Örebro/Karlskoga

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
jahopp... blev typ 4-5 timmar på hojen idag ändå :D..

ställde oss vid likkistan vid 18 men ingen som kom...
Jahapp, och hur skulle man veta att man skulle vara vid likkistan ikväll då? :)

Swedecat: Den i de flestas ögon mycket fula fontänen mitt på Stortorget i Örebro.

/perris

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Jahapp, och hur skulle man veta att man skulle vara vid likkistan ikväll då? :)

Swedecat: Den i de flestas ögon mycket fula fontänen mitt på Stortorget i Örebro.

/perris

Kl 18 vid likkistan är standard, har man inge o gö glider man förbi där o ställer sig i 5 min o ser ifall nån annan gör samma sak :D..

Nu vet du de me :D..

För övrigt så e de bara o stanna te o snacka me oss när du e ute på aspholmen o kör på helgerna så slipper du åka runt själv...

Backen

Den som inte gasar tar bara upp plats
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
Såld
Jag håller på att sätta ihop hojen, väntar på lite dekaler och bakspeglar nu sen kommer jag ut ur garaget :yoparty

Backen

Den som inte gasar tar bara upp plats
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
Såld
Håller på att bygga en repsolreplika, krasha rätt bra i höstas på monztabanan, har kört lite grann för att testa så allt hänger kvar... hoppas va klar till nästa helg.

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Kl 18 vid likkistan är standard, har man inge o gö glider man förbi där o ställer sig i 5 min o ser ifall nån annan gör samma sak :D..

Nu vet du de me :D..

För övrigt så e de bara o stanna te o snacka me oss när du e ute på aspholmen o kör på helgerna så slipper du åka runt själv...
He he he, mjo, får väl göra så, tror tusan att jag såg dig/er med i lördags där borta på lekstugerakan. Det bidde ju dock inge rålit eftersom pappa batong satte ner foten.

/perris

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
He he he, mjo, får väl göra så, tror tusan att jag såg dig/er med i lördags där borta på lekstugerakan. Det bidde ju dock inge rålit eftersom pappa batong satte ner foten.

/perris

Ja du tog ju några vändor där såg ja, såg ganska tråkigt ut att åka själv så funderade på om du inte skulle komma nångång :D

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Har själv en nedriiven slyna i vardagsrummet, som väntar på en ny motor. Är trött på att åka fighter det blåser på tok för mycket. Orkar man slänga in en ny motor och axel mm är bra så blir det att glida runt lite.

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
Har själv en nedriiven slyna i vardagsrummet, som väntar på en ny motor. Är trött på att åka fighter det blåser på tok för mycket. Orkar man slänga in en ny motor och axel mm är bra så blir det att glida runt lite.

Hämta fightern nu och börja riva bort alla sladdar och skit så kommer jag efter jobbet, så hänger vi dit din andra motor!
blir ju till att åka lördag iaf.

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Nu ska ja bara sova sen blire ut o köra... Råttan, märkte ja inte har ditt nr så du får ta o höra av dig te mig nångång ikväll om ni ska ut nåt, 0703950917.. goooonatt

Snyggrobban

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2006
Hoj
Gsx-r
Ikväll blir det en runda till Aspholmen, så får vi väl se om det är någon där. Synd bara att svikar-Norman (AndreasNo) tackar ja till arbete när man själv tackar nej för at kunna köra med honom!!! Jävla väktar-As =)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati