Marsipulami
Guest
Fluxir skrev:om ja inte förstått fel så gör Swedie detta helt utan egen vinst?
Känns rätt onödigt att diskutera detta i denna tråd.
Fluxir skrev:om ja inte förstått fel så gör Swedie detta helt utan egen vinst?
När jag tar ner sidan. Och innan 1 juli om det är dagen jag bestämmer som sista betalningsdag.Fluxir skrev:när e sissta beställnigs dag då? jag vet nämligen inte om ja kan få ihop tillräckligt med slantar än. så det är bra att veta ett datum.
Klart jag gör en viss vinst.Fluxir skrev:om ja inte förstått fel så gör Swedie detta helt utan egen vinst?
annars skulle han inte göra det! right.. asså om han gick back på affären..Swedie skrev:Klart jag gör en viss vinst.
Swedie skrev:Klart jag gör en viss vinst.
ÄNTLIGEN!!!! Vad bra med Tröjor!! Har saknat nåt att göra reklam för, det är en suverän sajt!!! Har belamrat vagnsparken hemma med sporthojs emineneta klistermärken!!! Skickar in betalning på Tröjan med stort T, så snart att kulorna trillar in...Swedie skrev:När jag tar ner sidan. Och innan 1 juli om det är dagen jag bestämmer som sista betalningsdag.
OK...låter bra då...ska se om vi sku ta en liten gruppbestälnning till Vasa då...vore trevligt med lite "sporthoj" tröjor här i trakten ocksåtwinner skrev:Står i formuläret,50kr extra.
Annicka skrev:ok.
Stor för dig killen. Förstår inte hur du orkar fixa med detta.
/Annicka
Hade köpt M... Eller, det gjorde jag... Swedie sa L till mig, fast jag gamblade och köpte M... Har puckel på stället. 178 lång, strl 50 på ställ... 72kg tung...uggla skrev:HJÄÄÄLP! Vad ska man ha för storlek? Är 175cm lång, tänkte ha tröjan utanpå stället, och har värsta puckeln på ryggen? Large eller extra large? Medium bli nog för trång över stället...
sege skrev:Om man inte vill ha nån tröja, var anmäler man det?
Chansar XL för dig. Large kommer nog sitta lite väl tajt.Holger skrev:tänkte köpa redan sist så är väl dags nu men behöver lite hjälp är 185cm 90kg axelbred,är det large som gäller eller xl? vill att den ska vara ganska tajt jobbigt med mycket fladder.
Du ska nog inte ha Small. hehevågen skrev:Är dom så små? Så då kan jag inte ha small. 174cm medelbyggd (lite muckler iaf) och väger 70kg.
Är det hemskt att köra hoj med munkjacka? dom är ju störtsköna att ha på sig annars ju...
Swedie skrev:Klart jag gör en viss vinst.
Swedie skrev:Du ska nog inte ha Small. hehe
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |