är nånstans i Finland. De kanske har annorlunda semestertider där.

Tröjorna trycks så fort de fått lasset med tröjor till sina lokaler. Det tar 2-3 dagar att trycka klart tröjorna.

Känns bekant!
Du vet inte när dom kommer tillbaka från semestern ?
ca ?
//D
 

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Ort
Malmö
Hoj
För farligt..
Otur att allt ska strula, men det hade kanske hjälpt att kolla upp det innan? Byt leverantör till nästa gång, 550kr för en huvtröja är inte särskilt billigt (Klubben betalade 450kr för en hel träningsoverall med munkjacka, tryckt med klubblogo, av bra kvalité). Så även fast du själv självklart ska tjäna en hacka så borde det gå att trycka dem på ett proffsigare tryckeri.

Ser fram emot min tröja, däremot skulle det vara fint att få veta när de kommer ungefär.

Kristoffer
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
stoffer skrev:
Otur att allt ska strula, men det hade kanske hjälpt att kolla upp det innan? Byt leverantör till nästa gång, 550kr för en huvtröja är inte särskilt billigt (Klubben betalade 450kr för en hel träningsoverall med munkjacka, tryckt med klubblogo, av bra kvalité). Så även fast du själv självklart ska tjäna en hacka så borde det gå att trycka dem på ett proffsigare tryckeri.

Ser fram emot min tröja, däremot skulle det vara fint att få veta när de kommer ungefär.

Kristoffer
det som kostar är de flera olika trycken och att varje tröja är unik...
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Vet du ungefär när de kommer tillbaka från semestern då? Fasen, jag vill ju ha tröjan nu...
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
jag ringde som sagt tidigare idag o fick beskedet att ordern har gått iväg, o de inväntar svar... hoppas oxå att det blir så snart som möjligt. jag är inte direkt glad över 1 månads av ingenting... suck..

men som sagt, det är alltid NÅTT med dessa tröjor när de ska tryckas...
 

Annicka

Den som inte kan har inte försökt!
Gick med
8 Aug 2003
Ort
Upplands Väsby.
Hoj
En egen kinamoto.
Tråkigt att det dröjer, men det sa du ju faktiskt innan :)

Lite creds till dig iaf swedie för att du orkar! :tummenupp





/Annicka
 

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Bromma
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Det e lungt inge bråttom här inte :D
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
imorgon ska jag ha en uppdatering. senaste är att tryckeriet väntar på ett ställe som de beställer tröjor från, men de hade semester. Borde vara igång denna veckan. Annars blir jag lack o åker dit o tuttar fyr på stället.
 

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Ort
Umeå
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
* HÄR ÄR LISTAN PÅ DE DE SOM BETALAT *är du inte med så ... har du troligen inte betalat. Annars skicka kvitto på insättningen.

Tjenare!
jag står inte med på listan men håller i betalningskvittot i handen nu! vart ska jag skicka det? eller ska jag knäppa en bild på det som jag lägger ut här så får du själv se?? :va
 

Thomb

Hellre amortera än reparera o renovera!
Gick med
22 Mar 2004
Ort
Stenungsund
Hoj
SV650S for sail...
Gradda skrev:
* HÄR ÄR LISTAN PÅ DE DE SOM BETALAT *är du inte med så ... har du troligen inte betalat. Annars skicka kvitto på insättningen.
Var hittar jag listan? :confused: Pröjsade för ett bra tag sen?! :va
/ Thomb
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top