AndreasNo
Bannad
ja vill köra r1-kart nuuuu
ja vill köra r1-kart nuuuu
Fixa arslet på din hoj först...
Nu har ni blivit rädda när jag kan köra ifrån er på ett sätt till
Har ju skaffat mig en verktsta så ut med slynan och in med svetsen sen 150hk på en kart sen när man tröttnat på det snor jag råttans turbo ur hans skrotiga saab sen är jag kung i örebro/karlskoga. Så nu har ni något att flukta efter.
Förhoppningsvis blir det nån rolig mc träff i helgen så vi kan brassa fan.
Nu har ni blivit rädda när jag kan köra ifrån er på ett sätt till
Har ju skaffat mig en verktsta så ut med slynan och in med svetsen sen 150hk på en kart sen när man tröttnat på det snor jag råttans turbo ur hans skrotiga saab sen är jag kung i örebro/karlskoga. Så nu har ni något att flukta efter.
Förhoppningsvis blir det nån rolig mc träff i helgen så vi kan brassa fan.
Men din motherfucker, du får gazza lite fler kvällar/dagar så det blir någe film av det hela
Kan ju vara halvbra om man har lite oUtLaW körning när det är ljust med, blir så sjukt mycket bättre kvalitet på filmen då och inte lika mycket "kornighet"
Grymma grabbar ska ha grymma filmer, vi får ligga i
(kan iof börja mickla ihop lite material redan nu, så bygger vi på allt eftersom vi filmar)
EDIT: Ni måste komma på ett fökking namn till eran outlaw-rörelse!!
Jo men i våran film ska vi ha bra kvalité, och vi har en kamera vi väntar bara på.
1.Bra väder
2.Att martin är fullt återställd
Vi ska göra en Mc Grupp och kommer ha det passande namnet.
Suicidel Mc
Haha ja där hör du Andreas, fixa fixa
hmm.. snart dags att åka hem igen tror jag. Börjar få abstinens här nere
Suicidel MC, det var som fan........är det nån som är sugen att köra bana...finns lediga platser fortfarande på olika tillstälningar inom kort.
PS. Grattis Martin till din nya garage
Tror inte jag kommer köra någon bana med min hoj.
Kanske köper någon begBanhoj isf.
Vill inte riskera min fina pärla.
Jo men i våran film ska vi ha bra kvalité, och vi har en kamera vi väntar bara på.
1.Bra väder
2.Att martin är fullt återställd
Vi ska göra en Mc Grupp och kommer ha det passande namnet.
Suicidel Mc
Du måste ju inte köra som en dåre på bananen
Går ju att köra utan att ta några onödiga risker...
Fast om ja känner mig själv rätt så vet jag att hornen kommer växa oavsett om jag bestämt mig för att ta det lugnt eller inte
Det är ju bara så j-vla kul!!!
Så ni HAR en kamera nu? nightvision?
Vi ska filma på dagen
Man vill ju satsa
Vi ska filma på dagen
Nice Skulle uppskatta om jag också fick ta del av filmningen och ha ett finger med i "produkten". Har knepat ihop ett litet smakprov från det ni gjorde i lördags nu iaf, en liten snutt på 13MB, som smakprov bara
Har du någon msn man kan få tag på måhända?
Fixa iordning cabben Råttan så filmar vi från den.
Ja vill jävlar i mig köra bana... men jag vill vara där själv först några timmar
Det är den vanliga uppfattningen bland folk som ännu inte provat att köra bana.
Det alla inser när dom åker sitt första varv, och ser alla andra som heller aldrig kört bana, är att inte en jävel bryr sig vare sig man kör som en kung eller som en kratta. Det är inte en tävling, det är en "trafikövning".
Hur dålig eller hur bra man än är på att hantera sin hoj så kan det bara bli bättre efter en dag på banan. Om det nu inte rinner över helt för en så man bromsar på sig i första kurvan och kör av... fast då har man allt missuppfattat det hela lite
Jag får ta o hänga på nångång iaf.. jag vet ju att jag är kungen på banan i vilket fall så de kvittar ju
eller oj, hrrm eh *host* ja, men jo, ja så kan det väl, eller ja så är det kanske eller, ja jo så är det ju.......
hihi)
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |