Örebro/Karlskoga

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Hoj
Ingen just nu
jag ska skaffa en snart. Min nuvarande är ras. Får nog bli en galaxy s3. Kan man se var alla är hela tiden? Måste väll gå att stänga av va? Jag litar inte på er! :tungan

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
jag ska skaffa en snart. Min nuvarande är ras. Får nog bli en galaxy s3. Kan man se var alla är hela tiden? Måste väll gå att stänga av va? Jag litar inte på er! :tungan

Ja det går att stänga av, tyvärr verkar de va lite jobbigt så man måste in i inställningarna i programmet o själv stänga av, vore skönt om de satte igång automatiskt när man slår igång det o sen slås av när man stänger ner.
Jag ska iallafall använda det tillsammans med tjejen när jag åker ut i skogen o åker själv så hon kan se vart jag är ifall jag kraschar.

Ni får väl kika på det o se ifall det är intressant, är ju inte alltid man hinner se här när någon skriver att de drar ut.
Kan ju va trevligt om ett par stycken skriver här att de ska ut o kanske åka till bettorp eller nåt så kan man kolla en timma senare när man själv ser inläggen ifall dem två är kvar o dra dit.

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Hoj
Ingen just nu
Norman, har du lust och tid att hjälpa mig gå igenom förgasaren på kåtten nån gång den/de närmsta veckorna? jag vet som sagt inte riktigt var jag ska börja. Tog isär en förgasare i skolan för 5 år sedan sist...

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Norman, har du lust och tid att hjälpa mig gå igenom förgasaren på kåtten nån gång den/de närmsta veckorna? jag vet som sagt inte riktigt var jag ska börja. Tog isär en förgasare i skolan för 5 år sedan sist...

Har ju egentligen ingen större koll själv men vi kan ju slå våra kloka huvuden ihop.
När kan du? Jag är ju ledig var o varannan dag, troligtvis ledig nu fram till söndag.

Någon som för övrigt är sugen på att dra till Bettorp o leka idag nångång mellan nu fram till 18? Om ja nu inte ska iväg till Hultqvist idag o skruva :p

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Hoj
Ingen just nu
jag är så pengakåt så jag ska jobba till typ fyra imorn och fredag. Kanske tidigare fredag. Idag slutar jag tolv så det blir nog lite sent. I garaget har vi tryckluft och grejer så vi kan ju hållas där. Kan återkomma imorn när jag vet när jag ska sluta. I helgen måste jag ut och busa med husan. Länge sen sist nu

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
jag är så pengakåt så jag ska jobba till typ fyra imorn och fredag. Kanske tidigare fredag. Idag slutar jag tolv så det blir nog lite sent. I garaget har vi tryckluft och grejer så vi kan ju hållas där. Kan återkomma imorn när jag vet när jag ska sluta. I helgen måste jag ut och busa med husan. Länge sen sist nu

Ja de bara o hojta till.
Midnatt är ju egentligen bara eftermiddag för mig så de skulle ju funka :D Klev upp för en timma sen så :p
Men de e nog lite smådumt att stå o skruva mitt i natten :p

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Jag ska ut imorgon. Har kollat ventilspelena ikväll och det var ju helt onödigt, inget hade hänt, men skönt o veta så allt står rätt till iaf.

Hojta till om du vill ha lite sällskap borta vid Bettorp en sväng då så kan ja va med där o leka lite i skogen brevid =)

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Jag ska ut imorgon. Har kollat ventilspelena ikväll och det var ju helt onödigt, inget hade hänt, men skönt o veta så allt står rätt till iaf.

Hojta till om du vill ha lite sällskap borta vid Bettorp en sväng då så kan ja va med där o leka lite i skogen brevid =)

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Hoj
Ingen just nu
Ungefär när tänkte du leka idag Danken? Jag slutar väll runt 16 som sagt, kanske hinner med ut om vädret slår om till lite varmare och skönare. Sen tänkte jag haffa Norman och skruva förgasare efteråt.

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Hoj
Ingen just nu
Jag lämnar nog återbud ang kvällsåkning/skruva förgasare, fick mycket att stå i nu på eftermiddagen.

Danken

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2010
Hoj
Husaberg FS570
Ungefär när tänkte du leka idag Danken? Jag slutar väll runt 16 som sagt, kanske hinner med ut om vädret slår om till lite varmare och skönare. Sen tänkte jag haffa Norman och skruva förgasare efteråt.

jag har varit ute på en sväng men sen började det pissa igen. Blir att åka ut igen det verkar torka upp :)

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Finns det någon endurobana borta vid Bettorp?

Nej finns ingen bana vid Bettorp men de håller på med skogsmaskin för fullt så de finns lite leriga surhål att leka i.
Det är mest för att asfaltsgrabbarna ska kunna leka på asfalten brevid o jag ha nåt kul att göra med sällskap.

Annars fulåker jag lite i gamla militärspåren på skjutfältet om du vill med dit o köra, där finns de mängder av spår o säkert inte alls tillåtet att köra men det har varit färska spår en av de två gånger jag vart där.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024