Va i helvete är det jag ser, hur är det med dig?
haha, gick nästan på det
.......
fan, nu e de fint väder, o självklart tackade man ja te jobb
Nice Skulle uppskatta om jag också fick ta del av filmningen och ha ett finger med i "produkten". Har knepat ihop ett litet smakprov från det ni gjorde i lördags nu iaf, en liten snutt på 13MB, som smakprov bara
Har du någon msn man kan få tag på måhända?
skaffa dig ett jobb2942232ut o åk me er...ja står här o väntar....
ut o åk me er...ja står här o väntar....
skaffa dig ett jobb
Då behöver du ju inte jobba någe mer utan kan åka med din "trasiga" hoj, själv måste jag vara i garaget denna helg kanske blir några kilometer i helgen. Är på jobbet nu, jobbar du imorn så kan jag rejsa dig med fiddyn.2942267ja e ju pa jobbet nu som vanligt, redan jobbat upp te heltid denna manad=]..kempar pa for o fa 44 nesta manad igen =S...ventar fortfarande pa att ni ska komma..chango du har ju ba ett par hundra meter ht ju =]
Då behöver du ju inte jobba någe mer utan kan åka med din "trasiga" hoj, själv måste jag vara i garaget denna helg kanske blir några kilometer i helgen. Är på jobbet nu, jobbar du imorn så kan jag rejsa dig med fiddyn.
Ps. tråkigare arbetsnatt har jag inte varit med om bara jag och några gammla sura gubbar på jobbet alla andra har sprungit hem.
VA FAN GÖR NI VAKNA???? GÅ OCH LÄGG ER FÖR HELVETTE!!
OCH DU CHANGO GÅ OCH JOBBA!!
Jobbar på Johnson Metall.2942283vart jobbar du??
Jobbar på Johnson Metall.
Är du hoj kåt ta och rulla ut hojen från svärföräldrarna sen ge dig ut och öva bakslang.
Jobbar på Johnson Metall.
Är du hoj kåt ta och rulla ut hojen från svärföräldrarna sen ge dig ut och öva bakslang.
2942296
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |