Öppettider hos handlare/verkstäder

CBR1

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Feb 2015
Hoj
aprilia
Köp en glidare och en öppen hjälm och glöm handskarna där hemma.
Öppettiderna är ok men det krävs planering vilket kan vara betungande för några av oss.
Förr stängde matbutikerna 18:00 på vardagar och 16:00 på lördagar och på söndagen var det stängt.
Nu lever vi en bortskämd tillvaro, ingen tål vänta längre. Det är endast NU som räknas.

Last edited:

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Sista sträckan hem är genom en by, 30 överallt :brinnerup
Gasade upp till 150 på en större väg och fartvinden svalkade inte öht...
Kanske hade fått bättre cirkulation i stället om man inte gått och blivit sambofet? :banana

Jag var inte ute så länge men åkte ganska långt Arlanda-Gottröra området, vissa bra sträckor kan man ligga på x3+ skyltat. ;) svalkar hyffsat, men det är skönt att få av sig stället och dricka bira, iofs 2.8'or men det är som mineralvatten fast med smak. :fyllisar

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Sista sträckan hem är genom en by, 30 överallt :brinnerup
Gasade upp till 150 på en större väg och fartvinden svalkade inte öht...
Kanske hade fått bättre cirkulation i stället om man inte gått och blivit sambofet? :banana

Som redan sagt har du provat skinnstället utanpå handskarna !

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Köp en glidare och en öppen hjälm och glöm handskarna där hemma.
Öppettiderna är ok men det krävs planering vilket kan vara betungande för några av oss.
Förr stängde matbutikerna 18:00 på vardagar och 16:00 på lördagar och på söndagen var det stängt.
Nu lever vi en bortskämd tillvaro, ingen tål vänta längre. Det är endast NU som räknas.

Jag vill inte skrapa och slå sönder händerna kraschande med en glidare än på valfri annan hoj.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Fullt förståeligt, jag ryser varje gång jag ser förare utan handskar, då oftast på en glidare.
Men det är deras val.

Jo, jag reagerar inte mycket mer på när glidarfolket kör i träskor och tisha än när sporthojsfolket gör det. :hihi
Personligen kör jag hellre i kevlarjeans och kevlarhoodie med skydd än helt utan, fartvinden tar sig iaf igenom den utstyrseln så man blir rätt lagomt avskyld iaf.

John_Doe

Also known as Hool
Gick med
12 Mar 2005
Hoj
Ingen :´(
Mjo.. Man får tydligen inte jobba hur mycket som helst.

Folk som vet något är inte lätta att hitta och man kan inte ställa dit vilket ålarens som helst för då kommer det trådar som "assa firma X vet inte vad en halfärjs drosselpump är för nåt, asså lol undvik!"..

Apropå fredagar så ska du ha kunder ända in i kaklet ska du helst sälja brännvin och bärs :)

- - - Updated - - -

Mjo.. Man får tydligen inte jobba hur mycket som helst.

Folk som vet något är inte lätta att hitta och man kan inte ställa dit vilket ålarens som helst för då kommer det trådar som "assa firma X vet inte vad en halfärjs drosselpump är för nåt, asså lol undvik!"..

Apropå fredagar så ska du ha kunder ända in i kaklet ska du helst sälja brännvin och bärs :)

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år