wdac skrev:du kan vara lugn de e min tröjja som saknas.. fick PM om det nyligen
Damn Swedie... 02:29...
Ingen kan komma o säga att du inte gör ditt yttersta för att tröjorna ska komma så fort som möjligt..
BRA JOBBAT!!!
Yoshi_gixxeRR skrev:Min tröja har kommit
.../Yoshi
Yoshi_gixxeRR skrev:Min tröja har kommit
Tack så mkt Swedie
.../Yoshi
Firefly skrev:Nu är jag avundsjuk..... Då kommer väl inte min fören på måndag....
Jo, egentligen. Det ÄR faktiskt nära. Men jag ska på en körning på söndag, och det hade varit så sweeeet att ha den då...DaGaz skrev:Du ska vara glad! Jag bor ju i barrskogen så jag ska lycklig om jag slipper leta efter den nästa vecka
Närå nu ska jag sluta vara negativ.. det är mycket nära nu
Swedie skrev:Så nu har jag skickat ut ALLA tröjorna! Kul o se att det endast tog 1 dag för grejerna att komma fram!
Swedie skrev:Samt, den som väntat längst får sin tröja paketerade först...
Swedie skrev:har redan blivit konktad en hel del om att fler vill ha dessa tröjor... ska man orka? =)
Swedie skrev:har redan blivit konktad en hel del om att fler vill ha dessa tröjor... ska man orka? =)
Swedie skrev:Så nu har jag skickat ut ALLA tröjorna! Kul o se att det endast tog 1 dag för grejerna att komma fram!
Klart du ska orka. hur coolt vore det inte att se "din" tröja i vilken stad du än åker till?Swedie skrev:har redan blivit konktad en hel del om att fler vill ha dessa tröjor... ska man orka? =)
Vänta nån eller några månader så ska du se att intresset är ännu högre. Ingen idé att börja nu, då kommer du att få göra nya beställningar varje månad.Swedie skrev:har redan blivit konktad en hel del om att fler vill ha dessa tröjor... ska man orka? =)
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|