Örebro/Karlskoga

Kim_600RR

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
honda -08
Mjo de gick la hyffsat, men de e svårt att hänga me i grupp 3 med 3 timmars sömn i kroppen o när alla andra kört hela dan o e uppvärmda :gnissla
Provade lite nya fjädringinställningar så nu är hojen ännu lite mera kvickstyrd :)

ok ok, ja tke att de gick bra i grupp 3. fast de e bra att vara utvilad om man ska köra en hel dag.

blire nå åka idag/kväll..?

erk

Ny medlem
Gick med
2 Jul 2006
Hoj
CBR600RR
Första gången på gälleråsen i onsdags! Fan va skoj det va...=) kommer nog att bli mer banåkningar framöver för min del...

Nu är det nästan för varmt för att åka hoj, bättre att ligga på beachen och softa...

Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
ok ok, ja tke att de gick bra i grupp 3. fast de e bra att vara utvilad om man ska köra en hel dag.

blire nå åka idag/kväll..?

Mjo inga problem att köra i 3an om man e med från start o utvilad, dessto värre att hoppa in sista två passen o inte vara utvilad :D

Jag ska ut en sväng o köra nu, testa ifall kopplingen fortfarande e paj (klart som fan den e).. paja den igårkväll när ja försökte leka lite:gnissla

Första gången på gälleråsen i onsdags! Fan va skoj det va...=) kommer nog att bli mer banåkningar framöver för min del...

Nu är det nästan för varmt för att åka hoj, bättre att ligga på beachen och softa...

De va trevliga o råkas..
Ja idag har de vare lite varmt för hojåka...

Last edited:
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...