Ja, även jag får ela tacka för kurv- och bromskursen igår ner mot Askersund! :-D
Lyckades såklart klanta till det en smula, har tydligen inte lärt mig köra än, och valde att vika av lite geschvint på en avtagsväg/grusplan för att inte riskera nåt... he he he...
Idag blire absolut inget körande för mig, är nå djävulskt bakis, åkte hem och söp som en gris igår!
/perris
Bestäm typ Onsdag eller Söndag eller nått sånt. på eftermiddagen nån gång..
Hur är det med poliskontroller och så nu?
Törs man åka lite utan körkort?? Det är på ingång men det kliar ju ganska duktigt i högerhanden.
Hade
Varför inte bestämma en träff inne i Karlskoga. Börja inne i KGA och sen avsluta turen inne i Örebro lämpligtvis. Man ser ju inte sporthojar inne i Karlskoga så ofta tyvärr, så en träff vore ju nåt. Men den får gärna vänta tills mitt kort är klart.
Hehe ja tack för en kul tur. Kommentar från grabben (han med övningsskylten) vid stoppet i Svinnersta -Farsan du ligger väl inte och pressar för hårt i kurvorna för att hänga med nu? Nä, svarade jag det jag tappar i kurvorna tar jag igen på rakorna........
Nån som ska ut o köra nåt?
Nån som ska ut o köra nåt?
Jag var upp en sväng till åsen på eftermiddagen och kollade på onsdagsträningen för licensåkarna... inte mycket till åktur men ändå
Funderar på att dra en repa imorrn dock... sugen på det andreas??
nee, ska aldrig mer kora hoj, en grenjevel lag po vegen idag som ja korde po o slog sonder kopan.. =[...ska deppa sonder hela denna sommar me istellet..
nee, ska aldrig mer kora hoj, en grenjevel lag po vegen idag som ja korde po o slog sonder kopan.. =[...ska deppa sonder hela denna sommar me istellet..
Trist!
Har tänkt på det där.
Gör ni som jag, stannar och plockar bort skräp från vägen om ni är ute och fisåker eller kör bil
Stannade senast förra veckan och plockade bort en (tom) 20liters oljedunk som låg mitt i vänstra körfältet...
När man vaknat och utövat morgonrutinerna så åker jag och torrgasar utanför ditt jobb...Sitt redo med stället på.2923856Hur ser det ut framåt helgen,eventuell plats och tid för fredags och lördags körningar.
Finns fler som jobbar på posten, eller PNT som vissa påpekar. Vet ialf att det finns en retta(Arto) gixxer(Jonas H) och en ninja("pocha"). Jobbar du inte där2924811Är det någon som jobbar på posten på pilängen här eller??
Brukar stå lite hojar där utanför bla en r1:a
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |