Återpresentation

MissHelly

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
ingen än så länge...
Det var så länge sedan jag loggade in, och skapade sidan. Så tänkte presentera mig på nytt.
Är en rätt slampig stockholmstjej med vad människor skulle säga normalt stora bröst som söker sällskap.
Jag är inte mycket för avancerat sex så det räcker att du på tre sekunder kan byta från ställningen missionären till spanska stolen och därifrån till sextionian.
Jag bor i en smutsig lägenhet på Söder men kan flytta om du har större än 87 kvadrat och har eget företag som omsätter minst 10 miljoner per år. Mitt drömjobb är hemmafru utan barn men med rätt många djur. Observera att du ska gilla att sova på soffan eftersom jag redan har en sovkamrat i form av en dregglig hårig tjej.

Jag letar efter män, inte metrosexuella fjollor utan riktiga män som dödar drakar och kan minst två Björn Rosenström låtar utantill. Ditt tredagarsstubb skall räcka ned till knäna och du ska svära och gärna ha suttit i fängelset. Du skall gilla att diska, städa och tvätta eller åtminstone tycka om att betala någon som gör det. Ålder spelar inte så stor roll så länge det blir ungt om man tar åldern delat med penisens storlek, utseende spelar inte heller någon roll så länge vi kan tapetsera upp real madrids målvakt Casilla's posters på väggarna.

Skicka pm om du känner igen dig i beskrivningen.

Shepard

Jorå, sååattheee..
Gick med
26 Sep 2005
Hoj
Aprilia RSV 1000R -03, KTM 690 Duke R supermono-räcer, CBR1000RR -08, Polini 6.2
Wtf

Huh?!

För många drinkar ikväll kankse?

Kanske inte med tanke på stavningen..

I vilket fall, ha en trevlig kväll!

MissHelly

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
ingen än så länge...
Last edited:

WippaN^

Rossi, here I come!
Gick med
28 Jul 2007
Hoj
CBR650R -21
Hmpf!

Jag är allt utom det du söker :(. Dock gillar jag slampiga stockholmstjejer med normalt stora bröst :tummenupp

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
reggad för snart ett år sen, what an entrance om jag får säga det, tog det dig nästan ett helt år att fundera ut på vilket sätt du skulle presentera dig:va halva sporthojsskaran sitter redan på dass å runkar samt drömmer att få lägga satsen på din haka:gnissla välkommen:huvet

MissHelly

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
ingen än så länge...
reggad för snart ett år sen, what an entrance om jag får säga det, tog det dig nästan ett helt år att fundera ut på vilket sätt du skulle presentera dig:va halva sporthojsskaran sitter redan på dass å runkar samt drömmer att få lägga satsen på din haka:gnissla välkommen:huvet

Åh, det låter spännande. :) Hoppas någon av dem har skägget i rätt längd.

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
289 kr för Golden Shower, tar Visa också. Dans show och en påse från fiskdammen ingår.

å jag tar 200 för att lära dig hur du ska stava, då blir det ju inte så mkt över till din pimp:huvet

MissHelly

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
ingen än så länge...
å jag tar 200 för att lära dig hur du ska stava, då blir det ju inte så mkt över till din pimp:huvet

Det behövs inte kära du. En skillnad i engelskan är att de särskriver. Men jag får tacka för erbjudandet. Skall lägga det på minnet för eventuella framtida behov.

Nyheter
Svedea bidrar med 718.000 kronor till SMC

Roger Berzell, generalsekre...

Uppgraderad KTM-garanti erbjuder 4 års täckning

KTM erbjuder nu sina kunder...

Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli