jag ska skaffa en snart. Min nuvarande är ras. Får nog bli en galaxy s3. Kan man se var alla är hela tiden? Måste väll gå att stänga av va? Jag litar inte på er!
Norman, har du lust och tid att hjälpa mig gå igenom förgasaren på kåtten nån gång den/de närmsta veckorna? jag vet som sagt inte riktigt var jag ska börja. Tog isär en förgasare i skolan för 5 år sedan sist...
jag är så pengakåt så jag ska jobba till typ fyra imorn och fredag. Kanske tidigare fredag. Idag slutar jag tolv så det blir nog lite sent. I garaget har vi tryckluft och grejer så vi kan ju hållas där. Kan återkomma imorn när jag vet när jag ska sluta. I helgen måste jag ut och busa med husan. Länge sen sist nu
Hepp, nån som ska ut imorrnkväll då?
Jag ska ut imorgon. Har kollat ventilspelena ikväll och det var ju helt onödigt, inget hade hänt, men skönt o veta så allt står rätt till iaf.
Jag ska ut imorgon. Har kollat ventilspelena ikväll och det var ju helt onödigt, inget hade hänt, men skönt o veta så allt står rätt till iaf.
Hojta till om du vill ha lite sällskap borta vid Bettorp en sväng då så kan ja va med där o leka lite i skogen brevid =)
Hojta till om du vill ha lite sällskap borta vid Bettorp en sväng då så kan ja va med där o leka lite i skogen brevid =)
Ungefär när tänkte du leka idag Danken? Jag slutar väll runt 16 som sagt, kanske hinner med ut om vädret slår om till lite varmare och skönare. Sen tänkte jag haffa Norman och skruva förgasare efteråt.
Finns det någon endurobana borta vid Bettorp?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|