Örebro/Karlskoga

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
crash1.jpg

crash4.jpg

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
2942267 ja e ju pa jobbet nu som vanligt, redan jobbat upp te heltid denna manad=]..kempar pa for o fa 44 nesta manad igen =S...ventar fortfarande pa att ni ska komma..chango du har ju ba ett par hundra meter ht ju =]
Då behöver du ju inte jobba någe mer utan kan åka med din "trasiga" hoj, själv måste jag vara i garaget denna helg kanske blir några kilometer i helgen. Är på jobbet nu, jobbar du imorn så kan jag rejsa dig med fiddyn.

Ps. tråkigare arbetsnatt har jag inte varit med om bara jag och några gammla sura gubbar på jobbet alla andra har sprungit hem.:mad:

dj_mackan2001

Suicidal MC
Gick med
21 Aug 2006
Hoj
Yamaha r1
Då behöver du ju inte jobba någe mer utan kan åka med din "trasiga" hoj, själv måste jag vara i garaget denna helg kanske blir några kilometer i helgen. Är på jobbet nu, jobbar du imorn så kan jag rejsa dig med fiddyn.

Ps. tråkigare arbetsnatt har jag inte varit med om bara jag och några gammla sura gubbar på jobbet alla andra har sprungit hem.:mad:

vart jobbar du??

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
VA FAN GÖR NI VAKNA???? GÅ OCH LÄGG ER FÖR HELVETTE!! :mad:

OCH DU CHANGO GÅ OCH JOBBA!! :mad:

Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Jobbar på Johnson Metall.
Är du hoj kåt ta och rulla ut hojen från svärföräldrarna sen ge dig ut och öva bakslang.

Haha, jobbar du där, varje gång jag e där så ryser det i hela kroppen, känns som hela stället stannat på 70-talet eller nåt, blir lika förvånad varje gång jag faktiskt ser nån som jobbar, känns som de las ner för hundra år sen ju :D

Från den 22a så e jag ledig, börjar med 3 dagar hemma o fixa o dona o åka lite hoj, sen blir det småland o öland 25-27de, hem igen o slappa lite o kanske klämma in ett arbetspass för o få ännu mera övertid, sen åka på kryssning :yoparty

O jag vet inte än om ja jobbar imorrn eller inte, de får jag veta när jag vaknar :gnissla

Mikey

Bygger om allt!
Gick med
8 Mar 2003
Utanför Örebro med min familj på vår gård!
Hoj
Honda Hybrid, byggd av 919,954, VFR800 + mycket eget!
Haha, jävla nattspamm det var här då:tungan

Tänkte bara höra om det är några som skall med till Lindesberg på lördag? Det är ju vårcruising:yoparty

Vi tänkte väl åka en liten sväng på vägen dit, gå runt och kolla lite och sen ta en rolig väg hemmåt!!!

Återkommer med var,när,hur:)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...