GSXR1100R skrev:Intressekoll på hur många som vill komma och köra en enklare RR tävling, tävlingen är öppen för alla som har RR licens amatör, B eller A.
5.
Sitt inte där o garva, sätt upp dig på listan istället...Åsa skrev:
Precis! Du har chansen att spöa mig och stå överst på pallen!CorbenDallas skrev:Sitt inte där o garva, sätt upp dig på listan istället...
Nästan så man skulle låna en blårykare och komma tvåa.Gustav O skrev:Precis! Du har chansen att spöa mig och stå överst på pallen!
BrInK skrev:haha vadå? får inte jag va med?? lasse ska juh köra då ska fan jag med köra, jag kan lösa amatör licens det e lungt... får låna nån fet super bike med öhlins o grejer så jag ska nog inte va ivägen för er......
I amatör får man kör vad som helst, turboladdad busa eller Fiddy.Talpai skrev:Klart du ska va med vi ska byta lack under racet,......kan även skifta cykel om du vill under race.
Mr K........
statistiken säger att jag inte vurpar under race.
Förästen körde inte du 250 standard???
Talpai skrev:Klart du ska va med vi ska byta lack under racet,......kan även skifta cykel om du vill under race.
Mr K........
statistiken säger att jag inte vurpar under race.
Förästen körde inte du 250 standard???
BrInK skrev:jo men den sålde jag efter knudan, jag skulle bara testa juh...
det va menningen att jag bara skulle köra kga med den på bikeweek men motorn gick juh tydligen inte som den skulle då iom topp-pakningarna va kass. sen så va knutstorp så nära så jag körde det racet med...
men det gick som det gick juh, haha roadracing e fan inget för mej.
Det är ju SM på Falken den helgen.CorbenDallas skrev:Sitt inte där o garva, sätt upp dig på listan istället...
Ja detta är öppet för alla med RR LicensZoidberg skrev:Ja, jag vill nåck köra detta ..om jag fattat det rätt, att A-förare får va med !? ..eller finns det amatörlicens som heter A & B ??
Givetvis! Verkar lite ensamt i den där blåryksklassen...Åsa skrev:Vill du att jag ska köra samma klass som dig eller
It´s lonely at the top!CorbenDallas skrev:Givetvis! Verkar lite ensamt i den där blåryksklassen...
Heja Åsa!!!!CorbenDallas skrev:Givetvis! Verkar lite ensamt i den där blåryksklassen...
Du kan få va min paraply"flikka"Maverick_ou812 skrev:Heja Åsa!!!!
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari