Åter igen ny Tröj-omgång

Status
Ej öppen för fler svar.

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Jag får ingen klarhet i vad jag skall ha för tröja...

Vad är skilnaden på en munkjacka och en Sweater är det bara luva som skiljer eller är det dragkedja och grejs på munkjackan??

Å så storleken.. en liten tjej på 160 cm normal smal fast inte benig....typ Normal... :)

Å va ska ja ha för slogan?

Funderade på den: "om ni vill Race:a blinka med blåljusen..."

Men det är ju någon annan som har den....HJÄLP

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Jag betällde medium så jag hoppas du ska ha small... annars e nog min för liten :3freak

sen är jag prylgalen... det ska alla bakom mig veta :D

Jonne_boy

Äntligen tillbaka
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZXR 400 -92
Miss_Orchidee skrev:

Vad är skilnaden på en munkjacka och en Sweater är det bara luva som skiljer eller är det dragkedja och grejs på munkjackan??

Å så storleken.. en liten tjej på 160 cm normal smal fast inte benig....typ Normal... :)

tänk på att tröjjan ska gå över skinstället med.. om man ska ha den så.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Miss_Orchidee skrev:

Du ska ha slogan: "Jag kan inte bestämma mig vad jag vill ha.". :rofl

Munktröjorna är med dragkedja och luva. Det var de iaf sist. Det kan hända att det ändras .. hmm. Tror nämligen jag fått både med och utan.

160cm o mullig = M om du ska ha ovan stället och vanligen har S, annars vanlig storlek som passar dig.. (vanliga kläder)

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Swedie skrev:
Munktröjorna är med dragkedja och luva. Det var de iaf sist. Det kan hända att det ändras .. hmm. Tror nämligen jag fått både med och utan.

160cm o mullig = M om du ska ha ovan stället och vanligen har S, annars vanlig storlek som passar dig.. (vanliga kläder)

ne ja tror ja ska ha "Swedie´s hackkyckling" som slogan..... men jag vill ha tröjan utan dragkedja...när vet du hur det är med det?? vill ha en tjock tröja med luva hälst... kan du kolla detta

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Miss_Orchidee skrev:
ne ja tror ja ska ha "Swedie´s hackkyckling" som slogan..... men jag vill ha tröjan utan dragkedja...när vet du hur det är med det?? vill ha en tjock tröja med luva hälst... kan du kolla detta
Du vill ha så mycket! Men kan du betala? Jag kan se till att du får en Munktröja (luva) utan dragkedja. Men då måste du ha "Swedie´s hackkyckling" :D

SuperMicke

█ █ █
Gick med
14 Feb 2004
Hoj
Sörmland
Swedie skrev:

Jag beställde munk sist och jag fick INTE dragkedja (ville inte ha det heller)

Christoffer.L

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2003
Hoj
En blå nia
Swedie skrev:
Du vill ha så mycket! Men kan du betala? Jag kan se till att du får en Munktröja (luva) utan dragkedja. Men då måste du ha "Swedie´s hackkyckling" :D

Swedie; Är det dragkedja på munktröjorna i standard skick? Isf vill jag inte heller ha det, du har inte hört nått från tryckeriet,..väntar med och betalar tills jag vet nånting jag..

Solid snake

Guest
uggla skrev:
Swedie; Är det dragkedja på munktröjorna i standard skick? Isf vill jag inte heller ha det, du har inte hört nått från tryckeriet,..väntar med och betalar tills jag vet nånting jag..

Jag har munkjacka, ingen dragkedja. :)

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Swedie skrev:

Ska ja skriva det i beställningen att ja inte vill ha dragkedja då??

bam

äntligen
Gick med
19 Dec 2003
Hoj
r6:a -00
antar att detta är en uttjatad fråga, men men, iaf. får man nån sorts betalningsbekräftelse? typ via mail... eller får man den när man har tröjan i brevlådan??

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
K7
Swedie skrev:
Du ska ha slogan: "Jag kan inte bestämma mig vad jag vill ha.". :rofl

är det verkligen dragkedja på munktröjjorna????? :confused: Blir lite orolig nu eftersom man beställt :va För jag vill bara ha en ren munktröjja. Eller var det bara ett skämt??? :confused:

Therudeboy

Guest
Så här är det att det är inte någon dragkjedja på munkjackan. I alla fall inte på den jag beställde innan och jag antar att det inte ändra sig sen förra omgången.

AnesThesiA DeZ

Högt uppsatt medlem i slöar-föreningen..
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Kawasaki KX125 -92 enduro
Är det någon väntetid på betalningen?
Så om jag betalar kvart i tolv dagen innan, hinner det då?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Okej! Det är ingen dragkedja på munktröjorna då! Iaf ser jag till att det inte är det.

Leveranstid: vet ej, troligen runt 10 augusti. Kanske slutet av Juli. Sorry

Bekräftelse: Nej, troligen inte. Men jag kommer lägga upp en tråd snart där alla de som betald finns med. Fast jag kanske kan ta mig tiden och skicka ett bekräftelseemail när pengarna kommit in.

Du med konstig nickname (azasfasdfas): Betalar du 1 sek innan jag beställer så kommer du med, men endast om jag HAR pengarna på mitt konto då eller att du visar kvitto på att pengarna är insatta. När sista betalningsdag/tid är, vet jag inte. Du får chansa.

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Är det en snygg blå färg på dom blå munktröjjorna.. alltså är det lika snyggt/fräckt med blå som svart. Den måste ju vara mörk.

ädditt: ähhh. skit samma, betällde just en svart i sann SH anda :D

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024