Ser ut som om man kanske skulel kunna ha chans på pallen.GSXR1100R skrev:Liten debutant max 500cc
1. Gustav O.
2.
3.
4.
5.
Ja det vore något va, dagens snabbaste varvtid, pole och vinstGustav O skrev:Ser ut som om man kanske skulel kunna ha chans på pallen.
Då kan man sluta när man ligger på topp.GSXR1100R skrev:Ja det vore något va, dagens snabbaste varvtid, pole och vinst
Tuben skrev:Amatör
1. Mr K
2. CorbenDallas
3.Talpai
4.
5.
Liten debutant max 500cc
1. Gustav O.
2.
3.
4.
5.
Stor debutant 600-1000 cc
1. GSXR1100R
2. R1-Night-Rider
3. Nr 18
4. tobbe #11
5. Medin
6. MostWanted
7. Reklam nisse
8. Simpa (Ev intresserad)
9. Gottis (Ev intresserad)
10. Thundrace
11. Tuben
12. Surfarn (Ev intresserad)
Helt plötslig blev det lite konkurrens .... attans oxå ...... fortfarande är man ju garanterad pallplats .... heheAmatör
1. Mr K
2. CorbenDallas
3.Talpai
4.
5.
Nja, down is out gäller ju så.....Mr K skrev:Helt plötslig blev det lite konkurrens .... attans oxå ...... fortfarande är man ju garanterad pallplats .... hehe
Ja just ja ....... Korvsallad är ju ingen konkurrans ...... och Tallepajjaren vurpar ........ and the winner is ....... (trumvirvel) ...... Mr K!Gustav O skrev:Nja, down is out gäller ju så.....
haha vadå? får inte jag va med?? lasse ska juh köra då ska fan jag med köra, jag kan lösa amatör licens det e lungt... får låna nån fet super bike med öhlins o grejer så jag ska nog inte va ivägen för er......CorbenDallas skrev:Brink, du ska köra FIDDY va?????
BrInK skrev:Hur blir det med pallplatsen mr K?
men va f*n .......... om du kör rejsmoppen så varvar du oss ändå ........... *itta oxå ...........BrInK skrev:haha vadå? får inte jag va med?? lasse ska juh köra då ska fan jag med köra, jag kan lösa amatör licens det e lungt... får låna nån fet super bike med öhlins o grejer så jag ska nog inte va ivägen för er......
Klart du får, det hade bara blivit mer jämt dåBrInK skrev:haha vadå? får inte jag va med?? lasse ska juh köra då ska fan jag med köra, jag kan lösa amatör licens det e lungt... får låna nån fet super bike med öhlins o grejer så jag ska nog inte va ivägen för er......
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari