Öppet hus Bilprovningen/Din-MC

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
E de varje år lr vartannat som gäller för Mc??
Besiktade ju i juli förra året så man kanske slipper i år då!?

Japp vartannat år är det som gäller och fyra år till 1:a besiktning för nya hojar sen de har tagits i trafik!

Aphrodite

MC Polis
Gick med
1 Feb 2007
Hoj
Peugeot Speedfight 125cc och snart en till…
Jag kommer för att besiktiga hojjen och för att njuta av stuntuppvisningarna :D:yoparty

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Alla som skickat PM om bokad tid är nu inlagda i bokningssystemet, bara att knappa in regnr när ni dyker upp.

See ya :)

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Jarå, jag har satt i en perfekt stuntmotor ala ten kate.

kopplingen är i stort sett antingen av eller på så jag kommer bjuda på många fina gorillascrapes. :yoparty

Det är alltid intressant att se dig stunta, tror säkert du komer bjuda på många fina stunts och en hel del annorlunda Ingelspecialare! ;) :yoparty

Jag har dessutom fått ledigt på jobbet för att kunna vara där och se er! :tummenupp

Hoppas inte min skjuts glömt bort att jag ska få spätta bara! :rolleyes:

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
Det är alltid intressant att se dig stunta, tror säkert du komer bjuda på många fina stunts och en hel del annorlunda Ingelspecialare! ;) :yoparty

Jag har dessutom fått ledigt på jobbet för att kunna vara där och se er! :tummenupp

Hoppas inte min skjuts glömt bort att jag ska få spätta bara! :rolleyes:

hmm. vi får väl se. just nu startar ju inte ens hojjen men jag har ju nåra dar på mig, på nåt sätt ska det gå. sen har mitt lågfartsstuntande (vilket är allt man kan göra på den ytan) gått riktigt kasst nu i vår men jag har ju 2 dar att träna på :) (om jag nu får igång hojjen)
men nått kul kan man alltid hitta på, jag kan ju alltid spränga en motor eller nåt.

NO_FEAR

Skrapa skrapa lila lila
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 fighter -05
För mig ser det inte helt jätteljust ut heller. Kommer eventuellt en snubbe och plockar upp hojjen på fredag.

Meeen brodern kommer på besök med sin fina gamla gixxer. hihi :D

Något ska jag helt klart kunna medverka med. :tummenupp

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
hmm. vi får väl se. just nu startar ju inte ens hojjen men jag har ju nåra dar på mig, på nåt sätt ska det gå. sen har mitt lågfartsstuntande (vilket är allt man kan göra på den ytan) gått riktigt kasst nu i vår men jag har ju 2 dar att träna på :) (om jag nu får igång hojjen)
men nått kul kan man alltid hitta på, jag kan ju alltid spränga en motor eller nåt.

Du har ju lyckas väcka hojen till liv några gånger innan, så jag tror du fixar det. Spränga motorer har du ju oxå erfarenhet av, men det låter som ett lite väl dyrt nöje?

Jag väntar med spänning på att se vad ni kan hitta på! :)

För mig ser det inte helt jätteljust ut heller. Kommer eventuellt en snubbe och plockar upp hojjen på fredag.

Meeen brodern kommer på besök med sin fina gamla gixxer. hihi :D

Något ska jag helt klart kunna medverka med. :tummenupp

Vadå plockar upp? Ska du sälja den dagen innan du ska ha en uppvisning? Låter som en dååålig planering ;)
Spöa brorsans hoj ist då! :yoparty

Last edited:

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
R6 -07
lagat!

(4 timmar och 2 rullar eltejp senare)

härligt! då kommer jag o tar med mig hakklappen o tittar på!
Nån vacker dag ska jag nog lära mig det där ja meeed.. så tråkigt att bara få till glädjeskutt än så länge :tuttar
Mer uuuuuilies åt folket!

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
Har precis varit i garaget och lackat hälften av alla kåpor, hojen är rättså isärplockad....

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
:(

Måste hinna få ihop hojen imorn så att jag kan träna lite, inte kört på 3 veckor cirkus...

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Bra mannen, vi tar hem en shitload :tummenupp

Det hoppas jag fan att du gjort, annars får jag spika dit orginalreflexen....Nu är iaf blinkeriet och regplåten legal. Ser förjävligt ut nu.:mad: Och den tonade framlyktan är numer jävligt otonad, men det stör mig mindre, behöver ju ljuset....

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...