AndreasNo
Bannad
Jag kände redan på kvällen, det blev en fraktur på revbenen så jag har varit sjukskriven sen rätt öm i höften men annars inget
så tips behåll revbenen hela
Åh fan de blev så illa ändå :/.. revbenen är förjävla sköra
Jag kände redan på kvällen, det blev en fraktur på revbenen så jag har varit sjukskriven sen rätt öm i höften men annars inget
så tips behåll revbenen hela
Sommaren är slut, ett par bandagar med SMC i regnväder o sen får de va nog.
Vad är det för bandagar du åker? sporthojskurs lr? jag är jäkligt sugen att åka lite mer bana i år....
Jepps, jag e lite hjälpreda åt de stora pojkarna o flickorna på SMC på BKK o SHK kurserna, det finns fortfarande platser kvar nu 21a o eventuellt 22a bara gå in på www.svmc.se o boka.
Rekomenderar verkligen dessa dagar, jag åker sällan annat än med SMC, man lär sig hundra ggr så mkt som en vanlig bandag o det är mkt roligare stämning bland folket.
Aha, ok... Nja, kan tyvärr inte då men det blir förmodligen shk den 14e september! Kanske ses då!
Jaaameeeen idaaag då?!
skulle kunna hänga med på en sväng men när jag var i Karlskoga igår så hittade jag något vasst på vägen så jag har inget luft i däcket
Vi dödliga jobbar ju tyvärr...
Men i morgon ska jag iaf göra en A till B körning!!! Kul med tanke på att jag inte kört på en månad...
Mmmmm, gör ju det med iblandDumt, jobba kan man göra på helger
6. september: Årets Hjälmaren Runt
Start EMBA Machinery, Bettorpsgatan 18 (norr om Örebro R50 mellan Rejmes och Jet). Samling 09.00-10.00. Avfärd med gruppvis start fr.o.m. 10.00.
Program: Dagstur på små fina vägar genom fin natur, ej grus, medsols runt Hjälmaren ca 20 mil. Fikastopp utmed vägen. Startavgift 30 kr (fika ingår).
Nån härifrån som ska åka med?
"...ner faller regnet, spolar mc'n bort..."
Ja de blev ju en kul helg...imorrn är sista chansen sen blir hojen ståendes tills nån köper den...
Men va fan....
Det är i början på september. Är ju minst 1 månad kvar att köra. Och det kommer bli bättre väder. Ja lovar....................................
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|