Örebro/Karlskoga

dj_mackan2001

Suicidal MC
Gick med
21 Aug 2006
Hoj
Yamaha r1
Ne ja jobbar itne där men ja kör på bengts åkeri..
Kör göteborgsbilen. så ja lossar där vid halv 11 varannan dag.. hälsa på mig nästa gång..

Finns fler som jobbar på posten, eller PNT som vissa påpekar. Vet ialf att det finns en retta(Arto) gixxer(Jonas H) och en ninja("pocha"). Jobbar du inte där:confused:

Du var visst chaffis.:)

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
2924884 Ne ja jobbar itne där men ja kör på bengts åkeri..
Kör göteborgsbilen. så ja lossar där vid halv 11 varannan dag.. hälsa på mig nästa gång..
Jag jobbar inte där som tur är:näsblod De jag rabbla upp jobbar där. Vi kommer åka hela helgen om vädret tillåter så slå en signal eller skriv här om du är sugen att åka lite.:)

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Jag jobbar inte där som tur är:näsblod De jag rabbla upp jobbar där. Vi kommer åka hela helgen om vädret tillåter så slå en signal eller skriv här om du är sugen att åka lite.:)

Såg dig allt utanför VV igår, var inne på macken och köpte en glass i det fina vädret. Helt plötsligt hörde man en motor varva till och jajamensan där kom changco på bakhjulet förbi en bil, nice:tummenupp

DRace

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
CBR1000RR
När man vaknat och utövat morgonrutinerna så åker jag och torrgasar utanför ditt jobb...Sitt redo med stället på.

Jajamensan, en sväng kan du åka förbi, hoppas bara att du vaknar innan 16.00:)

Råttan, du får ändra arbetstider eller arbetsplatsen.:näsblod :)

dj_mackan2001

Suicidal MC
Gick med
21 Aug 2006
Hoj
Yamaha r1

jaha okdå..
Ja jag är gärna på att åka lite.. skicka mig ett sms när ni ska dra.. så kan ja nog hänga på..
070-3022242
Hade

Hulken_1

Ny hoj i garaget
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Ingen
Tjena allt folk i Karlskogatrakten.
Jag ska åka på Åsen den 12:e och den 16:e Juli.
Tänkte tillbringa en minisemester i Karlskoga eller i närheten, önskar få tips var jag och flickvän kan övernatta.
Finns det förslag på aktiviteter och annat sevärt så är det välkommet.
Kommer åka bil och ha hojen på släpkärra.
Tack på förhand.

// Göran

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Ett tips på fin söndagstur är att åka ner till Tranås och glo på Supermoto-SM. Vi är en hel bunt Örebroare som ska köra och behöver stöd :tummenupp

Vägbeskrivningen som finns att tillgå är tyvärr inte mer än "Väg 32 15 km norr Tranås, ta av mot Lugna Landet ".
"Sommen" kallas området/samhället.

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Tänkte tillbringa en minisemester i Karlskoga eller i närheten, önskar få tips var jag och flickvän kan övernatta.
Tack på förhand.

// Göran

www.bodaborg.se är det klassiska tipset när de gäller aktiviteter o boende i kga, kan de bero på att de inte finns nå speciellt i denhär skithålan :va

:D

b_randen

Ill Mostro - SDK Socio #3713
Gick med
14 Oct 2005
Hoj
Ducati Monster 900 "Kammo Edition"
Tack på förhand.

// Göran

Vill du ha boende på hotell med "nattklubb" så är det väl denna somgäller: http://www.hotellalfrednobel.com/ :banana

dj_mackan2001

Suicidal MC
Gick med
21 Aug 2006
Hoj
Yamaha r1
Vad händer ikväll??
Är det någon som ska ut och kolla lite race..
Då kan man ju bestämma nått möte innan..

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
Vill du ha boende på hotell med "nattklubb" så är det väl denna somgäller: http://www.hotellalfrednobel.com/ :banana

Nejnejnej.. Det måste finnas bättre hotell i Karlskoga. alfrednobel är dyrt, men framförallt skitsunkigt för att uttrycka sig milt. Skitiga rum utan någon som helst ventilation. Prova på Bofors hotell det har jag inte bott på själv men det ser betydligt trevligare ut.
Annars kan du hyra stuga på Gelleråsen, eller på lunnedets [Lunn-é-däss] camping.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati